Rada při koupi T5

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
RR
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 08 říj 2007, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RR »

No já měl ted možnost jezdit ve 128kw T5 caravele L 4motion a teda byl jem z toho zhnusen.Taky dodávka ale najeto 450tkm nic moc udržba!!! Ale multivan noo bude to oříšek. Jak to jede po čipu???A je to výkonový strop tohoto motoru nebo by to jestě šlo???
RRadim 608557734
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2007, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od dali »

Jede to dost! Hlavně už série má 400Nm, tohle okolo 500, to asi dělá nejvíc na celkovým dojmu. Akorát to má omezovač na 200km/h (tenhle konkrétní, nemaj všechny) A hlavně to od dodávky málokdo čeká, takže o protažený xichty neni nouze. Je to jenom základní software, v kterým nebylo ani to odblokování omezovače. Určitě by z toho šlo dostat víc.
Pokud chceš aby to jelo, tak 4kolku neber, ta taky dost ubere a přidá na spotřebě. Dlouhej Multivan se dělal jenom chvíli a je to vpodstatě dlouhá Caravella s Multivaním vnitřkem, přístrojovka, ale zůstala ta tvrdá stará z Caravelly se starým climatronikem. A má to vzadu křídlovky, který se mě teda líbí víc. To s čím občas jezdím je dlouhej Shuttle.
Volvo V70 2,5D
Uživatelský avatar
RR
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 08 říj 2007, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RR »

No křídla bychbral taky,ale o těch si asi můžu nechat zdát.Pořád na to čumím a nevím jestli to nebo ono.Nechci do toho dát víc než 500t a tak to bude dost na těsno se vejít s představama a skutečností..4x4 nechci akorát další starost na víc a už jsem několik viděl na boku je díky haldexu.Sepnul když neměl. (LOL)
RRadim 608557734
tifone
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 říj 2009, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Lučany nad Nisou

Příspěvek od tifone »

mám T5 96kW + chip 20% a co se jízdních vlastností týče tak super oproti T4 rozdíl nebe a dudy.Někdo tu psal že je komplikovaná výměna oleje no to je pěkná píč..ina.Jináč moje poruchy:ukroucená poloosa,turbo,prasklé svody,olejová pumpa(kuli ní to turbo),altík,vodní pumpa,mám najeto148tis a jezdím s tím jen já a občas moje drahá čtvrtinka.Kupováno nové v roce 04.I přes drobné problémy bych neměnil. Kámoš má automata 128kW a jediné co se mi na tom nelíbí je o cca 4 litry větší spotřeba než mám já.Teď mám objednané tlumiče a péra od HP Sporting tak potom to bude ještě lepší.
Uživatelský avatar
RR
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 08 říj 2007, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RR »

Já už přemýšlím i nad 3.2fsi ale moc se mi do toho nechce, krouták je krouták :)
Zkrátka pro to toto téma,ale nějak to začíná vybočovat z otázky

JAKÝ VHODNÝ MOTOR + PŘEVODOVKU NA T5 PRO DALŠÍ VÝKONOVÉ ŮPRAVY???CHTĚL BYCH JÍT NA 185KW

Půjde to jen softverem nebo budu muset překopat celý motor???Turbo problém není to si složím jakékoliv,ale to není vše Tak že pro to tato otázka???
RRadim 608557734
joj
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 03 lis 2008, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: mlada boleslav

joj

Příspěvek od joj »

No nazoru tu mas sakra moc a same zaporne, jak jsem sam psal, jak jsi se rozhodl, jedes si pro ni, nebo vahas ?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Já teď deně lítám s chiplou T5 1.9 77kW a jediné co mě štve, je krátká převodovka, 6st, nebo delší pětka by bodlo, jinak si nemohu stěžovat, spotřeba 8-9l/100km, nějak to neřeším, jedím s tím tak do 140km/h.
Sevis na tý 1.9 je jedna báseň, všude se krásně dostaneš, unašeče byly měněný již v německu před koupí vozu, já jsem měnil jen zadní ložisko a tyčky stabilizátoru. Mám jí asi půl roku najel jsem cca. 25tkm a pokud bude auto sloužit jak doposud, tak nemám co řešit.
PS: dílů na T5 je všude habaděj a ceny solidní.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Mayo
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 28 led 2007, 13:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mayo »

Kupil som pred stvrtrokom T5 3,2 V6 full, naj.70000 km- MAXIMALNA spokojnost. Dufam ze vydrzi.
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

Mam 96kw ( 180k uprava ) 2004 r.v. zatim jen 105 tis najeto , asi ve 40 jeden cep, v 80 ti brzdy, ve 100.000 prevetivne vodni pumpu , lonmi jeste zhavice , olej po 15.000, jsem max spokojen , ze se to sere no nedivim se ono to taky jede jak osobak a kazdej tomu dava sodu . Jedu po dalnici a predjizi me jen t5ky :-))) teda jen kdyz ji nezenu taky


(LOL)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak aktualizace, najeto dalších cca 30tkm a výměna toho druhého zadního ložiska (celé rameno za 500kč) a předřadných odporů v topení, jinak leju jen naftu a měním olej. Teď mě čekají rozvody, tak to bude cca 4000kč investice.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Mayo
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 28 led 2007, 13:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mayo »

Ta moja 3,2 V6 zatial no problem, spotreba od 11,5 (klud) po 14,5 (forte).
Dnes som akurat dostal do bezdotykoveho navi radia SVK mapy (napriek tomu ze mi viacer "odbornici" pisali ze sa to neda) a som z toho cely happy. Uvidime co bude dalej
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“