je to řízený přes DF signál z alternátoru VAG toho moc nevidí...Bigduck píše:jsou k tomu případně ještě někde pojistky?
to žhavení pak řídí ŘJ sama? nebo se musí ještě něco nastavovat?
jen je mi divné, že VAG nic nehlásil...myslím jako chybu, když tam není relé a žhavičky ano (tedy otázka jestli vůbec ještě fungují, když se x let nepoužívaly...?)
Octavie TDI 81kW MR2001 - přídavné žhavicí svíčky topení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
smolík...pet.jen. píše:šťastný to muž, já ujedu 15 a ani se nehne potvora, 10 litrů vody, bufík KO
ale já mám holt galaxe.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- leonik
- Sběrač informací
- Příspěvky: 36
- Registrován: 31 pro 2008, 20:53
- Bydliště: Slovensko
Odpovědi: 0
tak podla teba to mam funkcne a malo by to byt v poriadku......Ladas píše:tak to by ti mělo choditleonik píše:aj ja sa pripojim....po kolko km by malo zacat auto kurit ked su tie zhavicky funkcne...teraz ked je vonku minus...mne sa zacne hybat rucicka teploty pri vypnutom kureni asi po cca 5 km pomalej jazdy na 4 asi 60km/h....nemam s tym skusenosti....
ked zapnem hned aj kurenie tak sa rucicka zacne hybat asi po cca 7-8km ale to mam kurenie skoro naplno aj ventilator...
Seat Leon Cupra 4x4
150HP............320NM
150HP............320NM
- leonik
- Sběrač informací
- Příspěvky: 36
- Registrován: 31 pro 2008, 20:53
- Bydliště: Slovensko
Odpovědi: 0
ja neprovokujem len som to tu videl ze sa to riesi tak som chcel vediet ze ako som na tom....este som sa jedoval ze to dlho trva tak potom pohoda....pet.jen. píše:to je snad provokace ne? mínus 18, diesel po pár km začíná topit a pánovi se to nezdá.
podle mně to máš v poho.
Seat Leon Cupra 4x4
150HP............320NM
150HP............320NM
já vím, si dělám legraci, mluvila ze mně závist
. podle mně je čas na zahřátí při dané teplotě víc než slušný. je fakt, že fabka junior v práci topí rychleji, ale taky žere dvakrát tolik a vůbec nejede. při pochybách není nic lehčího, než svíčky odpojit a jet
, řekl bych, že změna určitě nastane. pokud ne, svíčky nejedou.


teď už jiný FORD GALAXY
jasně a schoří ti barák a opustí tě žena mám originál co tam patří chceš ano-ne? cena 200,- za obě
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!