passat 2.0tdi 3c5 nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

orza vw
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Odpovědi: 0
Registrován: 27 srp 2008, 20:56

Příspěvek od orza vw »

proměř taky jestli piny na vstrikovacich nejsou zkratovany na kostru pak je to jasny
GAGOGAGU
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2006, 21:42

Příspěvek od GAGOGAGU »

Hodnoty všetkých vstrekovačov (odpor) je 195-196k ohmov. Takže zháňam r.j. 03G 906 018AC prosím ponuky. (nová moj nákup 24500.-cz -10 percent).
Ficek_007
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2008, 10:55

Příspěvek od Ficek_007 »

:D a nezkusí a nezkusí ... neměř odpory, je to zbytečný ... zdělej víko ventilů a postupně odpojuj a připojuj štekry od vstřiků, uvidíš že to chytne (crazy) prostě vstřik se šluslej a hoblbne jednotku jak tady již zaznělo ... je to poslední dobou častá závada ...
944
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 21:54

Příspěvek od 944 »

Jojo,sundej dekl :P
GAGOGAGU
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2006, 21:42

Nr.1

Příspěvek od GAGOGAGU »

Chlapci ste Nr.1 tak som dal na vás a tu je výsledok pri odpojenom 3 vstreku motor naštartoval. Dúfam že sa niekedy cez leto stretneme a patrične sa odvďačím. Ešte raz ďakujem teraz budem machrovať aký som mechanik a ako tomu rozumiem-to srandujem ale aspoň vidieť ako silné a rýchle je toto fórum na informácie a odborníkov. Je to ozaj mocná zbraň či už pre začínajúcich alebo skúsených opravárov!
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:01

Příspěvek od cosby »

Jo,tady jsou opravdu chytří kluci,naštěstím.
944
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 21:54

Příspěvek od 944 »

Jojo kdyby jsi viděl co já jsem s tím natrápil....ale zase si to ted dobře pamatuju :D :D
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Odpovědi: 0
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Tak teď já......

Příspěvek od autoelektrika »

Pročítám si tuto debatu,dost jste mi poradili,ale jen chci říct ostatním co budou mít problém na tom silnějším motoru cca 170ps,tak když odejde vstřik tak to nejde zjistit odpojováním který je v háji.Po veškerém trápení s těmato dvouma závadama stojí momentálně ve VW u Horejska a prý jsou u tohoto silnějšího motoru (dvouvačkového) jiné vstřiky a nikdo v CZ a ani v NĚMECKU neumí vyzkoušet který vstřik je v háji.... .V Bosch v praze to viděli a pouze se usmáli a udělali pápá.Ve VW říkají pouze všechny 4 vstřiky za 4500,-Euro :o .Ještě jedna si myslím důležitá poznámka-majitel natankoval na nějaké pumpě ONO,a najej 30km a auto se zastavilo.Údajně jsou snad všechny vstřiky v háji,ale tomu se mi nechce věřit,že by odešli najednou.
Do auta dali z jiného auta vstřiky a auto běží.Kdyby jste někdo věděl o těchto vstřikách,tak dejde vědět.Je to komplet Siemens.
info@autovklidu.cz
Audi A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 174
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2008, 06:14
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Audi A4 »

4500euro? pěkná pálka
Audi A4 quattro Tdi bez uprav...
Ficek_007
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2008, 10:55

Příspěvek od Ficek_007 »

to se mi nezdá že by 125kw tedy BMR bylo nějak odlišný, ty špryce jsou stejný jen jsou silnější . A motor je stejnej jak BKP - 103 kw
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Nie, niesu rovnake. Spodok mozno hej ale hlava je trosku ina, aby to ani nahodou nepasovalo a BMR ma piezoelektricky ovladane vstrekovace a BKP elektromagneticky. Skus odpojit piezovstrek za jazdy a vmomente ho usmrtis, preto sa to neda skusat takym sposobom.
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Odpovědi: 0
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

TDI tech píše:Nie, niesu rovnake. Spodok mozno hej ale hlava je trosku ina, aby to ani nahodou nepasovalo a BMR ma piezoelektricky ovladane vstrekovace a BKP elektromagneticky. Skus odpojit piezovstrek za jazdy a vmomente ho usmrtis, preto sa to neda skusat takym sposobom.
Přesně,máš pravdu,přesně tak to je.To jsem přesně slyšel z Bosch a z VW.
Ficek_007
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2008, 10:55

Příspěvek od Ficek_007 »

BKP i BMR mají piezo vstřiky pánové ....
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:01

Příspěvek od cosby »

BMP už né :)
Ficek_007
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2008, 10:55

Příspěvek od Ficek_007 »

Ano a BMM atd...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“