Zvýšení výkonu motoru HDI

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

škopek
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 31 led 2009, 11:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od škopek »

Tolik práce a jenom 130 koní.Kolik má nejsilnější seriová Cady TDI?
Citroen Xsara 2.0 HDI
cukrar
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 09 led 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od cukrar »

škopek píše:Tolik práce a jenom 130 koní.Kolik má nejsilnější seriová Cady TDI?
No mám dojel že kolem 70koni (noteeth) :)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

cukrar píše:
škopek píše:Tolik práce a jenom 130 koní.Kolik má nejsilnější seriová Cady TDI?
No mám dojel že kolem 70koni (noteeth) :)
Je to starej model, 2000 a je to SDI,nejsilnesí byly TDI 90 koní ale ty sou vzacný,hodně vzácný vetsinou samý SDI. :)
cukrar
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 09 led 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od cukrar »

Zdeněk M píše:
cukrar píše:
škopek píše:Tolik práce a jenom 130 koní.Kolik má nejsilnější seriová Cady TDI?
No mám dojel že kolem 70koni (noteeth) :)
Je to starej model, 2000 a je to SDI,nejsilnesí byly TDI 90 koní ale ty sou vzacný,hodně vzácný vetsinou samý SDI. :)
:-) Caddy se mi nelíbí, (partner/berlingo) :) se mi líbí r.v.2003-2008 :)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

cukrar píše:
Zdeněk M píše:
cukrar píše: No mám dojel že kolem 70koni (noteeth) :)
Je to starej model, 2000 a je to SDI,nejsilnesí byly TDI 90 koní ale ty sou vzacný,hodně vzácný vetsinou samý SDI. :)
:-) Caddy se mi nelíbí, (partner/berlingo) :) se mi líbí r.v.2003-2008 :)
Vzhled a krasa je vec první, spolehlivost a jizdní vlastnosti vec druhá. Nikomu to nenutim aby si kupoval VW Caddy, davam to jen jako priklad,že jdou kone pridat. Ten novej model je peknej Caddy Life akorat už nejni spolehlivej a cenove dostupnej, kvalita neni co bejvala. :( Jinak by si ho koupil.
kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

Co tahle koukám okolo, hodně lidí má HDi motory. Dokonce u nás v dědině je asi 6 Berlingo-Partner HDi, všichni jsou to pracanti, majitelé řeší jen náklad. Dokonce jeden co rozváží zákusky už má druhého-první Berlingo měl od začátku podnikání a byl tak spokojený, že si koupil dalšího noveho. V mém okolí je s HDi motory jen spokojenost, proto jsem i já koupil HDi Partner. Až na jednu mouchu jsem spokojený taky. Kolega v Práci si koupil 1,6 HDi nové Berlingo a je nadšený (měl Octávii) Další má Volvo V50 (1,6 HDi) za rok najezdil 80 000 km bez problému a jezdí dál a ví že další auto bude zase Volvo. Každé auto má svoje, ale fakt bych zbytečně žádné neodsuzoval. VW je skládačka-starší motory s rotačním Boschem jsou super, ale ty káry stojí za hovno. Takže motor klasika TDi a Peugeot PArtner a je dokonalé auto :-D :-D :-D
cukrar
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 09 led 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od cukrar »

Hm zajímavé, takže Berlingo/Partner a k tomu dát motor za caddyho a je vymalováno, Ale je pravda, že modely B. a P. od r.v.2007 dělali i s FAPem a to je prý výměna při 110tis.max.
(FAP-filtr pevných částic u dieselových motorů.)
A není to zrovna levné. No kdo ví asi se to projeví za pár let. :)
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu motoru HDI

Příspěvek od Brouk »

cukrar píše:Zabývá se tu někdo úpravou motoru HDI?

konkrétně Citroen Berlingo 2.0HDI (66kW)
1.6HDI (66kW) :)
Uprava techto motoru je bez problemu . Pouze jsem se setkal s 406 2.0HDI 2ks i po vymene vseho mozneho stale problemy s tlakem paliva. Proste jsou auta ktere maji mouchy nebo ma na tacho 150 a najeto 400tis
Jinak urcite 200-300 ks HDI mozna i vic jezdi bez problemu a to jak Peugeot, Citroen, Fiat, Ford 1.4, 1.6, 2.0 a 2.2 HDI.
Jen je potreba udelat dobre soft a ne tam nahrat neco o cem nikdo nevi jak je to upravene natos nalezene nekde na netu a neni problem.
Zdar
cukrar
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 09 led 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Re: Zvýšení výkonu motoru HDI

Příspěvek od cukrar »

jo takže doporučuješ čip? Berlingo/partner ? 1.6hdi/ 2,0hdi :)
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

jasne a rozumna uprava !
cukrar
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 09 led 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od cukrar »

Brouk-T5 píše:jasne a rozumna uprava !

No 1.6hdi jsem slyšel že se to moc nedopuručuje... co myslíš?

je to verze 1.6hdi 66kw 90koní a chipují se na 109-113PS :)
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

110 urcite snese , kazde auto snese i vic ale casto zalezi na tom kdo sedi za tim koleckem jak se s tim zataci ;-) A jak s tim bude zachazet ze... Je to tak u vseho . jsou taci kteri dokazi znicit cokoliv :-)
Nekomu staci aby bylo citit jak to tahne a jede , nekdo porad honi KW, kone a porad ma malo ... a pak se divi . Nastesti je to mensina !
cukrar
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 09 led 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od cukrar »

Brouk-T5 píše:110 urcite snese , kazde auto snese i vic ale casto zalezi na tom kdo sedi za tim koleckem jak se s tim zataci ;-) A jak s tim bude zachazet ze... Je to tak u vseho . jsou taci kteri dokazi znicit cokoliv :-)
Nekomu staci aby bylo citit jak to tahne a jede , nekdo porad honi KW, kone a porad ma malo ... a pak se divi . Nastesti je to mensina !

No chip je docela sázka do loterie, :-) aby se pak to auto nesralo pořád, a nebylo s tím více práce jak užitku,.,. :?
kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

určitě to chce rozumnou úpravu softu, ale jak poznám, že si s tím někdo pohraje? Ono ani doporučení není jistota, že bude úprava udělaná rozumně. žádného známého nemám :-(
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

kodajz píše:určitě to chce rozumnou úpravu softu, ale jak poznám, že si s tím někdo pohraje? Ono ani doporučení není jistota, že bude úprava udělaná rozumně. žádného známého nemám :-(
A proto je nejlepsí to nechat bejt,origo tak jak to je, nebo se ti to zacne srat a budes do toho cpat prachy. At das sebe lepsí cip,tak vždy pridas naftu a jak pridas naftu tak musis zvýsit plnicí tlak. A jak zvednes plnicí tlak moc o víc než 100mb tak padne turbo. Každý turbo je delaný na naký plnicí tlak a soucastk v nom uvnitr, jakmile das cip a tim padem vyžsí tlak,tak hridel se zacne vic namahat na ohyb jak tlací až se ohne,turbo zacne houkat a pak klekne. vsichny co tyhle motory nacipovaly,tak menily turbo, jeden co skousel s 2,0l maximum tak pri 105kw mu rupla ojnice a smitec, tak koupil jinej motor a rupla zas,tak to radsi nechal bejt origo, prodal a koupil vw v tom ma s 1,9l 190koní a este to jezdí a to tomu dava sodu,se divim že to este nekleklo na spodku. Jak pežo tak vw bylo cipovano v UR tuning.
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“