Chiptuning, Octavia II 4x4, 77kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mattheo
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 26 zář 2006, 09:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mattheo »

JasteR píše:
Mattheo píše:
Jim píše:tak já mám orientačně změřeno toto :) :

4.př. 60-100 za 6,5sec
5.př. 80-120 za 9sec
5.př. 130-160 za 7sec

o víkendu to udělám znova, nějak se mi to nezdá... :o

máš těžší auto, 4x4, míň koní a přesto lepší časy...jediné vysvětlení by mohlo být, že díky 6kvaltu máš kratší jednotlivé stupně, ale zas nevěřím, že by to dělalo tak znatelný rozdíl... :roll: :)
Myslim ze ten sestikvalt se celkem projevi a mozna ze zacatku lepsi zaber (pri zrychleni od nuly).
Jo jak si mluvil o tom vykonu, volal jsem jeste tomu chlapkovi k vuli toho prehrani softvaru a ten rikal, za na tech strankach pboxu je sice 130 Ps, ale ze to nekdo meril a ma to neco mezi 140 - 150 Ps (uz to nevedel presne)
RE: Bude to spise motor od motoru s tim nema pbox moc spolecneho, uz jsem slysel od vice majitelu ze i se seriovou 1.9 77kW meli i kolem 85kW na brzde a od par lidi ve skodovce jsem slysel, ze je to mozna i papirove trochu snizene aby byl vetsi rozdil oproti 2.0 ...
Je to tak u vetsiny motoru, je to hlavne proto, ze se ty auta vyvazeji i do zemi, kde neni tak kvalitni nafta nebo jsou tam extremni podminky (mrazy, horko) a mely by i v takovych podminkach splnovat deklarovany vykon.
Uživatelský avatar
Mattheo
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 26 zář 2006, 09:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mattheo »

Tak dnes mi prehrali SW a skubani uplne zmizelo a rapidne se minimalizoval turbo efekt.

Takze diky za rady
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1420
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Ten 1.9 TDi 77 kW je stejny jako 74,85 a 96 kW PD.Akorat je jina ECU a splnuje emisni hodnoty.Pravda je, ze na 4x4 je hodne slaby.Neni na zadny divoceni a uz vubec ne na bezpecny predjizdeni.V Skoda Auto to asi zjistili a uz maj nejakej cas v nabidce i 2.0 Tdi 4x4.Prehrati sw urcite opravi diru, protoze je tam opravena chyba v ovladani EGR.Staci odpojit hadicku podtlaku,zaslepit ji a je po problemech i se starym sw.Tenhle motor se dava i do novych Fabii, akorat je tam stara /dobra/ EDC15P/ a vykon dle TP 74kW /Roomster to same, ale v TP uz 77 kW/.Data v mapach prakticky stejne, takze asi marketing Skoda auto.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

anydraj píše:Ten 1.9 TDi 77 kW je stejny jako 74,85 a 96 kW PD.Akorat je jina ECU a splnuje emisni hodnoty.Pravda je, ze na 4x4 je hodne slaby.Neni na zadny divoceni a uz vubec ne na bezpecny predjizdeni.V Skoda Auto to asi zjistili a uz maj nejakej cas v nabidce i 2.0 Tdi 4x4.Prehrati sw urcite opravi diru, protoze je tam opravena chyba v ovladani EGR.Staci odpojit hadicku podtlaku,zaslepit ji a je po problemech i se starym sw.Tenhle motor se dava i do novych Fabii, akorat je tam stara /dobra/ EDC15P/ a vykon dle TP 74kW /Roomster to same, ale v TP uz 77 kW/.Data v mapach prakticky stejne, takze asi marketing Skoda auto.
to se dost mejlis, mozna blok motoru a podobne je to sami co 74, 96, ale ta 77, ma sani, intercooler ,hadice atd. dimenzovany jako ARL (turbo bude slabsi), proto to taky neni problem chipnout na cca 110kw
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1420
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

