IC Seat Ibiza???

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Misík píše:
Smoke píše:
TDIPOWER píše:Bože, to má snad kilometr!!!!!! A navíc to nevypadá jako Ibiza......tak šup s tím do jiného tématu, co? (hm)

ty aby ses neozval....
a co vadí na délce??
Cim mas dlhsie vedenie vzduchu tak tam musis dodat vacsie mnozstvo vzduchu a to ma za nasledok pomalsiu odozvu pri pridani plynu.

prvně si propočítej průtok a nemelte blbosti. při nějakých 150L/s to je asi 0,01s. navíc nikdo nezaznamenal změnu.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Smoke píše:
Misík píše:
Smoke píše:
ty aby ses neozval....
a co vadí na délce??
Cim mas dlhsie vedenie vzduchu tak tam musis dodat vacsie mnozstvo vzduchu a to ma za nasledok pomalsiu odozvu pri pridani plynu.

prvně si propočítej průtok a nemelte blbosti. při nějakých 150L/s to je asi 0,01s. navíc nikdo nezaznamenal změnu.
Tak potom sorry asi som sa zmilil.Ale aj tak si ma nepochopil.Nevadi.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Smoke píše:
Misík píše:
Smoke píše:
ty aby ses neozval....
a co vadí na délce??
Cim mas dlhsie vedenie vzduchu tak tam musis dodat vacsie mnozstvo vzduchu a to ma za nasledok pomalsiu odozvu pri pridani plynu.

prvně si propočítej průtok a nemelte blbosti. při nějakých 150L/s to je asi 0,01s. navíc nikdo nezaznamenal změnu.
souhlas, vsichni porad fnukaj, ze tam bude "turbodira jak prase". kdyz sem to nabastlil do svyho auta, tak jsem absolutne nepoznal rozdil a to pri tlaku 1,4bar, coz je prd. zajimalo by me, jestli se s tim doopravdy nekdo setkal, neznam nikoho.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Víkendové snažení :D ještě natáhnot trubky a potom odskoušet :o
a dám vědět,jestli se zvětšila turbodíra od sériového IC...

Obrázek
Obrázek
Obrázek
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

pekne si potuňil Oplíka :-)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Tjn, vypadá to hezky. :) Tenhle motor je od BMW nebo si to s něčim pletu?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Dík (crazy) joo je to ten bavoráckej 2,5 TDS ...Tady ve foru ho celkem špiní..ale já furt jezdím :-D akorád je to komůrkáč,tak lepší trysky nebudou (wallbash)
Pak napíšu,jestli šel poznat nárust výkonu a "turbodíra"
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Smoke píše:
TDIPOWER píše:Bože, to má snad kilometr!!!!!! A navíc to nevypadá jako Ibiza......tak šup s tím do jiného tématu, co? (hm)

ty aby ses neozval....
a co vadí na délce??
Tak jinak. V čem má to dlouhé vedení výhodu???? Nějaké klady? Kromě toho, že se montáž může zdát jako jednodušší? I když to pochybuju, protože ten labyrint za světlem je celkem peklo.....
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

TDIPOWER píše:
Smoke píše:
TDIPOWER píše:Bože, to má snad kilometr!!!!!! A navíc to nevypadá jako Ibiza......tak šup s tím do jiného tématu, co? (hm)

ty aby ses neozval....
a co vadí na délce??
Tak jinak. V čem má to dlouhé vedení výhodu???? Nějaké klady? Kromě toho, že se montáž může zdát jako jednodušší? I když to pochybuju, protože ten labyrint za světlem je celkem peklo.....
nikdo nerekl VYHODU, nekteri rikaji udajnou nevyhodu. nikdo nepopira, ze to tak muze byt, je to logicky ne, vic litru, vetsi spozdeni, ja o tom byl taky presvedcen, ale jeste jsem se nesetkal s nikym, kdo potvrdil udajnou dlouhou odezvu na plyn a po instalaci prisernyho labyrintu k sobe, jsem si to definitivne vyvratil. predelavat to budu kvuli estetice, nikoliv kvuli delce a ztrate pruznosti vozu.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Ja muzu za sebe rict ze to poznat jde. Predtim napojeni na origo vedeni a ted takto...Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

