Octavie TDI 81kW MR2001 - přídavné žhavicí svíčky topení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

pojď na sz ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
leonik
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 31 pro 2008, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od leonik »

pet.jen. píše:já vím, si dělám legraci, mluvila ze mně závist :-) . podle mně je čas na zahřátí při dané teplotě víc než slušný. je fakt, že fabka junior v práci topí rychleji, ale taky žere dvakrát tolik a vůbec nejede. při pochybách není nic lehčího, než svíčky odpojit a jet :-), řekl bych, že změna určitě nastane. pokud ne, svíčky nejedou.
to ako staci vytiahnut fajky s nich a mozem skusat co to spravi potom za aky cas sa zohreje....alebo ako ich mam vypojit
Seat Leon Cupra 4x4
150HP............320NM
pet.jen.
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 28 pro 2008, 19:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od pet.jen. »

přesně jak píšeš. akorát drátky pro jistotu zaizoluj, i když jsou na nich gumy, tak bych je pro jistotu zamotal. v tomto stavu budou svíčky na sto pro mimo provoz.
teď už jiný FORD GALAXY
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“