ARL je stejny jako tyhle motory.ALR ma akorat lepsi material na klikovem ustroji a okolo motoru lepsi soucasti /incooler +nektere trubky dimenzovany na vetsi tlak./.Jinak stejny /konstukcne/.Jo jiny podtlakovy ovladani.Uz je integrovany do jednoho celku.Pohledam foto tech podtlaku.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

anydraj píše:ARL je stejny jako tyhle motory.ALR ma akorat lepsi material na klikovem ustroji a okolo motoru lepsi soucasti /incooler +nektere trubky dimenzovany na vetsi tlak./.Jinak stejny /konstukcne/.Jo jiny podtlakovy ovladani.Uz je integrovany do jednoho celku.Pohledam foto tech podtlaku.
96kw a 110kw motory maj jiny pisty maj vetsi spalovaci prostor v pistech nez treba 74,85 kw. Jo a jeste samozdrejme vstriky se lisej. Jo a to integrovany podtlakovy ovladani ma treba i fabka 74 od urcityho roku. Proste TDI jsou skoro stejny a to je dobre protoze pak neni problem udelat z AGR 200+ koni
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Mattheo
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 26 zář 2006, 09:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mattheo »

Po prehrani sw klesla spotreba o 0,5-0,8l
:o
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Mattheo píše:Jo a jeste me zajima, jestli mate xenony a jestli na vas taky porat blikaji, nebo kdyz je predjedete tak vam naschval pusti do zrcatek dalkovky (coz mi je sice celkem fuk, kdyz je mam zatmavovaci), ale stejne me to zajima. Regulace mi funguje, zatizene to nemam.
mám bixenony,svítěj jak čert a furt na mě blikají i zezadu mi pouštějí dálkáče,mám ale zatmavovací fólie :-)
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

JasteR píše:
Mattheo píše:
Jim píše:tak já mám orientačně změřeno toto :) :

4.př. 60-100 za 6,5sec
5.př. 80-120 za 9sec
5.př. 130-160 za 7sec

o víkendu to udělám znova, nějak se mi to nezdá... :o

máš těžší auto, 4x4, míň koní a přesto lepší časy...jediné vysvětlení by mohlo být, že díky 6kvaltu máš kratší jednotlivé stupně, ale zas nevěřím, že by to dělalo tak znatelný rozdíl... :roll: :)
Myslim ze ten sestikvalt se celkem projevi a mozna ze zacatku lepsi zaber (pri zrychleni od nuly).
Jo jak si mluvil o tom vykonu, volal jsem jeste tomu chlapkovi k vuli toho prehrani softvaru a ten rikal, za na tech strankach pboxu je sice 130 Ps, ale ze to nekdo meril a ma to neco mezi 140 - 150 Ps (uz to nevedel presne)
RE: Bude to spise motor od motoru s tim nema pbox moc spolecneho, uz jsem slysel od vice majitelu ze i se seriovou 1.9 77kW meli i kolem 85kW na brzde a od par lidi ve skodovce jsem slysel, ze je to mozna i papirove trochu snizene aby byl vetsi rozdil oproti 2.0 ...
je to tak.
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

22klacků za krabičku to je síla.S těmi xenony mám stejný problém.Regulace prostě nestíhá.Nakonec jsem to vyřešil,že jsem je nastavil malinko pod a je klid.Nikdo nebliká. (LOL)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
Mattheo
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 26 zář 2006, 09:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mattheo »

sharik4x4 píše:22klacků za krabičku to je síla.S těmi xenony mám stejný problém.Regulace prostě nestíhá.Nakonec jsem to vyřešil,že jsem je nastavil malinko pod a je klid.Nikdo nebliká. (LOL)
Jak si je nastavil?
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

já zase uvažuju že je předělám (motorky naklápění) na kolečko-ovládání potenciometrem z palubovky..
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

No nastavovat se to musí přes diagnostiku.Dát to do neutrálu a pak jsme to daly tak 3mm pod čáru na měřáku na světla.LP světlo je hlavní.Ale to už se tu někdy probíralo.Výsledek je že už tolik neoslnuji a pro mě rozdíl žádný.l (LOL)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“