točivej moment??? AFN-trysky a chip

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

L_u_c_k_y_n píše:
netopier píše:daj tam z fabie ATD a to musi vydrzat..a rovno je tam jednohmota
a to ATD jde jen vyměnit sadu za tu stávající a není potřeba něco přizpůsobovat?myslim že Ladas tady nákou ATD prodával tak se bych mu rovnou zkusil napsat...
musis zohnat jednohmotu zotrvak + nezabudnut na srobiky :O) a potom na to spojkovy set ATD a budes spokojny :)
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

ale ATD set pre mna znamena zotrvak, lamela pritlacak lozisko... zotrval ATD je jednohmota nie? tak to musi pasovat ci som vedla?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jo pasuje.

Já jsem koupil jednohmotu za 1000kč a lamelu s přítlačákem extra.
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

netopier píše:ale ATD set pre mna znamena zotrvak, lamela pritlacak lozisko... zotrval ATD je jednohmota nie? tak to musi pasovat ci som vedla?
jasne .

no ja som kupil zotrvak osobitne ...

a potom LUKspojkovu sadu 623308400 = lamela,pritlacak, lozisko.
Odporucil ju HUML, a ma skusenosti na rozdavanie !
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
dongrofo
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2006, 00:11
Bydliště: Zitny ostrov

Příspěvek od dongrofo »

Na planuvanu upravu: s764, turbo96kw, IC sharan a chip, bude stacit kupit spojkovu sadu LUK 623308400 a vyriesim stym: dvojhmotu na jednohmotu a budem mat spojku co vydrzi ten vykon a krutak???
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Vím o kombinaci PP764, turbo ARL, sání z ASZ a jezdil na origo spojku, držela, ale setrvák strašně klepal.
Uživatelský avatar
DEEJAYvenca
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2007, 21:01
Bydliště: Nedaleko ČK

Příspěvek od DEEJAYvenca »

Zdravím vás. měl bych takovej dotaz.
Mam A4 TDI AFN , trysky sprint 764, najeto skoro 270tis km, plánuju Chip. jen přemejšlim jestli dát eště větší turbo (passat 96kW) jakej by tam byl rozdíl v nárůstu výkonu a momentu? díky za vaše názory.
Audi A4 2.5TDI Quattro AKE
Uživatelský avatar
dongrofo
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2006, 00:11
Bydliště: Zitny ostrov

Příspěvek od dongrofo »

No popisalo sa uz toho vela na tento druh zvysenia, staci dat vyhladat... Ale ak das turbo 96kw a chip, pocitaj s vetsim IC a ani spojka uz nebude stihat. Podla mna max 150-160 koni a 350-380 nm dostanes touto upravou. Postup trisky, turbo, ic a nakonec chip... a spojka :) Ja planjem rovnaku upravu... Verim ze rozdiel bude dostatocne citelny :D
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
Uživatelský avatar
DEEJAYvenca
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2007, 21:01
Bydliště: Nedaleko ČK

Příspěvek od DEEJAYvenca »

Mě by zajímalo kam se dostanu s tryskama 764 a chipem , a nebo s tryskama 764 , turbem 96 a chipem, ... to sem tu nikde nenašel.. a asi by to mohlo bejt i dobrý z hlediska údržby, ta výměna turba.
Audi A4 2.5TDI Quattro AKE
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Odpovědi: 0
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

DEEJAYvenca píše:Mě by zajímalo kam se dostanu s tryskama 764 a chipem , a nebo s tryskama 764 , turbem 96 a chipem, ... to sem tu nikde nenašel.. a asi by to mohlo bejt i dobrý z hlediska údržby, ta výměna turba.
Nazdar, tá prvá alternatíva by mala byť do 145PS/okolo 320-340Nm a druhú alternatívu opísal môj bratranec dongrofo o tri riadky vyššie. Údržba je rovnaká, akurát rozdiel je v tom, že keď ti to prdne zháňaš iné turbo :)
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Uživatelský avatar
dongrofo
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2006, 00:11
Bydliště: Zitny ostrov

Příspěvek od dongrofo »

Presne tak ;)
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Odpovědi: 0
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

DEEJAYvenca píše:Mě by zajímalo kam se dostanu s tryskama 764 a chipem , a nebo s tryskama 764 , turbem 96 a chipem, ... to sem tu nikde nenašel.. a asi by to mohlo bejt i dobrý z hlediska údržby, ta výměna turba.
Tuto kombinaci měl Sokolda na AFN a na brzdě měl 158ps a 370 nm...
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Odpovědi: 0
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

Thopr píše:
DEEJAYvenca píše:Mě by zajímalo kam se dostanu s tryskama 764 a chipem , a nebo s tryskama 764 , turbem 96 a chipem, ... to sem tu nikde nenašel.. a asi by to mohlo bejt i dobrý z hlediska údržby, ta výměna turba.
Tuto kombinaci měl Sokolda na AFN a na brzdě měl 158ps a 370 nm...
tak to je slušné. Ako spojka? Všetko v pohode? Ja som si zohnal z AXR, malo by to bzť to isté, ako ATD. Buď tento alebo budúci týždeň sa chystám do tej Opavy, nieje problém dohodnúť sa s tým chlapíkom kedykoľvek?
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
majoTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Odpovědi: 0
Registrován: 30 zář 2007, 19:29
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od majoTDI »

Ahojte, ja mam PP 764, turbo Superb 130PS, samozrejme cip, turbo tlaci kratkodobo 1,5 bar, vykon odhadujem na 150PS a krutak na 350Nm, spojka este povodna origo, zatial ani raz nesmykla, aj sprinty som daval a pohoda, asi mam stastie. Ale dvojhmota uz ma dost, na 4-ke a 5-ke to z nizkych otacok velmi netlacim , uz na pol plynu sa jemne zachveje, tak nechcem ju drazdit, hehe. Jednohmota je uz ale pripravena v garazi...
LEON 1P BXE 2010, 1749VB,1043,soft Netopier, 180/380
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Odpovědi: 0
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

majoTDI píše:Ahojte, ja mam PP 764, turbo Superb 130PS, samozrejme cip, turbo tlaci kratkodobo 1,5 bar, vykon odhadujem na 150PS a krutak na 350Nm, spojka este povodna origo, zatial ani raz nesmykla, aj sprinty som daval a pohoda, asi mam stastie. Ale dvojhmota uz ma dost, na 4-ke a 5-ke to z nizkych otacok velmi netlacim , uz na pol plynu sa jemne zachveje, tak nechcem ju drazdit, hehe. Jednohmota je uz ale pripravena v garazi...
Ahoj, sice nevím, jak máš udělaný soft a IC, ale výkon bych počítal trochu větší... a krouťák možná taky...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“