
IC Seat Ibiza???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
IC Seat Ibiza???
Zdravim.Chtel bych si dat na ibizu tdi r.v.2000 lepsi chlazeni.chtel bych vyndat stary origo cooler a dat tam vetsi.nemate nekdo zkusenosti s montazi u tohodle auta???kam je nejlepsi ho dat??jak velkej??co se musi upravit??a popripade foto?..dikes za kazdy info michal 

Seat Ibiza TDi Sport 81 kW ASV+chiptuning,egr off
Mame rovnake auto a rovnaky problem. Najlepsie je to prerobit na fmic teda dopredu pred chladice. Chladice su sikmo a miesto medzi chladicom a naraznikom minimalne. Mam na plane kupit cooler od saabtuning alebo wiltec. Wiltec je lacnejsi. Cooler 14ka sa zmesti v pohode,ja dam asi 18ku. Bude treba narovnak chladice kvoli miestu. Dam nove vedenie hadic z IC lebo to povodne ide presne ponad motor a to nieje podla mna zrovna najlepsie. Dam ti vediet ako som dopadol
Alebo uz si to vyriesil?

Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 16 srp 2007, 11:48
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
chladiče narovnať bude dosť problem, ja som to tiež kedysi skušal na mojej ibize na začiatku uprav, šikmo je cele uchytenie chladičova tak isto aj ventilátorov a narovnať to bolo nemožne... hadice IC sa nedaju ohybať barz jak... mne takto prasky vyvody na klimovom chladiči kedže som to troška ohol a boli tam otrasy popri jazde a odlomilo sa to....
miesto je tam akurat tak vyratane že aj keby si narovnal chladiče tak to už zavadza vyvodu z klimakompresoru a aj čelo je tomu prisposobene čiže vychylena časť by nemala oporu
nakoniec som dal IC takisto šikmo ako su aj druhe chladiče takže na jednej strane bol pritlačeny o naraznik a na druhej bola fuga
teraz som to spravil tak že klima je fuč vetráky su fuč vodny chladič narovnaný a miesta pre IC je teraz dosť. Vetráky nahradené slim vetrákmi od SPALu
miesto je tam akurat tak vyratane že aj keby si narovnal chladiče tak to už zavadza vyvodu z klimakompresoru a aj čelo je tomu prisposobene čiže vychylena časť by nemala oporu
nakoniec som dal IC takisto šikmo ako su aj druhe chladiče takže na jednej strane bol pritlačeny o naraznik a na druhej bola fuga
teraz som to spravil tak že klima je fuč vetráky su fuč vodny chladič narovnaný a miesta pre IC je teraz dosť. Vetráky nahradené slim vetrákmi od SPALu
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
cauves.ja sem jeste nic neporesil porad koukam a studuju!!u ibizi je tam problem prave s mistem kteryho tam moc neni!!porad premejslim jakej IC tam dam...z hlediska mista atd!!taky se zeptam jaky mas v planu vykon??a jakou silu trubek budes davat??aby to zvladalo chladit tak akorat..cekam na foto od jednoho kluka jak to poresil s trubkama kudy je vedl atd...
Seat Ibiza TDi Sport 81 kW ASV+chiptuning,egr off
n o ja som to poriešil tak ako som pisal hore klima išla preč
ale predtým som tam dal chladič z iveca turbo daily a tubky mali 50mm priemer tuším...
nejaké fotto jak som to mal 2 roky dozadu aj z klímov





ale predtým som tam dal chladič z iveca turbo daily a tubky mali 50mm priemer tuším...
nejaké fotto jak som to mal 2 roky dozadu aj z klímov





Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
- L_u_c_k_y_n
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 05 říj 2008, 19:08
- Bydliště: okr. Písek,Milevsko
na týchto fotto som klímu mal a zmestil som to tam....!!!!!
na poslednej fotto vidíš cooler za nim klimovy chladič a za nim vodny
fuf tak to si nepamatám aj som si objednal asi 8 collerov a ktory pasol anajlepšie som si zobral
ostatne odniesli... ale mysli že teo je 2,5TDi tak kolo 2000 roku vyvody idu krasne popri nosníkoch
skusim sa kuk ktory to je
na poslednej fotto vidíš cooler za nim klimovy chladič a za nim vodny
fuf tak to si nepamatám aj som si objednal asi 8 collerov a ktory pasol anajlepšie som si zobral

skusim sa kuk ktory to je
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Vstup do sání 96kW má 55mm, chlapi. Co máte furt s těma 50mm.
Ale stačí to až nad hlavu, i když by 54 byl venkovní průměr. NO PROBLEM.
Ale stačí to až nad hlavu, i když by 54 byl venkovní průměr. NO PROBLEM.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Majklr6: ten Ic by som mal mat vyrieseny za mesiac. Uvidime co tam bude pasovat. Ako som sa docital 55mm bude dost, ajked som mal v plane 60mm. Ale,dam na rady ludom co to maju odskusane. Momentalne riesim prasknute tesnenie pod hlavou. Po uprave softu a skusobnej jazde to zacalo vriet. Odmeranych 161 ps a 355 Nm. Upravy v podpise a seriove ic,hadice,sanie. Este ma caka vymena vymenovanych seriovych dielov a uvidime co stoho dostaneme
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport