Chip 2,0TDI - jaká firma

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

TDIPOWER píše:Zde snad po dlouhé době musím souhlasit s Forestem. Promiň Foreste, že porušuju tradici (noteeth)
A nemas horecku? Miro, neblbni, zajdi si k tomu doktorovi (rofl) Ne, vtip, jasny, ale prece fakta jsou fakta a to je od domnenek odlisuje, takze zde netreba debatovat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Forest píše:
Torgan píše:Len sa trochu vterknem chalani v DP by mi boli schopni vyladit JTD? kedze sa zaoberaju koncernovymi znackami ;) diki za odpoved (noteeth)
Ale pod pojmem koncernovymi si je treba predstavit "VW-Audi-Seat-Skoda" (noteeth) Nicmene, abych to nezamluvil - verim, ze Reesha bude schopen udelat rozhodne lepsi soft, nezli Bitpower. Jen neocekavej zadne brutality - na brutality je treba znat detailne charakteristiku motoru. Ozvi se Reeshovi na mobil (najdes ho v kontaktech) a domluv si to s nim osobne.
Ten pojem mi je jasny inak by som ho nepisal.)
Ok tak Reeshovi sa ozvem ked najdem kontakt a dvihne mi to.)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

niaku vtipnu kasu ste pojedli ,hosi :D
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

cupra píše:niaku vtipnu kasu ste pojedli ,hosi :D
Kdyby kasi, pifko, ceske pivko, Plzen kluku - zadnej Zabant ani Bazant, ani Saris (LOL)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Forest píše:
cupra píše:niaku vtipnu kasu ste pojedli ,hosi :D
Kdyby kasi, pifko, ceske pivko, Plzen kluku - zadnej Zabant ani Bazant, ani Saris (LOL)
u nas je teraz naj urpiner a topvar a mnich ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Pri strecne sa vysypal plny kamion Mnicha pred par hodinami som odtial prisiel pekna kopa crepov po ceste (noteeth) (LOL)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Stingray »

Profituning okrem lupa bude mat v CZ dalsie sprinterske auto takze konkurencia bude na buduci rok zase o nieco lepsia.........je pekne vidiet ako sa ludia od dieselpoweru vytacaju na tom ze maju konkurenciu v podobe pobocky profituning praha aj s mahou. Kazdopadne klucovy segment pre profituning nie su 15 rokov stare auta ale hlavne nove auta do 5 rokov. Stale mi nie je jasne preco dieselpower utoci cez svojich ludi na profituning ked napr. vieme spolupracovat navzajom ci uz to je BH motors, profituning a aj priamo reesha ktory nema problem kominkovat a spolupracovat ci uz hardwarovo alebo softwarovo. Jedine co tieto utoky priniesli je to ze profituning sa rozhodol ist na CZ trh a to zatial do Prahy ale v hre su dalsie 2 velke pobocky a to ze som Reeshu telefonicky upozornil na tieto utoky tak som aj cakal ze si to vyriesi. Kedze sa tak nestalo tak som povazoval za korektne aj nadalej dodavat FB ale uz bez neho. Je to na dieselpower-u ako sa chce spravat ko konkurencii ale pytam sa preco dvaja najvacsi chiptunery na SK Brano a Ivo vedia spolupracovat a uznavaju svoje kvality a dieselpower taketo nieco nedokaze navonok potvrdit? Tvrdit ze prichod profituningu na CZ trh pre dieselpower nic neznamena je cisty alibizmus pretoze z Prahy do Chomutova je to na skok a kazda dobra konkurencia ktoru profituning predstavuje znamena menej ziskov.

Garantujem ze medialna prezentacia profituning v CZ bude na vysokej urovni a bez utokov na dieselpower.
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já nevím, ale fakt přijde mi, že to forest poslední dobou trochu přehání :) . z názoru jednoho člověka bych si nic nedělal, on je takovej a jinej nebude :D Bojuje prostě za dieselpower. Každej tým potřebuje takového člověka :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Myslim si, ze Dieselpower se nevytaci, ale prijima to jako fakt. Jedinej, kdo se tu vytaci ses Ty Stingrayi. Vytacel jsi se na TDIclubu, kde jsi po svych utocich volal cely poplaseny z nasich reakci, kdy jsme Te protiargumentama jasne zahnali do rohu. Vytacel jsi se pri poslani faktury na zbozi, ktere jsi mi dodal, vzal si bez ostychu DPH a doposud za TRI roky jsi nebyl SCHOPEN poslat platnou fakturu za turbo, u ktereho jsi sliboval na 1,9tce 300koni minimalne (s tim, ze 330koni jsi videl realne po modifikacich motoru) a nasledne jste nebyli schopni na nem na kompletne prestavenem motoru nabrzdit vice, nezli 250koni!
Vytacel jsi se, kdyz jsi sliboval 300konove auto a nebyl jsi schopen ho privezt ukazat. ...takze kdo se tu od pocatku vsech pocatku neustale vytaci?!

