Andre píše:Pokud chceš dělat HW změny, tak GT1749VB a Race 520 ve finále tě vyjde jeden přidaný kůn na méně peněz než s GT1749VA Sprint764
"... ma pravdu predsedo" Zivotnosti se neboj. Jinak co se toho podtaceni tyce, je podtaceni a podtaceni. Jedno pod zatezi a druhe bez. Pokud nevyuzivas aktivne (prudke seslapnuti plynu) kroutici moment, ale pomalicku a polehoucku akcelerujes, pak je to rozhodne lepsi, nezli tocit vice otacek.
Poznamka pro upresneni: klasickym projevem "vyuzivaji MK" je kopanec nebo tlak do zad.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
A čo dieselový guru - Reesha, nepridáš sa a neporadíš niečo?
Nazdávam sa, že máš veľké množstvo skúseností s ladením. Chcem do auta investovať rozumné peniaze a užiť si trocha výkonu. Možno by si mi vedel poradiť rozumné hranice.
Nie je problém nájsť firmy, ktoré sľubujú horibilné hranice z TDI motorov, no ja auto v prvom rade používam ( aj úžívam ) a nemám chuť stále chodiť po servisoch a niečo na ňom meniť a repasovať.
Ako nič v zlom, páči sa mi ako tu žijete autami, čo všetko se schopní na nich upraviť, vymeniť, vylepšiť. Ja to však sám neviem urobiť a platiť za všetko, to si radšej kúpim silnejší motor od výroby. Asi som sa veľmi rozpísal. V skratke to zhrniem: som ochotný investovať do auta nové trysky a chip a dostať sa na také maximum, aby to sériové turbo a spojka vydržali.
Skúste mi poradiť, čo sa z toho dá dostať.
PS: Možno mi poradíte, že na to mi stačí chip, alebo iba trysky so sériovým softwérom. Neviem.
tomanger píše:Viac menej som rozhodnutý použiť trysky Sprint 764 + chip, samozrejme Dieselpower. Našiel som rovnaké Toledo - 81 kW, použité trysky Sprint 764 + chip. Výkon po úprave 155 PS, krútiaci moment 370 Nm.
Vydrží tieto hodnoty motor a hlavne spojka pri bežnom používaní? Nechcem meniť turbo ani spojku. Resp. aké sú ešte únosné parametre bez výmeny turba a spojky.
Ahoj.
Turbo 100% vyměň, pokud chceš takové hodnoty. Pokud ne, tak okolo 135hp je rozumné max. s tvým turbem (pokud z toho nechceš mít dýmovnici).
Spojka - záleží na zacházení. Zeptej se Jima - snížili jsme max. krouťák asi na 310Nm kvůli spojce.
....to turbo vyměň. Jinak ti to tvoje po zvednutí tlaku moc nevydrží. A spojka....záleží v jaké je kondici. Já jsem ji měl po čipu od Reeshi za 2 dny v prdeli Takže se nediv že budu tvrdit že 340 Nm nevydrží. No jo, není to zas taková sranda
To Reesha: Na aké hodnoty sa viem dostať:
1. iba s chipom
2. chip + trysky
Viem, že sú to laické otázky, ale pre nás laikov sú tie hodnoty asi najviac ovedajúce. Chcem vedieť aké max. hodnonty dostanem pri súčasnej spojke a turbe.
Možno tí čo máte znalosti, máte pri týcho odpovediach, ktoré boli zodpovedané už jasno. No ja a možno veľa iných to potrebujeme po lopate.
Veľa som našiel na fore.
Preto sa chcem spýtať: Píše sa tam, že cca 15-20 PS dostanem iba výmenou trysiek P647, bez zásahu do riad. jednotky. Je potrebné ešte dávať chip?
A ak vymením turbo, trysky a chip musím meniť aj spojku?
Chlapi, hľadám serióznu odpoveď, nevysmejte ma, ale poraďte.
Čo všetko je nutné vymeniť, aby som dostal max. možný výkon z TDI pri súčasných požiadavkách, tj. nemeniť turbo a spojku.
Ak je to cca 135 PS ako písal Reesha, fi.Motortech, ktorá je asi najlepšia v SR ponúka cca 145 PS len chipom, so zárukou.
Chlapi, nikoho nenapadám, neurážam, len sa snažím zistiť ako dostanem najviac muziky za najmenej peňazí. Fakt som fórum preliezol skrz - naskrz, potrebujem vedieť presné odpovede. Keď viete poraďte.
Ďakujem.