Cukání studeného BKD (2.0 TDI, 103 kW) OII
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Poslední SW mám, měnili i čidlo tlaku na DPF nebo co to bylo, jak píše Homl, hlavně je stažený výkon, takže to mám samozřejmě poladěné, teda čiplé.
Na 1 a 2 stupěň tak mám pořád takovou menší výkonovou díru kolem 1800 otáček, asi je to oblast kterou škodovky omezila a tuner to ne až tak dokonale upravil - těžko říct jestli to jde úplně vyhladit aby to šlo pěkně rovnoměrně. 3,4,5,6 je pak v pohodě.
PS. Ty hodnoty na kanále 13 jsou v poho ?
Na 1 a 2 stupěň tak mám pořád takovou menší výkonovou díru kolem 1800 otáček, asi je to oblast kterou škodovky omezila a tuner to ne až tak dokonale upravil - těžko říct jestli to jde úplně vyhladit aby to šlo pěkně rovnoměrně. 3,4,5,6 je pak v pohodě.
PS. Ty hodnoty na kanále 13 jsou v poho ?
Pokial nemas DPF tak ho staci zaslepit a vypnut jeho cinnost v RJ motora. Vacsina dobrych chiptunerov to vie spravit (EGR off).
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846