Zvýšení výkonu motoru HDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zdeněk M píše:Je to starej model, 2000 a je to SDI,nejsilnesí byly TDI 90 koní ale ty sou vzacný,hodně vzácný vetsinou samý SDI.cukrar píše:No mám dojel že kolem 70koniškopek píše:Tolik práce a jenom 130 koní.Kolik má nejsilnější seriová Cady TDI?![]()



Vzhled a krasa je vec první, spolehlivost a jizdní vlastnosti vec druhá. Nikomu to nenutim aby si kupoval VW Caddy, davam to jen jako priklad,že jdou kone pridat. Ten novej model je peknej Caddy Life akorat už nejni spolehlivej a cenove dostupnej, kvalita neni co bejvala.cukrar píše:Zdeněk M píše:Je to starej model, 2000 a je to SDI,nejsilnesí byly TDI 90 koní ale ty sou vzacný,hodně vzácný vetsinou samý SDI.cukrar píše: No mám dojel že kolem 70koni![]()
Caddy se mi nelíbí, (partner/berlingo)
se mi líbí r.v.2003-2008

Co tahle koukám okolo, hodně lidí má HDi motory. Dokonce u nás v dědině je asi 6 Berlingo-Partner HDi, všichni jsou to pracanti, majitelé řeší jen náklad. Dokonce jeden co rozváží zákusky už má druhého-první Berlingo měl od začátku podnikání a byl tak spokojený, že si koupil dalšího noveho. V mém okolí je s HDi motory jen spokojenost, proto jsem i já koupil HDi Partner. Až na jednu mouchu jsem spokojený taky. Kolega v Práci si koupil 1,6 HDi nové Berlingo a je nadšený (měl Octávii) Další má Volvo V50 (1,6 HDi) za rok najezdil 80 000 km bez problému a jezdí dál a ví že další auto bude zase Volvo. Každé auto má svoje, ale fakt bych zbytečně žádné neodsuzoval. VW je skládačka-starší motory s rotačním Boschem jsou super, ale ty káry stojí za hovno. Takže motor klasika TDi a Peugeot PArtner a je dokonalé auto




- Brouk
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 897
- Registrován: 13 úno 2007, 21:55
- Bydliště: Vysočina - Telč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu motoru HDI
Uprava techto motoru je bez problemu . Pouze jsem se setkal s 406 2.0HDI 2ks i po vymene vseho mozneho stale problemy s tlakem paliva. Proste jsou auta ktere maji mouchy nebo ma na tacho 150 a najeto 400tiscukrar píše:Zabývá se tu někdo úpravou motoru HDI?
konkrétně Citroen Berlingo 2.0HDI (66kW)
1.6HDI (66kW)
Jinak urcite 200-300 ks HDI mozna i vic jezdi bez problemu a to jak Peugeot, Citroen, Fiat, Ford 1.4, 1.6, 2.0 a 2.2 HDI.
Jen je potreba udelat dobre soft a ne tam nahrat neco o cem nikdo nevi jak je to upravene natos nalezene nekde na netu a neni problem.
Zdar
Re: Zvýšení výkonu motoru HDI
jo takže doporučuješ čip? Berlingo/partner ? 1.6hdi/ 2,0hdi 

- Brouk
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 897
- Registrován: 13 úno 2007, 21:55
- Bydliště: Vysočina - Telč
- Kontaktovat uživatele:
110 urcite snese , kazde auto snese i vic ale casto zalezi na tom kdo sedi za tim koleckem jak se s tim zataci
A jak s tim bude zachazet ze... Je to tak u vseho . jsou taci kteri dokazi znicit cokoliv
Nekomu staci aby bylo citit jak to tahne a jede , nekdo porad honi KW, kone a porad ma malo ... a pak se divi . Nastesti je to mensina !


Nekomu staci aby bylo citit jak to tahne a jede , nekdo porad honi KW, kone a porad ma malo ... a pak se divi . Nastesti je to mensina !
Brouk-T5 píše:110 urcite snese , kazde auto snese i vic ale casto zalezi na tom kdo sedi za tim koleckem jak se s tim zataciA jak s tim bude zachazet ze... Je to tak u vseho . jsou taci kteri dokazi znicit cokoliv
![]()
Nekomu staci aby bylo citit jak to tahne a jede , nekdo porad honi KW, kone a porad ma malo ... a pak se divi . Nastesti je to mensina !
No chip je docela sázka do loterie,


A proto je nejlepsí to nechat bejt,origo tak jak to je, nebo se ti to zacne srat a budes do toho cpat prachy. At das sebe lepsí cip,tak vždy pridas naftu a jak pridas naftu tak musis zvýsit plnicí tlak. A jak zvednes plnicí tlak moc o víc než 100mb tak padne turbo. Každý turbo je delaný na naký plnicí tlak a soucastk v nom uvnitr, jakmile das cip a tim padem vyžsí tlak,tak hridel se zacne vic namahat na ohyb jak tlací až se ohne,turbo zacne houkat a pak klekne. vsichny co tyhle motory nacipovaly,tak menily turbo, jeden co skousel s 2,0l maximum tak pri 105kw mu rupla ojnice a smitec, tak koupil jinej motor a rupla zas,tak to radsi nechal bejt origo, prodal a koupil vw v tom ma s 1,9l 190koní a este to jezdí a to tomu dava sodu,se divim že to este nekleklo na spodku. Jak pežo tak vw bylo cipovano v UR tuning.kodajz píše:určitě to chce rozumnou úpravu softu, ale jak poznám, že si s tím někdo pohraje? Ono ani doporučení není jistota, že bude úprava udělaná rozumně. žádného známého nemám