Dotaz amatéra:)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

konew
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 19 lis 2007, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od konew »

Já mám 1.9 TDI PD (BLT) mám od Reeshy upraveno na cca 170PS. Auto kupováno nové. Jezdím 2 roky a mám najeto 97tis takže v garáži nestojím (LOL)
konew
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 19 lis 2007, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od konew »

Je jasný když to budeš každou chvíli točit do 5000ot tak je jasný že ten olej mizí ale taky i životnost mizí :P
DVORAKTTT
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 01 čer 2008, 22:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od DVORAKTTT »

konew píše:Mám PD-čko přes 2 roky a ještě jsem dolít olej nemusel.(170WHP).
JÁ MÁM TAKY PD SKORO DVA ROKY,VÝKON PŘES 200PS A ZATÍM SEM OLEJ NIKDY NEDOLÉVAL :)
FABIA RS 236PS 512Nm
Uživatelský avatar
DEEJAYvenca
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 01 led 2007, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Nedaleko ČK

Příspěvek od DEEJAYvenca »

Jak ste tu dělali takový hezký srovnání proč se tam nikde neobjevil motor AFN ? ? :(
Audi A4 2.5TDI Quattro AKE
Bob1795
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 03 črc 2008, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Bob1795 »

taky lobuju za AFN, jestli je nejlepsi netusim, asi ne :) , ale proste ho mam :D
passat B4, AFN
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

DEEJAYvenca píše:Jak ste tu dělali takový hezký srovnání proč se tam nikde neobjevil motor AFN ? ? :(
Lebo zakladatel tohto vlakna rozmysla nad kupou GIV, alebo Octy a tam sa AFN nedaval :D
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
DEEJAYvenca
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 01 led 2007, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Nedaleko ČK

Příspěvek od DEEJAYvenca »

Jo aha, AFN je podélně uloženej? a čim se teda liší?
Audi A4 2.5TDI Quattro AKE
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Je starsej osvedcenej konstrukcie. Parametrovo je najblizsie k motoru AHF, ma rovnake otvaracie tlaky trysiek atd... Su to jedny s najpodarenejsich dieslov :worthy: Vydrzi strasne, strasne vela.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Bob1795
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 03 črc 2008, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Bob1795 »

misoVW píše:Je starsej osvedcenej konstrukcie. Parametrovo je najblizsie k motoru AHF, ma rovnake otvaracie tlaky trysiek atd... Su to jedny s najpodarenejsich dieslov :worthy: Vydrzi strasne, strasne vela.
Oooo, dekuji za dobrou zpravu :)
passat B4, AFN
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

DEEJAYvenca píše:Jak ste tu dělali takový hezký srovnání proč se tam nikde neobjevil motor AFN ? ? :(
1Z, AFN je stara generacia motorov [A3] (vodny kanal ma vyvedeny na stranu hlavy, plechove viko, vodnu pumpu nema na rozvode). AGR, ALH, AHF,ASV a PDcka su novsia generacia motorov [A4] (vodny kanal ma vyvedeny zo zadu hlavy, hlinikove viko, vodnu pumpu ma hnanu od rozvodu). 1Z, AFN sa okrem platformy GIII daval vsade tam kde z dovodu financnych nakladov bolo nerentabilne robit zmenu konstrukcie ostatnych casti auta/prs motora na novu generaciu motorov napr. Passat, A4, Sharan, Alhambra, Galaxy atd.
Uživatelský avatar
alik.195
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 27 zář 2008, 08:37
Odpovědi: 0
Bydliště: jesenicko

Příspěvek od alik.195 »

A co AGR? Jaky je? Má male turbo to vím ale jak je spolehlivej atd? :?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

AGR je 66kW motor, nema variabilne turbo a ma male dyzy. Je to klasicka rotacka, akurat ak ma hlavu made in Turkey, Poland tak u tychto zvykne podpalit sedla vyfukovych ventylov. Inac je v pohode. Na ladenie je lepsi zaklad aspon ALH, pretoze ma variabilne turbo a nemusis robit prestavbu na VGT vpripade ak chces dat vacsie turbo napr. z 96kW.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“