Cukání studeného BKD (2.0 TDI, 103 kW) OII

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ale hlavně to má staženej výkon
rostama
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2006, 20:39

Příspěvek od rostama »

Poslední SW mám, měnili i čidlo tlaku na DPF nebo co to bylo, jak píše Homl, hlavně je stažený výkon, takže to mám samozřejmě poladěné, teda čiplé.

Na 1 a 2 stupěň tak mám pořád takovou menší výkonovou díru kolem 1800 otáček, asi je to oblast kterou škodovky omezila a tuner to ne až tak dokonale upravil - těžko říct jestli to jde úplně vyhladit aby to šlo pěkně rovnoměrně. 3,4,5,6 je pak v pohodě.

PS. Ty hodnoty na kanále 13 jsou v poho ?
altea
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2006, 20:51

Příspěvek od altea »

Mám tam novou váhu vzduchu - je to nějaká neorigo
A jak jsem hledal tady na föru - mělal by tam být dle Humla taková s nosem - tato je bez nosu:
Může to dělat to cukání?
altea
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2006, 20:51

Příspěvek od altea »

A k tomu EGR - jak ho u 2,0 TDI zaslepit?
Stačí sundat hadičku podtlaku?
Co na to kontrolky?
Nebo natvrdo zaslepit - podtlak nechat?
Co na t kontrolky?
Díky.
Za týden mám jet do chorvatska a auto škube jak se sytičem :?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Pokial nemas DPF tak ho staci zaslepit a vypnut jeho cinnost v RJ motora. Vacsina dobrych chiptunerov to vie spravit (EGR off).
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Na zkoušku dokaď si jednotka neuvědomí co se stalo jen zaslep hadičku u EGR.

Já když jsem řešil ten problém s kolísáním výkonu tak jsem to taky na chvilku zaslepil, hláška ve vagu že je něco s EGR naběhla prakticky okamžitě ale na zkušební kolečko to stačilo.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“