přefiltrovaný vyjetý olej (polo/synt) míchaná s naftou

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr H. »

Jednou jsem našel za ponkem 10l kanystr vyjeté M6 co už letama z ní vysedimentoval karbon, takže byla čírá a míchal jsem jí z naftou 1:30-40 jak to padlo. Bez jakýchkoliv pozorovatelných efektů. Nutno dodat, že jezdím na naftu od Agipu, kde nějaké ty aditiva a detergenty budou. Vozidlo škoda felicia 1,9D.
Foxx5
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 srp 2008, 19:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Mochov

Příspěvek od Foxx5 »

Jo, stejnej problém, zasraný vstřiky...Jezdím na hydrauliku ale teď už ji míchám s naftou v poměru 3:2 (nafta:olej) Předtím jsem jezdil 1:1 Asi po 15 tis to začlo hulit,ale jenom na volnoběh, když jsem to protáhl po dálnici, tak hulení na chvíli zmizlo. Došel jsem k závěru, že to bude vstřikama. Vyndal jsem je a hrůza total zakarbonovaný. Vyčistil v ultrazvukové vaně. Po montáži výborný, nehulí to vůbec. Momentálně se snažím vymyslet rozstřikování vody do sání. Čas od času bych to na dálnici při vyšších otáčkách zapnul a nejenom spalovací prostor tím průběžně čistil. Vstřiky bych pak nemusel tak často vytahovat, a hlavně bych čistil i svody, ventily, atd... Ještě mě chybí pár komponent, hlavně vhodný čerpadlo který bude mít slušnej tlak aby ta voda necmrndala ale pěkně se rozprašovala
Mára.a4 píše:No já jezdim na vyjetej hydraulickej olej a za 3 tejdny mě dvakrát braly poliši že mi to prej hrozně hulí (stačil smutnej výraz a pokračovalo se dál)tak sem vyhodil vstřiky opucoval karbonový krápníky a po dýmu ani památky ani na čistej hydrauličák ale po cca 1000 km na čistou sou tam ty krápníky zas a už je to zas jak dýmovnice asi se přihlásim na olympiádu až tam bude disciplýna demontáž a čištění vstřiků ( minule 40 min. ale to pude dolů) :-D :-D :-D
Punto 1.9 JTD
Uživatelský avatar
Mára.a4
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 22 úno 2008, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Paka

Příspěvek od Mára.a4 »

čoveče no a ty tu hydrauliku leješ do JTD to si dobrý dobrodruh
Alfa Romeo 159 1,9JTD 16V
Husqvarna SM 610
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(LOL)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 11:55, celkem upraveno 1 x.
jist
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 09 črc 2008, 21:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jist »

[quote="Foxx5"]Jo, stejnej problém, zasraný vstřiky...Jezdím na hydrauliku ale teď už ji míchám s naftou v poměru 3:2 (nafta:olej) Předtím jsem jezdil 1:1 Asi po 15 tis to začlo hulit,ale jenom na volnoběh, když jsem to protáhl po dálnici, tak hulení na chvíli zmizlo. Došel jsem k závěru, že to bude vstřikama. Vyndal jsem je a hrůza total zakarbonovaný. Vyčistil v ultrazvukové vaně. Po montáži výborný, nehulí to vůbec. Momentálně se snažím vymyslet rozstřikování vody do sání. Čas od času bych to na dálnici při vyšších otáčkách zapnul a nejenom spalovací prostor tím průběžně čistil. Vstřiky bych pak nemusel tak často vytahovat, a hlavně bych čistil i svody, ventily, atd... Ještě mě chybí pár komponent, hlavně vhodný čerpadlo který bude mít slušnej tlak aby ta voda necmrndala ale pěkně se rozprašovala

Jo jo taky mě to napadlo mohlo by to být dokonalý palubní deska už by mohla vypadat jak ve vrtulníku, vypínače na dvě nádrže, teploměr oleje, podtlak, vstřikování vody.Kdysi jsem měl v trabantu na technický benzin aby chytil injekční stříkačku v palubní desce a vstříknul jsem étér do sání,kolega nechápal ,pustil jsem benzin pod palubkou,zapnul tajný vypínač,protočil motor,vytáhl sytič,vstříknul étér,nastartoval a v 70 když jsem řadil 4ku tak řval proboha to má ještě jeden kvalt? (rofl)
Foxx5
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 srp 2008, 19:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Mochov

Příspěvek od Foxx5 »

Mára.a4 píše:čoveče no a ty tu hydrauliku leješ do JTD to si dobrý dobrodruh
Asi sem, ale nic se neděje, jezdim...
Punto 1.9 JTD
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33905
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Foxx5 píše:
Mára.a4 píše:čoveče no a ty tu hydrauliku leješ do JTD to si dobrý dobrodruh
Asi sem, ale nic se neděje, jezdim...
třeba nejsi složení nafty voda, kerosin,biosložka a i nafta, někdo to tu pěkně popsal,

já problém měl na feldě 1.9 tento týden prdlo mi gufero sehnat ho není tak jednoduché pokud máte někdo zájem popíšu miloš
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“