IC Seat Ibiza???

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
majklr6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 22 bře 2009, 19:27
Bydliště: milevsko

IC Seat Ibiza???

Příspěvek od majklr6 »

Zdravim.Chtel bych si dat na ibizu tdi r.v.2000 lepsi chlazeni.chtel bych vyndat stary origo cooler a dat tam vetsi.nemate nekdo zkusenosti s montazi u tohodle auta???kam je nejlepsi ho dat??jak velkej??co se musi upravit??a popripade foto?..dikes za kazdy info michal ;)
Seat Ibiza TDi Sport 81 kW ASV+chiptuning,egr off
Uživatelský avatar
dongrofo
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2006, 00:11
Bydliště: Zitny ostrov

Příspěvek od dongrofo »

Mame rovnake auto a rovnaky problem. Najlepsie je to prerobit na fmic teda dopredu pred chladice. Chladice su sikmo a miesto medzi chladicom a naraznikom minimalne. Mam na plane kupit cooler od saabtuning alebo wiltec. Wiltec je lacnejsi. Cooler 14ka sa zmesti v pohode,ja dam asi 18ku. Bude treba narovnak chladice kvoli miestu. Dam nove vedenie hadic z IC lebo to povodne ide presne ponad motor a to nieje podla mna zrovna najlepsie. Dam ti vediet ako som dopadol :D Alebo uz si to vyriesil?
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
G3 tdi-gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Odpovědi: 0
Registrován: 16 srp 2007, 11:48
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou

Příspěvek od G3 tdi-gti »

A byl by velkej problem ty chladice narovnat"? to samy jsem resil na G3.vodni chladic jsem posunul co to slo k alternatoru. a pred nej dal IC z xantie 2.1TD a spol-je vetsi nezli vodni chladic.
Mate oproti me vyhodu ze mate plechovou pricku :)
VW LEGO TECHNIC EVOLUTION

G3 TDI GT... :-)

G3 TDI GTI ... :-))
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

chladiče narovnať bude dosť problem, ja som to tiež kedysi skušal na mojej ibize na začiatku uprav, šikmo je cele uchytenie chladičova tak isto aj ventilátorov a narovnať to bolo nemožne... hadice IC sa nedaju ohybať barz jak... mne takto prasky vyvody na klimovom chladiči kedže som to troška ohol a boli tam otrasy popri jazde a odlomilo sa to....
miesto je tam akurat tak vyratane že aj keby si narovnal chladiče tak to už zavadza vyvodu z klimakompresoru a aj čelo je tomu prisposobene čiže vychylena časť by nemala oporu

nakoniec som dal IC takisto šikmo ako su aj druhe chladiče takže na jednej strane bol pritlačeny o naraznik a na druhej bola fuga

teraz som to spravil tak že klima je fuč vetráky su fuč vodny chladič narovnaný a miesta pre IC je teraz dosť. Vetráky nahradené slim vetrákmi od SPALu
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
majklr6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 22 bře 2009, 19:27
Bydliště: milevsko

Příspěvek od majklr6 »

cauves.ja sem jeste nic neporesil porad koukam a studuju!!u ibizi je tam problem prave s mistem kteryho tam moc neni!!porad premejslim jakej IC tam dam...z hlediska mista atd!!taky se zeptam jaky mas v planu vykon??a jakou silu trubek budes davat??aby to zvladalo chladit tak akorat..cekam na foto od jednoho kluka jak to poresil s trubkama kudy je vedl atd...
Seat Ibiza TDi Sport 81 kW ASV+chiptuning,egr off
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

n o ja som to poriešil tak ako som pisal hore klima išla preč
ale predtým som tam dal chladič z iveca turbo daily a tubky mali 50mm priemer tuším...

nejaké fotto jak som to mal 2 roky dozadu aj z klímov

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
majklr6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 22 bře 2009, 19:27
Bydliště: milevsko

Příspěvek od majklr6 »

no jo ale kdyz me se nechce vyndavat klimacka!!! ;)
Seat Ibiza TDi Sport 81 kW ASV+chiptuning,egr off
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

Tunerko :moc pěkný,jakej rok a motor bylo to iveco?
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

na týchto fotto som klímu mal a zmestil som to tam....!!!!!
na poslednej fotto vidíš cooler za nim klimovy chladič a za nim vodny

fuf tak to si nepamatám aj som si objednal asi 8 collerov a ktory pasol anajlepšie som si zobral :-) ostatne odniesli... ale mysli že teo je 2,5TDi tak kolo 2000 roku vyvody idu krasne popri nosníkoch
skusim sa kuk ktory to je
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

hlavne bacha na stromy (LOL)
abys je nemel na sedacce
majklr6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 22 bře 2009, 19:27
Bydliště: milevsko

Příspěvek od majklr6 »

Je teda jedno jakou velikost trubek budu davat??mam velikost 54mm..do budoucna mam v hlave cca 190ps tak aby potom cooler a potrubi nebylo male a nemusel bych to cele predelavat jen proto ze je to male a nedostacujici. :?
Seat Ibiza TDi Sport 81 kW ASV+chiptuning,egr off
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

54mm priemer je uplne postačujuci!!!!
ak daš viac bude to len zväčšovať turbodieru ajtak vstup do sania nemá ani 50mm a vystup z turba je este menší
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Vstup do sání 96kW má 55mm, chlapi. Co máte furt s těma 50mm.
Ale stačí to až nad hlavu, i když by 54 byl venkovní průměr. NO PROBLEM.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
dongrofo
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2006, 00:11
Bydliště: Zitny ostrov

Příspěvek od dongrofo »

Majklr6: ten Ic by som mal mat vyrieseny za mesiac. Uvidime co tam bude pasovat. Ako som sa docital 55mm bude dost, ajked som mal v plane 60mm. Ale,dam na rady ludom co to maju odskusane. Momentalne riesim prasknute tesnenie pod hlavou. Po uprave softu a skusobnej jazde to zacalo vriet. Odmeranych 161 ps a 355 Nm. Upravy v podpise a seriove ic,hadice,sanie. Este ma caka vymena vymenovanych seriovych dielov a uvidime co stoho dostaneme
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
mcsolle
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Odpovědi: 0
Registrován: 08 srp 2006, 13:00

Příspěvek od mcsolle »

Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“