Rada při koupi T5
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jede to dost! Hlavně už série má 400Nm, tohle okolo 500, to asi dělá nejvíc na celkovým dojmu. Akorát to má omezovač na 200km/h (tenhle konkrétní, nemaj všechny) A hlavně to od dodávky málokdo čeká, takže o protažený xichty neni nouze. Je to jenom základní software, v kterým nebylo ani to odblokování omezovače. Určitě by z toho šlo dostat víc.
Pokud chceš aby to jelo, tak 4kolku neber, ta taky dost ubere a přidá na spotřebě. Dlouhej Multivan se dělal jenom chvíli a je to vpodstatě dlouhá Caravella s Multivaním vnitřkem, přístrojovka, ale zůstala ta tvrdá stará z Caravelly se starým climatronikem. A má to vzadu křídlovky, který se mě teda líbí víc. To s čím občas jezdím je dlouhej Shuttle.
Pokud chceš aby to jelo, tak 4kolku neber, ta taky dost ubere a přidá na spotřebě. Dlouhej Multivan se dělal jenom chvíli a je to vpodstatě dlouhá Caravella s Multivaním vnitřkem, přístrojovka, ale zůstala ta tvrdá stará z Caravelly se starým climatronikem. A má to vzadu křídlovky, který se mě teda líbí víc. To s čím občas jezdím je dlouhej Shuttle.
Volvo V70 2,5D
- RR
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 463
- Registrován: 08 říj 2007, 14:29
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
No křídla bychbral taky,ale o těch si asi můžu nechat zdát.Pořád na to čumím a nevím jestli to nebo ono.Nechci do toho dát víc než 500t a tak to bude dost na těsno se vejít s představama a skutečností..4x4 nechci akorát další starost na víc a už jsem několik viděl na boku je díky haldexu.Sepnul když neměl. 

RRadim 608557734
mám T5 96kW + chip 20% a co se jízdních vlastností týče tak super oproti T4 rozdíl nebe a dudy.Někdo tu psal že je komplikovaná výměna oleje no to je pěkná píč..ina.Jináč moje poruchy:ukroucená poloosa,turbo,prasklé svody,olejová pumpa(kuli ní to turbo),altík,vodní pumpa,mám najeto148tis a jezdím s tím jen já a občas moje drahá čtvrtinka.Kupováno nové v roce 04.I přes drobné problémy bych neměnil. Kámoš má automata 128kW a jediné co se mi na tom nelíbí je o cca 4 litry větší spotřeba než mám já.Teď mám objednané tlumiče a péra od HP Sporting tak potom to bude ještě lepší.
- RR
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 463
- Registrován: 08 říj 2007, 14:29
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Já už přemýšlím i nad 3.2fsi ale moc se mi do toho nechce, krouták je krouták
Zkrátka pro to toto téma,ale nějak to začíná vybočovat z otázky
JAKÝ VHODNÝ MOTOR + PŘEVODOVKU NA T5 PRO DALŠÍ VÝKONOVÉ ŮPRAVY???CHTĚL BYCH JÍT NA 185KW
Půjde to jen softverem nebo budu muset překopat celý motor???Turbo problém není to si složím jakékoliv,ale to není vše Tak že pro to tato otázka???

Zkrátka pro to toto téma,ale nějak to začíná vybočovat z otázky
JAKÝ VHODNÝ MOTOR + PŘEVODOVKU NA T5 PRO DALŠÍ VÝKONOVÉ ŮPRAVY???CHTĚL BYCH JÍT NA 185KW
Půjde to jen softverem nebo budu muset překopat celý motor???Turbo problém není to si složím jakékoliv,ale to není vše Tak že pro to tato otázka???
RRadim 608557734
Já teď deně lítám s chiplou T5 1.9 77kW a jediné co mě štve, je krátká převodovka, 6st, nebo delší pětka by bodlo, jinak si nemohu stěžovat, spotřeba 8-9l/100km, nějak to neřeším, jedím s tím tak do 140km/h.
Sevis na tý 1.9 je jedna báseň, všude se krásně dostaneš, unašeče byly měněný již v německu před koupí vozu, já jsem měnil jen zadní ložisko a tyčky stabilizátoru. Mám jí asi půl roku najel jsem cca. 25tkm a pokud bude auto sloužit jak doposud, tak nemám co řešit.
PS: dílů na T5 je všude habaděj a ceny solidní.
Sevis na tý 1.9 je jedna báseň, všude se krásně dostaneš, unašeče byly měněný již v německu před koupí vozu, já jsem měnil jen zadní ložisko a tyčky stabilizátoru. Mám jí asi půl roku najel jsem cca. 25tkm a pokud bude auto sloužit jak doposud, tak nemám co řešit.
PS: dílů na T5 je všude habaděj a ceny solidní.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- Brouk
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 897
- Registrován: 13 úno 2007, 21:55
- Bydliště: Vysočina - Telč
- Kontaktovat uživatele:
Mam 96kw ( 180k uprava ) 2004 r.v. zatim jen 105 tis najeto , asi ve 40 jeden cep, v 80 ti brzdy, ve 100.000 prevetivne vodni pumpu , lonmi jeste zhavice , olej po 15.000, jsem max spokojen , ze se to sere no nedivim se ono to taky jede jak osobak a kazdej tomu dava sodu . Jedu po dalnici a predjizi me jen t5ky
)) teda jen kdyz ji nezenu taky



Tak aktualizace, najeto dalších cca 30tkm a výměna toho druhého zadního ložiska (celé rameno za 500kč) a předřadných odporů v topení, jinak leju jen naftu a měním olej. Teď mě čekají rozvody, tak to bude cca 4000kč investice.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
