Snad se nebudem dožadovat kategorie speciál speciál, protože V10 TDI uprostřed Golfa dvojky mi přijde nesrovnatelná úprava s G2 s 1.9TDI, kde není třeba absolutně žádných úprav karosérie.
OT diskuze:Co povazovat za special?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přesně tak. Jestli opravdu bude kategorie speciál pro diesely, je mi jedno, jestli za sebou nechám jen dva jedničkový Golfy, nebo ještě 20 Octávií.
Snad se nebudem dožadovat kategorie speciál speciál, protože V10 TDI uprostřed Golfa dvojky mi přijde nesrovnatelná úprava s G2 s 1.9TDI, kde není třeba absolutně žádných úprav karosérie.
Snad se nebudem dožadovat kategorie speciál speciál, protože V10 TDI uprostřed Golfa dvojky mi přijde nesrovnatelná úprava s G2 s 1.9TDI, kde není třeba absolutně žádných úprav karosérie.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Mno jak jsme se bavili v Mimoni - nevidim v tom rozdil (byt ta uprava karoserie je padny duvod), nicmene dulezity fakt je stale to, ze se to do G2 proste nedavalo, takze -> special. Neco jineho to bude v pripade Andreho, ten upravuje G3 a nelze protestovat, protoze se tam 1,9TDI davalo. V pripade G2 nevidim problem v tom, upravit 1,6TD. Nekde na netu jsem to videl upraveny na 200+ koni, takze to jde.Bóďa píše:Přesně tak. Jestli opravdu bude kategorie speciál pro diesely, je mi jedno, jestli za sebou nechám jen dva jedničkový Golfy, nebo ještě 20 Octávií.![]()
Snad se nebudem dožadovat kategorie speciál speciál, protože V10 TDI uprostřed Golfa dvojky mi přijde nesrovnatelná úprava s G2 s 1.9TDI, kde není třeba absolutně žádných úprav karosérie.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nejhorsi na tom je, ze mu to ani nepomohlo - nejvetsim zoufalstvim je asi special, co nejede 

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
TDI se sice do G2 nedávalo, ale je to bez zásahu do konstrukce, bez úprav držáků a beze změny poháněné nápravy. To prostě do stejného pytle s V10 nepatří.
Mně už je to stejně putna, ráno se mi vzteky "rozbilo" čelní sklo, takže to má Golf spočítaný.
Si to s těma "sériovkama", který by STK neprošly stejně jako G2 užijte.
Mně už je to stejně putna, ráno se mi vzteky "rozbilo" čelní sklo, takže to má Golf spočítaný.
Si to s těma "sériovkama", který by STK neprošly stejně jako G2 užijte.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
v dusledku by ani nemel jezdit golf3 s tdickem A4 (stribrny viko) protoze se tam taky nikdy nedaval a az tu zacnou jezdit 1.9tdi s dvouma turbama tak se to asi taky hodne lidem libit nebude
ale me je to jedno ja budu jezdit jen kdyz bude mokro a ono to vzdycky nejak dopadne, jeste by se mohla delat HSM na snehu a ledu
ale me je to jedno ja budu jezdit jen kdyz bude mokro a ono to vzdycky nejak dopadne, jeste by se mohla delat HSM na snehu a ledu

TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


Tak jsem prohlížel různé výsledkové listiny sprintů a zjistil jsem, že speciálů ( co se týče nepovolené zástavby TDI motoru ) jezdí naprosté minimum. Láďova jednička a mvoleskova dvojka ( a tu teď vlastním já
). A když i na takovém srazu jako HSM zruší kategorii kvůli malému počtu soutěžících, co teprve na ostatních srazech. Veškerá práce by přišla nazmar.
Takže jestli opravdu nebude moci G2 TDI na sprinty, měním palivo.
A pak sbohem, kominíci!
Takže jestli opravdu nebude moci G2 TDI na sprinty, měním palivo.
A pak sbohem, kominíci!
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
neboj ja jsem na strane ladi , tebe a i reeshi to je taky special nezapomen !Bóďa píše:Tak jsem prohlížel různé výsledkové listiny sprintů a zjistil jsem, že speciálů ( co se týče nepovolené zástavby TDI motoru ) jezdí naprosté minimum. Láďova jednička a mvoleskova dvojka ( a tu teď vlastním já). A když i na takovém srazu jako HSM zruší kategorii kvůli malému počtu soutěžících, co teprve na ostatních srazech. Veškerá práce by přišla nazmar.
Takže jestli opravdu nebude moci G2 TDI na sprinty, měním palivo.![]()
A pak sbohem, kominíci!
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


- Dr.Diesel
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 110
- Registrován: 23 led 2006, 12:35
- Bydliště: Prágl
- Kontaktovat uživatele:
Celkem urcite to bylo kvuli tomu mokru, ale jestli se nemylim, tak cas byl 15.42 a to mi neprijde nijak zarny, na to ze to bylo deravy jak cednik.FCS píše:Jednoznačně je pro mne special todle
http://www.mimonskevalky.cz/vysledky/hs ... 500ccm.htm
Jinak s tema specialama, odmontovani soucasti nutnych k provozu asi urcite do spec, vymena motoru urcite, plast urcite. Na NOS je koeficient na objem, takze tam by to potreba nebylo.
Nevim jak s odstrojenim komfortu - vyndat klimu podle me muze, sou auta i bez klimy, tak co. Vyndat zadni sedacky uz je na hranici.
BTW Napadla me este jedna vec koeficientem se nasobi objem pro zarazeni do kategorie, co udelat koeficient na finalni cas pro ty drobnejsi "upravy" typu sliky apod. Pak je otazka jeho vyse, ale jezdec by si sam moh rozhodnout, jestli si troufa koeficient pokorit a cas si vylepsit, nebo jet na seriovy uprave. Meril by se normalni cas, aby vedel, kolik ve skutecnosti zajel a nejlepsi by se tim koeficientem vynasobil. Jen napad.
Golf IV ARL TDI 110kW 4motion (R.I.P.)
nevim kde jsi na tenhle napad prisel,ale asi te zklamu,kamarad to ted stavi a uz se blizi do finale,dalsi kamos ma 3.0d v Bmw E28,a taky hodne slusny,no a me az umre Tds v E30 tak implantuji taky tenhle motor,teda jestli budou financ!!!Batistuta píše:No jo,jenže 330CD važí 1500kg,ale s E30 se vejdeš do 1100kg a dalo by se to ještě odlehčit,jenže momentálně to nemá cenu stavět,protože 535D mit chip by to vyprášila. Ale jinak jako na vyblbnutí by to bylo super a sečtené to je zhruba na 100 000,- i s koupí auta
No zatim si nechám G4
,ale jinak dnes hodně štěstí na sprintech všem.
tds in BMW E30 
