No pochybuju, že to nějakou výhodu má. Nevýhody jsou hmotnost, zvyšování tlakové ztráky způsobené prouděním (proudění v potrubí, tření blablabla......nechci tady zase vytahovat vzorečky) a KAŽDOPÁDNĚ zpožděný nástup turba.
Pro někoho možná nezajímavé, ale např. na sprintech ztráta při každém přeřazení a dofoukávání. V Mimoni jsem byl letos čtvrtý o 0,1s tuším.....to už jsou relativně malé hodnoty.
Komu to příjde jako banalita, tak prosím. Ale jsou to alespoň nějaké 3 výhody oproti dlouhému vedení - myslím potrubí...
Ale těžko tam vznikne taková díra, že by to bylo znatelné pocitově. To určitě ne. Neřekl jsem, že to máš špatné...jen že to máš dlouhé....možná když řekneš před babama, že i na netu píšou, že to máš dlouhé....možná to zabere...

Vždycky je co zlepšovat...i na mém Golfu, samozřejmě. Nikdo to nemá zmáklé na 100%. Přeci jen děláme hobby úpravy.
Hele, myslím, že tu nejsme proto, abychom se plácali po zádech a pořád se chválili. To by nebylo moc pokroku. Fakt nechci rýpat, jen říkám své názory založené z části na teori a z části na praxi. Tak se nezlob.

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s