Mondeo 1.8TD - problem ve spalovaci soustave

Moderátoři: šulda, Moderátoři

BATMAN
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 led 2006, 14:38
Odpovědi: 0

Mondeo 1.8TD - problem ve spalovaci soustave

Příspěvek od BATMAN »

Soupis problemu:

-nizky vykon (vykon stoupa linearne bez ohledu jak moc se slape na plyn)
-turboefekt je neznatelny, dokonce je i problem "zagumovat"
-špatně jde do otacek ale myslim ze i pomalu padaji
-celkově nevyrovnany chod, pri razeni se musi se spojkou hodne pomalu a citlive jinak docela škube
-v poslednich tydnech se vyrazne prodlouzily studene starty (5sekund) + po startu vyleti oblak modreho koure

Podtlakovy system byl prohlednut a mel by byt ok.
Selenoid cvrlika pri startu ale i za behu (nevim zda to tak ma byt)
Olej neubyva
filtry vymeneny
nafta nepada a vzduch vylucuju (pal. hadice meneny za gumove+2te svorky dotahle nakrev

Potrebuju radu proto ze v okoli meho bydliste neni krom PENTA jiny dieselservis a ani solidni garaznik a ja nehodlam dat 1500-2000 za "diagnostiku"

Muj tip jsou vstriky, muze me tim nekdo zkuseny ujistit?
Nejake jine napady ci tipy?
Renault Megane 1.5dCi 78kW 2008
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vstřiky čerpadlo možná i špatný palivo asi budeš muset na nějakou diagnózu ale zadarmo to nejspíš nebude ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
BATMAN
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 led 2006, 14:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od BATMAN »

naftou to rovnez nebude, zkousel jsem vse: shell, verva, omv i makro :-)
poslednich nekolik mesicu pridavam aditiva.

bud dam 2k za to ze se v tom nekdo bude hodku stourat, pak si 3x zapali, pujde na obed a vyuctuje 4 hod prace s tim ze to svede na vstriky nebo ty 2k dam za kontrolu a serizeni vsriku rovnou.

Jde mi spis o to aby to nakonec nebylo neco uplne jineho jako precejen ten selenoid ci elektronika ve 3. vstriku


Cerpadlo se da zkontrolovat i v aute nebo jen vyndat ven na stolici a zpatky = cca4-5000,-???
Renault Megane 1.5dCi 78kW 2008
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Na tomto veteránu počítej s investicema ale pokud vím věšteckou kouli tu nikdo nemá takže 100% radu čím to bude nečekej buď si to sprav svépomocí nebo to dej do servisu a nebo si kup něco jinýho další možnosti nejsou...diagnostika na stromech neroste tudíš ji musíš koupit a za to se platí pokud to bude rána vedle měl by servis počítat jen s režijními náklady (nepsaná slušnost)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14427
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

BATMAN píše:naftou to rovnez nebude, zkousel jsem vse: shell, verva, omv i makro :-)
poslednich nekolik mesicu pridavam aditiva.

bud dam 2k za to ze se v tom nekdo bude hodku stourat, pak si 3x zapali, pujde na obed a vyuctuje 4 hod prace s tim ze to svede na vstriky nebo ty 2k dam za kontrolu a serizeni vsriku rovnou.

Jde mi spis o to aby to nakonec nebylo neco uplne jineho jako precejen ten selenoid ci elektronika ve 3. vstriku


Cerpadlo se da zkontrolovat i v aute nebo jen vyndat ven na stolici a zpatky = cca4-5000,-???
Tak to dej do Forda ať ti to zjistěj a máš to ne.
BATMAN
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 led 2006, 14:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od BATMAN »

Na PC u tohoto auta velice nic nezjisti.....

Ladas uz to asi shrnul, bud si koupit nove auto nebo calovat o co si servis rekne....

Ocekaval jsem na tomhle foru trosku odbornejsi odpovedi, ale co uz :roll:
Naposledy upravil(a) BATMAN dne 28 říj 2009, 21:22, celkem upraveno 1 x.
Renault Megane 1.5dCi 78kW 2008
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14427
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

PC ne, ale snad Ford jako autorizák má možnosti testu čerpadla nebo vstřikovačů ne.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jo má ale když je vyndá ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
BATMAN
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 led 2006, 14:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od BATMAN »

Presne tak.
To radsi dam v pentu 500/hod nez ve fordu 600/hod
Renault Megane 1.5dCi 78kW 2008
BATMAN
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 led 2006, 14:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od BATMAN »

Jo a toho veterana si vyprosuju!!! ;)
Je to fesak.
Renault Megane 1.5dCi 78kW 2008
BATMAN
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 led 2006, 14:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od BATMAN »

Taky jsem zapomnel dodat ze krom toho modryho oblacku po studenym startu pratticky nekouri - ani bily a ani cerny pri vyssich otackach, nezapricinuji vstriky nahodou vetsi kourivost?
Renault Megane 1.5dCi 78kW 2008
lib
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 lis 2006, 10:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od lib »

co membrána na filtru? co turbokorektor a jeho vedení od turba? co egr není zaseklej v odevřený poloze? A jinak na origo diagnostice se tohle čerpadlo dá dost dobře odzkoušet bez demontáže,
BATMAN
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 led 2006, 14:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od BATMAN »

Cca rok z5 komplet fungl palivova pumpa á2000,- takze membrana urco ok.
Membrana turbokorektoru menena 12/2008
EGR nevim, zaslepil jsem podtlak. hadicku ale zadnou zmenu jsem nezpozoroval.

Nevim co je to orig diagnostika ale asi to dotoho PENTA zavezu pac kor kdyz je ten motor studeny je to fakt hruza a to se desim az bude -15 az -20°C
Renault Megane 1.5dCi 78kW 2008
llange
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 24 led 2006, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od llange »

Mne to robilo neco podobne, a odchadzal remen až som vytočil
rajd a už to neišlo a strhlo mi zuby. Skus pozret tie remene, podla toho
dymu zlé časovanie, alebo vzduch.
BATMAN
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 led 2006, 14:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od BATMAN »

sorry ale jaky remen a jake zuby??? Trosku nevim ktera bije....
Renault Megane 1.5dCi 78kW 2008
Odpovědět

Zpět na „Ford“