
Dotaz amatéra:)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- DEEJAYvenca
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 01 led 2007, 21:01
- Bydliště: Nedaleko ČK
- DEEJAYvenca
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 01 led 2007, 21:01
- Bydliště: Nedaleko ČK
1Z, AFN je stara generacia motorov [A3] (vodny kanal ma vyvedeny na stranu hlavy, plechove viko, vodnu pumpu nema na rozvode). AGR, ALH, AHF,ASV a PDcka su novsia generacia motorov [A4] (vodny kanal ma vyvedeny zo zadu hlavy, hlinikove viko, vodnu pumpu ma hnanu od rozvodu). 1Z, AFN sa okrem platformy GIII daval vsade tam kde z dovodu financnych nakladov bolo nerentabilne robit zmenu konstrukcie ostatnych casti auta/prs motora na novu generaciu motorov napr. Passat, A4, Sharan, Alhambra, Galaxy atd.DEEJAYvenca píše:Jak ste tu dělali takový hezký srovnání proč se tam nikde neobjevil motor AFN ? ?
AGR je 66kW motor, nema variabilne turbo a ma male dyzy. Je to klasicka rotacka, akurat ak ma hlavu made in Turkey, Poland tak u tychto zvykne podpalit sedla vyfukovych ventylov. Inac je v pohode. Na ladenie je lepsi zaklad aspon ALH, pretoze ma variabilne turbo a nemusis robit prestavbu na VGT vpripade ak chces dat vacsie turbo napr. z 96kW.