každopádně nemám vyřešenou ztrátu výkonu,nebo doufám že je to jen vsugerovaný
IC Seat Ibiza???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- L_u_c_k_y_n
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 05 říj 2008, 19:08
- Bydliště: okr. Písek,Milevsko
já mám to hůůůů i za tepla ale vono už mám asi načatý turbo (3x mi vystřelila hadice v zátěži,pže sem měl blbý spony),ale požadovanej tlak ještě udělá
každopádně nemám vyřešenou ztrátu výkonu,nebo doufám že je to jen vsugerovaný
každopádně nemám vyřešenou ztrátu výkonu,nebo doufám že je to jen vsugerovaný
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
ja nepocitil ani narust ani pokles, projevilo se to jen na kourivosti. ale treba Valis v Jette na mechanice to na vykonu poznal, ale to je mechanika no, nevim jak moc velkej vliv to ma.L_u_c_k_y_n píše:já mám to hůůůů i za tepla ale vono už mám asi načatý turbo (3x mi vystřelila hadice v zátěži,pže sem měl blbý spony),ale požadovanej tlak ještě udělá
každopádně nemám vyřešenou ztrátu výkonu,nebo doufám že je to jen vsugerovaný
tys udelal cely novy vedeni nebo si to napojil na seriovy ?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
- L_u_c_k_y_n
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 05 říj 2008, 19:08
- Bydliště: okr. Písek,Milevsko
jak se muže načít turbo když ti vylítne hadice?? proč to tomu vadí??L_u_c_k_y_n píše:já mám to hůůůů i za tepla ale vono už mám asi načatý turbo (3x mi vystřelila hadice v zátěži,pže sem měl blbý spony),ale požadovanej tlak ještě udělá
každopádně nemám vyřešenou ztrátu výkonu,nebo doufám že je to jen vsugerovaný
seat cordoba 1.9TDi-ALH 66kw
- L_u_c_k_y_n
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 05 říj 2008, 19:08
- Bydliště: okr. Písek,Milevsko
můžou škrtnout lopatky o vnitřek obalu,přidřít(spálit)ty kroužky uložení,kterýma protejká olej atdbidrs píše:co se na tom muže zničit kdyz se roztočí víc??
nejsem tím vyučenej tak přesně nevim,ale turbu to rozhodně nesvědčí
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
mě se to stalo taky 2x ale nevim jestli ni to něco udělalo z turbem..prosimtě nevíš kolik by mi mělo tlačit turbo?? na budíku mam 1.4bar 3plnej..nemam ještě softL_u_c_k_y_n píše:můžou škrtnout lopatky o vnitřek obalu,přidřít(spálit)ty kroužky uložení,kterýma protejká olej atdbidrs píše:co se na tom muže zničit kdyz se roztočí víc??
nejsem tím vyučenej tak přesně nevim,ale turbu to rozhodně nesvědčí
seat cordoba 1.9TDi-ALH 66kw
- L_u_c_k_y_n
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 05 říj 2008, 19:08
- Bydliště: okr. Písek,Milevsko
já mám se softem 1.3bar a ve spičce cca 1.45bar
u tebe myslim tak do 1baru a spičku 1.2bar vážně nevim ale 1.4je moc
možná ti ukazuje budík nesmysli
naloguj VAGEM turbo a uvidš hned 
u tebe myslim tak do 1baru a spičku 1.2bar vážně nevim ale 1.4je moc
možná ti ukazuje budík nesmysli
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
ten budík je od festa a měří přesně...zkošel jsem 2 x novej a je jen do 1.6 baruL_u_c_k_y_n píše:já mám se softem 1.3bar a ve spičce cca 1.45bar
u tebe myslim tak do 1baru a spičku 1.2bar vážně nevim ale 1.4je moc
možná ti ukazuje budík nesmyslinaloguj VAGEM turbo a uvidš hned
seat cordoba 1.9TDi-ALH 66kw
Ahoj mám Ibizu r.v.2000 TDi ALH a mám tam nový cooler z Avie vstup a výstup 50/60 + vedení turba a chladí to moc dobře.Mám tam climatronic a chladiče jsem nechal jak byly.Jen jsem upravil přední podspojler a to vyřezáním otvorů pro chlazení a malá úprava výztuhy nic velkého.Jinak je to super vše sedlo pěkně.Ahoj






[quote="Kulisek"]Ahoj mám Ibizu r.v.2000 TDi ALH a mám tam nový cooler z Avie vstup a výstup 50/60 + vedení turba a chladí to moc dobře.Mám tam climatronic a chladiče jsem nechal jak byly.Jen jsem upravil přední podspojler a to vyřezáním otvorů pro chlazení a malá úprava výztuhy nic velkého.Jinak je to super vše sedlo pěkně.Ahoj
Asi se nechám inspirovat
Asi se nechám inspirovat
mot.prostor
jsou to už starší a horší fota novější musim udělat.No a IC jsem kupoval nový a stál kolem 2800kč což je super chtěl jsem měnit celé potrubí a IC později,ale chytil jsme srnku a zdemolovala mi všechny chladiče tak jsem tam rovnou fouknul tenhle nový.Originál stojí cca 3800 kč o proti tomu avijackému je to pálka a nedalo to ani moc práce ho tam nacpat má vývody 50/60 nic mi nerezonuje je to OK a hlavně je to poznat když to držíš na 4ku a 5ku pod plynem tak je to znát jak to chladí nevím hodnoty teploty stlačeného vzduchu tak dalece jsem nešel,ale když to chytnu do ruky na straně vstupu do IC tak ruka pálí a na druhé straně studené což je super uvidíme co to bude dělat s novým větším turbem a větším tlakem určitě se to bude víc hřát tak jsem zvědav jak to uchladí,ale myslím že to bude stačit.Nic složitého pojedu na zvedák v pátek výměna oleje v motoru a převodovce tak to nafotím i zespod.Tak se mějte Ahoj a díky
p.s. bude na prodej ta náhražka místo EGR je to z jednoho kusu a je to dural nic se neupravuje jen vydáte svůj EGR a namontíte tuto náhražku je to stejně dlouhé jak EGR a má i stejný náběh na sériovou hadici.

p.s. bude na prodej ta náhražka místo EGR je to z jednoho kusu a je to dural nic se neupravuje jen vydáte svůj EGR a namontíte tuto náhražku je to stejně dlouhé jak EGR a má i stejný náběh na sériovou hadici.

