A neprodal si tu fabii náhodou do Turnova??Losky píše:takže jestli dobře chápu, když koupím i 66kw (kterých je hromady), tak když vyměním trysky a nechám nahrát soft z 81kw, je to to samé? Moc jsem to ještě nestudoval, protože jsem ještě neprodal auto, ale měl jsem Fabii SDi (možná někdo zná z www.skodahome.cz), ale chyběl výkon, tak jsem to prodal a koupil Lagunu dCi 79kw a spokojenost, ale nějak tomu autu nevěřím, je tam moc elektroniky:( Tak právě zjištuji, co je dobrý, za kolik se dá trochu zvednout výkon aspoň na těch 80kw atd. Je mi jasný, že jsem tady břídil, ale už pár věcí jsem pochopil a rád se přiučím. Jsem sice z Mladé Boleslavi, dělám i ve Škodovce, ale v tomhle moc nechodím:) Ale auta mám moc rád
Dotaz amatéra:)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi A4 quattro Tdi bez uprav...
Ahoj,
kdyz se toto tema jmenuje dotaz amatera tak mi to neda abych si trosku taky nerozsiril sve znalosti.
Vetsinou se tady odpovida na rady ktere motor je nejlepsi k dalsimu zvysovani vykonu stylem - rotacka 81kw
Je to proto ze s timdle motorem je upravovani na vyssi vykon cenove nejprijatelnejsi, pripadne zda je je motor takovy drzak ze zvladne vysoké vykony?
Sam si rikam jestli neni jednodusi zainvestovat do novejsiho ASZ, kde chipem poslete vykon nekam kde ASV uz musi mit trysky a uprevenou ridici jednotku, a pokud se na ASZ hodi turbo s ARL tak sme nekde kde uz se na ASV musi vymenit hodne dilu, pricemz sem zatim videl jen jednu 81cku s odbrzdenymi 133Kw ktera jezdi v pohode, pricemz majitel sam oznamil ze na dalsi zvysovani vykonu uz to neni.
Berte muj prispevek s rezervou jsem laik , jen jako ostatni mam rad auta
kdyz se toto tema jmenuje dotaz amatera tak mi to neda abych si trosku taky nerozsiril sve znalosti.
Vetsinou se tady odpovida na rady ktere motor je nejlepsi k dalsimu zvysovani vykonu stylem - rotacka 81kw
Je to proto ze s timdle motorem je upravovani na vyssi vykon cenove nejprijatelnejsi, pripadne zda je je motor takovy drzak ze zvladne vysoké vykony?
Sam si rikam jestli neni jednodusi zainvestovat do novejsiho ASZ, kde chipem poslete vykon nekam kde ASV uz musi mit trysky a uprevenou ridici jednotku, a pokud se na ASZ hodi turbo s ARL tak sme nekde kde uz se na ASV musi vymenit hodne dilu, pricemz sem zatim videl jen jednu 81cku s odbrzdenymi 133Kw ktera jezdi v pohode, pricemz majitel sam oznamil ze na dalsi zvysovani vykonu uz to neni.
Berte muj prispevek s rezervou jsem laik , jen jako ostatni mam rad auta
CDVA combi 
Ano PDcko ma nekulturny chod a ostry kovovy zvuk, ale to je nepodstatna vec. Problemy su podstatne ine. Napr. chronicka choroba tycto motorov je nadmerna spotreba oleja, zvyknu sa zapiect dyzy najme u ASZ, zvykne blbnut tandemove cerpadlo, asi po 150.000km nastane nerovnomernost vstrekovacych tlakov nasledkom coho tahsie startuje pri teplotach okolo 0C. Nehovorim o tom ze clovek musi po zlych cestach jazdit opatrne aby neodbil naftovy chladic. A celkovo si vyzaduje narocnejsiu a komplikovanejsiu udrabu ako rotacka. Napr. u 2.0 TDI 16V (napr. BKD) si laik (automobilovy nadsenec) nedokaze skontrolovat pripadne vymenit ani zhavice.
mám oboje - rotačku 81 kW a PD výkon zvýšen přes 110 kW a co se týká rovnoměrnosti chodu je to stejný. Mě připadá tady,že se jen navážíte do PD. Běheme výměny oleje 15t.km jsem u PD nikdy nemusel dolívat, autem jezdím denně a žádné tlaky nebo olej papání. Rotačka i PD jsou průběhem vyrovnaný chod, oba po zahřátí nejsou ani slyšet, tak tady tomu kritizování PD trochu nerozumím.
Potom často jezdím se služebním 1.9 TDi PD 77 kW, který je v nižších otáčkách hlučnější, ale pak je to ok.
Potom často jezdím se služebním 1.9 TDi PD 77 kW, který je v nižších otáčkách hlučnější, ale pak je to ok.
ani jedno z toho co píšeš,neznám. PD mám 3 roky, žádný problémy. Denně jezdím.jojo píše:Ano PDcko ma nekulturny chod a ostry kovovy zvuk, ale to je nepodstatna vec. Problemy su podstatne ine. Napr. chronicka choroba tycto motorov je nadmerna spotreba oleja, zvyknu sa zapiect dyzy najme u ASZ, zvykne blbnut tandemove cerpadlo, asi po 150.000km nastane nerovnomernost vstrekovacych tlakov nasledkom coho tahsie startuje pri teplotach okolo 0C. Nehovorim o tom ze clovek musi po zlych cestach jazdit opatrne aby neodbil naftovy chladic. A celkovo si vyzaduje narocnejsiu a komplikovanejsiu udrabu ako rotacka. Napr. u 2.0 TDI 16V (napr. BKD) si laik (automobilovy nadsenec) nedokaze skontrolovat pripadne vymenit ani zhavice.
No u me je to stejne ATD jsem mel v serii asi 3 roky ujeto 150tis km a nedolili sem ani kapku .) ted mam ASZ s decent chipem a za 2 mesice a 16tis km sem nedolil taky ani kapicku. Se starty sem zatim nikdy nemel nejmensi problemy at bylo pocasi jakekoliv, zhavicky sem taky nemenil.
Jedine minus u ASZ je ten naftovy chladic na spodku, ale pokud auto jezdi po cestach kam primarne patri tak je to v poho
Jedine minus u ASZ je ten naftovy chladic na spodku, ale pokud auto jezdi po cestach kam primarne patri tak je to v poho
CDVA combi 