Jinak co se FB tyce, tak Richard je vyhradni zastupce, takze pokud se ho budes snazit nejak obchazet (nebo prodavat padelky), domnivam se pravem, ze na to prijde (ostatne stejne jako prisel na Tve predchozi pokusy) a situace se bude jen opakovat. Takze opet, nejsi v pozici, ze ktere by jsi mohl nejak v tomto smeru vyhrozovat. Naopak, alespon tu ukazujes na vase praktiky, ke kterym se nevahate uchylovat.

Osobne se domnivam, ze co se chovani Dieselpoweru (chapejme Richarda) tyce, pak je jeho chovani az prilis umirnene, proste pro dnesni dobu dle meho pohledu prehnane slusne. Vzhledem k tomu, jake jsou znamy skutecnosti, tak by bylo vhodne zacit tyto skutecnosti bez okolku uvadet na foru ci strankach, aby si vsichni udelali objektivni nazor o praktikach "konkurencnich" firem.

Nikdo netvrdil, ze prichod Profituningu na CZ trh nic neznamena, jen jsem podotknul, ze pokud bude v jeho vedeni stat a jeho kvality odpovidat dosavadnim kvalitam urciteho cloveka, neni to pro Dieselpower z meho subjektivniho pohledu hrozba - nic vic, nic min. Pokud mas problemy s moji cestinou, mohu specialne pro Tebe svoje prispevky nechavat prekladat sve byvale slovenske pritelkyni a vydavat je dvojjazycne (prosim nebrat jako nejakou rasovou ci podobnou nesnasenlivost, jen si jiz nedokazu vysvetlit, proc nerozumi).

Jinak Tobe bych radeji doporucoval, abys nic negarantoval, protoze Tvoje garance nestoji ani za zlamanou gresli - jsi clovek, kteremu nedela problemy slibit vicemne cokoliv a nemas zadne vycitky z toho, ze svoje sliby neplnis.
MirekX píše:já nevím, ale fakt přijde mi, že to forest poslední dobou trochu přehání :) . z názoru jednoho člověka bych si nic nedělal, on je takovej a jinej nebude :D Bojuje prostě za dieselpower. Každej tým potřebuje takového člověka :)
Miro napsal jsi to spravne - nevis (neber to jako urazku). Mozna je tim, ze jsem mel tu moznost (za kterou jsem vdecnej) pohlednout do "zakulisi", nahlednou do karet - a ver, tuhle hru bys opravdu nechtel hrat, protoze by sis z toho akorat uspinil ruce a musel by sis prestat vazit sam sebe.

Pokud se Ti slovo "prehani" zda v tomto pripade adekvatni, nejsem si jist, co by bylo presnym oznacenim toho, pokud doslo k "vylozeni karet" :roll:

Dale se k tomu vyjadrovat nehodlam, protoze me mrzi, k cemu jsem schopen se nechat vyprovokovat (ackoliv pouze argumentuji fakty).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Stingray »

okej tak ked dieselpower nepovazuje profituning ako konkurenciu a sprava sa povysenecky tak to pre nas znamena ze by sme mali urychlit doriesenie 2 pobocky profituning tak aby sa zaciatkom buduceho roku mohla v severnich cechach co najskor otvorit.......mi sme chceli zatial iba Prahu a potom sa rozhodnut......ale ak su zo strany dieselpoweru taketo tlaky tak musime reagovat........jo a co sa tyka FB tak v ramci EU neplatia ziadne trhove obmedzenia tj. vyhradne zastupenie neznamena nic. Tesime sa na konkurenciu na CZ trhu a verim ze bude pre klientov iba pozitivna.
...to be or not to be... - faster
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

no tak to som zvedavý ako to dopadne. (LOL)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Ja si myslim ze aj Profituning aj DP su jedny s najlepsich a nemali by na seba blafkat a radsej spolupracovat ;)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

vojna by mohla byt, ale cenova :) to by sa nakupovali trysky :D
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

netopier píše:vojna by mohla byt, ale cenova :) to by sa nakupovali trysky :D
(noteeth) (noteeth)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

no neviem prečo sa hrabú do cz. slovenský trh im už nestačí? (noteeth)
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“