
padajuce budiky na OCTAVII
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Peter Kocsis
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 29 bře 2009, 20:59
- Bydliště: Kralovsky Chlmec
padajuce budiky na OCTAVII
zlepsovak na chladenie cipu.pripajkoval som cca 1mm hruby medeny plech(sluzi ako chladic). slape my to uz tyzden bez problemu. a pozdravujem vsetkych ktory na tom chcu zbohatnut!!! vid foto

-
Peter Kocsis
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 29 bře 2009, 20:59
- Bydliště: Kralovsky Chlmec
v tom mas pravdu
ok mas pravdu ze bol tam studenak, ale ako vznikol tam studenak? jedine ak sa to prehrialo. a foto som robil pomocou mobilu za to sa ospravedlnujem.
-
Peter Kocsis
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 29 bře 2009, 20:59
- Bydliště: Kralovsky Chlmec
-
holy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: v tom mas pravdu
A jak jsi přišel na to že studeňák vzniká při "přehřátí"....? Větší kravinu jsem za 30 let praxe neslyšelPeter Kocsis píše:ok mas pravdu ze bol tam studenak, ale ako vznikol tam studenak? jedine ak sa to prehrialo. a foto som robil pomocou mobilu za to sa ospravedlnujem.
Studeňák vznikne už při výrobě, pokud pájka špatně přilne na pájený v ývod...buď z důvodu nízké teploty pájky, nebo z důvodu malého množství pájedla, nebo z důvodu špatné technologické přípravy pájených materiálů. Většina "studěňáků" vzniká za běžných provozních podmínek. Teplota tání standardní pájky je kolem 210°C - při týhle teplotě jsou už všechny polovodiče dávno po smrti...ti nejodvážnější dokáží přežít max. 100°C....Takže tvoje teorie je naprosto mimo...
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
-
Peter Kocsis
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 29 bře 2009, 20:59
- Bydliště: Kralovsky Chlmec
-
Peter Kocsis
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 29 bře 2009, 20:59
- Bydliště: Kralovsky Chlmec
tak preco ma kazdy problem zo studenakom v palubovke ? nepresvedcajte ma ze je to vada v pajkovani pri vyrobe. studenak sa uz mal prejevit hned po vyrobe a nie po 10 rokoch. a za dialsie preco do novych uz dali chladenie na ten prislusny spominany chip. dalej ja osobne som netvrdil ze sa cin roztavil na plochaci, ale posobnost vissej teploty a mechanicke vplyvy mozu negativne posobit na pajkovane spoje( vznikne studenak).
-
Peter Kocsis
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 29 bře 2009, 20:59
- Bydliště: Kralovsky Chlmec
studenak naozaj nevznikne teplotouPeter Kocsis píše:tak preco ma kazdy problem zo studenakom v palubovke ? nepresvedcajte ma ze je to vada v pajkovani pri vyrobe. studenak sa uz mal prejevit hned po vyrobe a nie po 10 rokoch. a za dialsie preco do novych uz dali chladenie na ten prislusny spominany chip. dalej ja osobne som netvrdil ze sa cin roztavil na plochaci, ale posobnost vissej teploty a mechanicke vplyvy mozu negativne posobit na pajkovane spoje( vznikne studenak).
netrpia tym len octy, aj ine auta ale tam je MTBF radovo aj viac ako 10-15rokov
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
Re: v tom mas pravdu
Jakožto člověk z oboru jsem chtěl napsat něco podobného,předběhl jsi mě.Taky mě to rozesmálo.Ale snažil se sám vyřešit závadu a to se cení,že nezná teorii je věc vedlejší.holy píše:A jak jsi přišel na to že studeňák vzniká při "přehřátí"....? Větší kravinu jsem za 30 let praxe neslyšelPeter Kocsis píše:ok mas pravdu ze bol tam studenak, ale ako vznikol tam studenak? jedine ak sa to prehrialo. a foto som robil pomocou mobilu za to sa ospravedlnujem.![]()
Studeňák vznikne už při výrobě, pokud pájka špatně přilne na pájený v ývod...buď z důvodu nízké teploty pájky, nebo z důvodu malého množství pájedla, nebo z důvodu špatné technologické přípravy pájených materiálů. Většina "studěňáků" vzniká za běžných provozních podmínek. Teplota tání standardní pájky je kolem 210°C - při týhle teplotě jsou už všechny polovodiče dávno po smrti...ti nejodvážnější dokáží přežít max. 100°C....Takže tvoje teorie je naprosto mimo...
