Dotaz amatéra:)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Audi A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 174
Registrován: 30 srp 2008, 06:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Audi A4 »

Losky píše:takže jestli dobře chápu, když koupím i 66kw (kterých je hromady), tak když vyměním trysky a nechám nahrát soft z 81kw, je to to samé? Moc jsem to ještě nestudoval, protože jsem ještě neprodal auto, ale měl jsem Fabii SDi (možná někdo zná z www.skodahome.cz), ale chyběl výkon, tak jsem to prodal a koupil Lagunu dCi 79kw a spokojenost, ale nějak tomu autu nevěřím, je tam moc elektroniky:( Tak právě zjištuji, co je dobrý, za kolik se dá trochu zvednout výkon aspoň na těch 80kw atd. Je mi jasný, že jsem tady břídil, ale už pár věcí jsem pochopil a rád se přiučím. Jsem sice z Mladé Boleslavi, dělám i ve Škodovce, ale v tomhle moc nechodím:) Ale auta mám moc rádObrázek
A neprodal si tu fabii náhodou do Turnova??
Audi A4 quattro Tdi bez uprav...
Hoblik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 18 zář 2006, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hoblik »

Ahoj,

kdyz se toto tema jmenuje dotaz amatera tak mi to neda abych si trosku taky nerozsiril sve znalosti.

Vetsinou se tady odpovida na rady ktere motor je nejlepsi k dalsimu zvysovani vykonu stylem - rotacka 81kw

Je to proto ze s timdle motorem je upravovani na vyssi vykon cenove nejprijatelnejsi, pripadne zda je je motor takovy drzak ze zvladne vysoké vykony?

Sam si rikam jestli neni jednodusi zainvestovat do novejsiho ASZ, kde chipem poslete vykon nekam kde ASV uz musi mit trysky a uprevenou ridici jednotku, a pokud se na ASZ hodi turbo s ARL tak sme nekde kde uz se na ASV musi vymenit hodne dilu, pricemz sem zatim videl jen jednu 81cku s odbrzdenymi 133Kw ktera jezdi v pohode, pricemz majitel sam oznamil ze na dalsi zvysovani vykonu uz to neni.


Berte muj prispevek s rezervou jsem laik , jen jako ostatni mam rad auta :)
CDVA combi :-)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Mas aj pravdu, ale rotacka je predsa len spolahlivejsia. Vzhaldom k tomu, ze si ako pises laik a malo co si vies spravit sam, a PDcka maju svoje muchy ktore sa zvyknu prejavovat tak by ta opravy staly zbytocne financne naklady.
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

jojo píše:Mas aj pravdu, ale rotacka je predsa len spolahlivejsia. Vzhaldom k tomu, ze si ako pises laik a malo co si vies spravit sam, a PDcka maju svoje muchy ktore sa zvyknu prejavovat tak by ta opravy staly zbytocne financne naklady.
jaký ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Hoblik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 18 zář 2006, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hoblik »

Ze by slozitejsi konstrukce a vetsi citlivost na kvalitu nafty?
CDVA combi :-)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Hoblik píše:Ze by slozitejsi konstrukce a vetsi citlivost na kvalitu nafty?

A hafo věcí bes kterích se tdi obejde :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

tak to jsem rád a musím zaklepat, že moje PD "drží".
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Hoblik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 18 zář 2006, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hoblik »

tak ja jsem mel zatim jen dve pdcka, klasickou rotacku jsem nikdy nevlastnil :)takze nemohu moc hodnotit:)
kazdopadne ta nekulturnost a skokovitost v prubehu momentu ma sve kouzlo ja si nemuzu pomoct (offtopic)
CDVA combi :-)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Mě se na PD líbí zvuk :)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ano PDcko ma nekulturny chod a ostry kovovy zvuk, ale to je nepodstatna vec. Problemy su podstatne ine. Napr. chronicka choroba tycto motorov je nadmerna spotreba oleja, zvyknu sa zapiect dyzy najme u ASZ, zvykne blbnut tandemove cerpadlo, asi po 150.000km nastane nerovnomernost vstrekovacych tlakov nasledkom coho tahsie startuje pri teplotach okolo 0C. Nehovorim o tom ze clovek musi po zlych cestach jazdit opatrne aby neodbil naftovy chladic. A celkovo si vyzaduje narocnejsiu a komplikovanejsiu udrabu ako rotacka. Napr. u 2.0 TDI 16V (napr. BKD) si laik (automobilovy nadsenec) nedokaze skontrolovat pripadne vymenit ani zhavice.
konew
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 19 lis 2007, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od konew »

Mám PD-čko přes 2 roky a ještě jsem dolít olej nemusel.(170WHP).
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

konew píše:Mám PD-čko přes 2 roky a ještě jsem dolít olej nemusel.(170WHP).
tak to asi stoji v garazi :D nie?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

mám oboje - rotačku 81 kW a PD výkon zvýšen přes 110 kW a co se týká rovnoměrnosti chodu je to stejný. Mě připadá tady,že se jen navážíte do PD. Běheme výměny oleje 15t.km jsem u PD nikdy nemusel dolívat, autem jezdím denně a žádné tlaky nebo olej papání. Rotačka i PD jsou průběhem vyrovnaný chod, oba po zahřátí nejsou ani slyšet, tak tady tomu kritizování PD trochu nerozumím.
Potom často jezdím se služebním 1.9 TDi PD 77 kW, který je v nižších otáčkách hlučnější, ale pak je to ok.
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

jojo píše:Ano PDcko ma nekulturny chod a ostry kovovy zvuk, ale to je nepodstatna vec. Problemy su podstatne ine. Napr. chronicka choroba tycto motorov je nadmerna spotreba oleja, zvyknu sa zapiect dyzy najme u ASZ, zvykne blbnut tandemove cerpadlo, asi po 150.000km nastane nerovnomernost vstrekovacych tlakov nasledkom coho tahsie startuje pri teplotach okolo 0C. Nehovorim o tom ze clovek musi po zlych cestach jazdit opatrne aby neodbil naftovy chladic. A celkovo si vyzaduje narocnejsiu a komplikovanejsiu udrabu ako rotacka. Napr. u 2.0 TDI 16V (napr. BKD) si laik (automobilovy nadsenec) nedokaze skontrolovat pripadne vymenit ani zhavice.
ani jedno z toho co píšeš,neznám. PD mám 3 roky, žádný problémy. Denně jezdím.
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Hoblik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 18 zář 2006, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hoblik »

No u me je to stejne ATD jsem mel v serii asi 3 roky ujeto 150tis km a nedolili sem ani kapku .) ted mam ASZ s decent chipem a za 2 mesice a 16tis km sem nedolil taky ani kapicku. Se starty sem zatim nikdy nemel nejmensi problemy at bylo pocasi jakekoliv, zhavicky sem taky nemenil.

Jedine minus u ASZ je ten naftovy chladic na spodku, ale pokud auto jezdi po cestach kam primarne patri tak je to v poho :)
CDVA combi :-)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“