přefiltrovaný vyjetý olej (polo/synt) míchaná s naftou
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Jednou jsem našel za ponkem 10l kanystr vyjeté M6 co už letama z ní vysedimentoval karbon, takže byla čírá a míchal jsem jí z naftou 1:30-40 jak to padlo. Bez jakýchkoliv pozorovatelných efektů. Nutno dodat, že jezdím na naftu od Agipu, kde nějaké ty aditiva a detergenty budou. Vozidlo škoda felicia 1,9D.
Jo, stejnej problém, zasraný vstřiky...Jezdím na hydrauliku ale teď už ji míchám s naftou v poměru 3:2 (nafta:olej) Předtím jsem jezdil 1:1 Asi po 15 tis to začlo hulit,ale jenom na volnoběh, když jsem to protáhl po dálnici, tak hulení na chvíli zmizlo. Došel jsem k závěru, že to bude vstřikama. Vyndal jsem je a hrůza total zakarbonovaný. Vyčistil v ultrazvukové vaně. Po montáži výborný, nehulí to vůbec. Momentálně se snažím vymyslet rozstřikování vody do sání. Čas od času bych to na dálnici při vyšších otáčkách zapnul a nejenom spalovací prostor tím průběžně čistil. Vstřiky bych pak nemusel tak často vytahovat, a hlavně bych čistil i svody, ventily, atd... Ještě mě chybí pár komponent, hlavně vhodný čerpadlo který bude mít slušnej tlak aby ta voda necmrndala ale pěkně se rozprašovala
Mára.a4 píše:No já jezdim na vyjetej hydraulickej olej a za 3 tejdny mě dvakrát braly poliši že mi to prej hrozně hulí (stačil smutnej výraz a pokračovalo se dál)tak sem vyhodil vstřiky opucoval karbonový krápníky a po dýmu ani památky ani na čistej hydrauličák ale po cca 1000 km na čistou sou tam ty krápníky zas a už je to zas jak dýmovnice asi se přihlásim na olympiádu až tam bude disciplýna demontáž a čištění vstřiků ( minule 40 min. ale to pude dolů)![]()
![]()
Punto 1.9 JTD
[quote="Foxx5"]Jo, stejnej problém, zasraný vstřiky...Jezdím na hydrauliku ale teď už ji míchám s naftou v poměru 3:2 (nafta:olej) Předtím jsem jezdil 1:1 Asi po 15 tis to začlo hulit,ale jenom na volnoběh, když jsem to protáhl po dálnici, tak hulení na chvíli zmizlo. Došel jsem k závěru, že to bude vstřikama. Vyndal jsem je a hrůza total zakarbonovaný. Vyčistil v ultrazvukové vaně. Po montáži výborný, nehulí to vůbec. Momentálně se snažím vymyslet rozstřikování vody do sání. Čas od času bych to na dálnici při vyšších otáčkách zapnul a nejenom spalovací prostor tím průběžně čistil. Vstřiky bych pak nemusel tak často vytahovat, a hlavně bych čistil i svody, ventily, atd... Ještě mě chybí pár komponent, hlavně vhodný čerpadlo který bude mít slušnej tlak aby ta voda necmrndala ale pěkně se rozprašovala
Jo jo taky mě to napadlo mohlo by to být dokonalý palubní deska už by mohla vypadat jak ve vrtulníku, vypínače na dvě nádrže, teploměr oleje, podtlak, vstřikování vody.Kdysi jsem měl v trabantu na technický benzin aby chytil injekční stříkačku v palubní desce a vstříknul jsem étér do sání,kolega nechápal ,pustil jsem benzin pod palubkou,zapnul tajný vypínač,protočil motor,vytáhl sytič,vstříknul étér,nastartoval a v 70 když jsem řadil 4ku tak řval proboha to má ještě jeden kvalt?
Jo jo taky mě to napadlo mohlo by to být dokonalý palubní deska už by mohla vypadat jak ve vrtulníku, vypínače na dvě nádrže, teploměr oleje, podtlak, vstřikování vody.Kdysi jsem měl v trabantu na technický benzin aby chytil injekční stříkačku v palubní desce a vstříknul jsem étér do sání,kolega nechápal ,pustil jsem benzin pod palubkou,zapnul tajný vypínač,protočil motor,vytáhl sytič,vstříknul étér,nastartoval a v 70 když jsem řadil 4ku tak řval proboha to má ještě jeden kvalt?

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33905
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
třeba nejsi složení nafty voda, kerosin,biosložka a i nafta, někdo to tu pěkně popsal,Foxx5 píše:Asi sem, ale nic se neděje, jezdim...Mára.a4 píše:čoveče no a ty tu hydrauliku leješ do JTD to si dobrý dobrodruh
já problém měl na feldě 1.9 tento týden prdlo mi gufero sehnat ho není tak jednoduché pokud máte někdo zájem popíšu miloš