No pochybuju, že to nějakou výhodu má. Nevýhody jsou hmotnost, zvyšování tlakové ztráky způsobené prouděním (proudění v potrubí, tření blablabla......nechci tady zase vytahovat vzorečky) a KAŽDOPÁDNĚ zpožděný nástup turba.

Pro někoho možná nezajímavé, ale např. na sprintech ztráta při každém přeřazení a dofoukávání. V Mimoni jsem byl letos čtvrtý o 0,1s tuším.....to už jsou relativně malé hodnoty.

Komu to příjde jako banalita, tak prosím. Ale jsou to alespoň nějaké 3 výhody oproti dlouhému vedení - myslím potrubí... ;)

Ale těžko tam vznikne taková díra, že by to bylo znatelné pocitově. To určitě ne. Neřekl jsem, že to máš špatné...jen že to máš dlouhé....možná když řekneš před babama, že i na netu píšou, že to máš dlouhé....možná to zabere... (noteeth) Vždycky je co zlepšovat...i na mém Golfu, samozřejmě. Nikdo to nemá zmáklé na 100%. Přeci jen děláme hobby úpravy.

Hele, myslím, že tu nejsme proto, abychom se plácali po zádech a pořád se chválili. To by nebylo moc pokroku. Fakt nechci rýpat, jen říkám své názory založené z části na teori a z části na praxi. Tak se nezlob. ;)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

co se týká délky a hlavně objemu prostoru turbo-cooler-sání, tak můj názor je že když je zase příliš malý, je větší pravděpodobnost selhání regulace, přefouknutí a následného nouzáku(mimo mechaniky samozřejmě). Moc velký objem zase bude chvilku trvat než se nafouká. Tak jenom najít zlatej střed.
CFHC
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

TDIPOWER : to byla asi reakce na me ze ?

ani jednou jsem nerekl, ze je to vyhoda (dlouhe vedeni) a co se tyce vzorecku a odhadu jak se to bude chovat, tak na tom se urcite shodneme. jediny duvod, ktery si mi sam slovne potvrdil je, ze to v provozu na reakci nepoznas. prumer potrubi je 50mm a delka je nekde kolem 2,5m. jediny duvod, proc jsem na tuhle problematiku reagoval, byl zvelicovani problemu, coz pro lidi mene znale muze byt dosti zavadejici, tod vse.
a co se tyce placani po zadech a chvaleni si délky, tak mezi tyhle lidi povahove urcite nepatrim ;-)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

no, možná na sprintech nějakou 0.001s jo, ale tam spíš záleží na jiných faktorech... není to že potrubý je prázdné a pak se naplní, potrubím stále prochází vzduch o nějajém průtoku (např. při 2000 s 0 tlakem to je kolem 33L/s) a když si zpočteš objem potrubý ,u mě +- 8.6L, (origo kolem 3.5L), kdyby to bylo prázdné tak je to 0.25s (při 2000 ot), ale prázdné to není. toť teorie. máš pravdu (vetší tření, každý ohyb brání, ale zase větší šíře je opakem). na sprintech je důležitá každá maličkost, u tebe spíš, já i mnozí další máme jen hobby na normál ježdění.
koneckonců sme na fóru a o tom to je
no a k délce vedení, mám to takhle, protože nenašel jsem jiné místo kudy vést trubky. druhá věc, do ničeho jsem neřezal (výstuha atd).
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Ale když je objem větší o 5 litrů, nezapomeň, že nestačí tam prostě dostat 5 litrů vzduchu. Ještě ho musíš stlačit na třeba 2 bary!!!! A to je panečku litrů!!!!
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“