Ne, chtěl bych to do prázdnin nějak udělat, ale uvidíme
Fabia ATD 74kw na 160 - 170 PS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
:)haha bedna na hudbu necelych 40kg, manzelka necelych 60kg, rezerva se zadnima sedackama a cypovinama jako hasicak 50kg. A to jeste se da jezdit s prazdnou nadrzi, dat pryc dvojtou podlahu capik a velky zesik...je toho hafo proti standardu )ale pak je v aute moc rachot a zadek poskakuje jak je odlehceny :)takze neco za neco...
CDVA combi 
Luďan: to jsme na tom stejně, já to právě udělám postupně, ť to tolik peněženku nebolí
každopádně se na každou kravinku na autě těšim jak malý dětsko
Hoblik: jo to znam, když sem tam něco stěhuju a zůstanou v autě jen přední sedačky, tak to skáče jak horská koza
aha aha, jináč je to jasný....největší přítěž je manželka 
Hoblik: jo to znam, když sem tam něco stěhuju a zůstanou v autě jen přední sedačky, tak to skáče jak horská koza
tak ježíšek byl štědrej a turbo už je doma
nakonec vyhrálo kkk z FRS, i když vím že to není to nej pro šponování výkonu, tak na ten co chci by mělo bezpečně stačit a poměr cena/výkon za fungl nové bylo bezkonkurenční.....teď jen otázka ohledně výměny:
při záměně za kkk ATD 74kw dám redukci na kkk ASZ, když už to budu mít sundaný vyčistím sání...a otázka zní: jaké těsnění vyměnit, popř co ještě jiného? (zatím mám těsnění výfukového potrubí, těsnění hadice turbodmychadla, těsnění sacího potrubí)
asi blbá otázka, ale nechci abych měl vše odstrojený a zůstal pak vyset na tom že mi něco chybí...nebo ještě hůř, rozebíral pak všeco kvůly těsnění za pár kaček znovu
při záměně za kkk ATD 74kw dám redukci na kkk ASZ, když už to budu mít sundaný vyčistím sání...a otázka zní: jaké těsnění vyměnit, popř co ještě jiného? (zatím mám těsnění výfukového potrubí, těsnění hadice turbodmychadla, těsnění sacího potrubí)
asi blbá otázka, ale nechci abych měl vše odstrojený a zůstal pak vyset na tom že mi něco chybí...nebo ještě hůř, rozebíral pak všeco kvůly těsnění za pár kaček znovu
tady pro inspiraci jedno mereni jak je to s tim KKK turbem z FRS:
http://fabiator.sweb.cz//FRS_ST3.JPG
jen pro doplneni, auto ma poctivych 170.000km a turbo je zarucene puvodni, jsem prvni majitel
jak vypadaly prubehy jen s cipem a seriovym miniIC je tady vcetne srovnani s uplne seriovou FRS:
http://fabiator.sweb.cz//skoda_fabia_19 ... ovnani.JPG
http://fabiator.sweb.cz//FRS_ST3.JPG
jen pro doplneni, auto ma poctivych 170.000km a turbo je zarucene puvodni, jsem prvni majitel
jak vypadaly prubehy jen s cipem a seriovym miniIC je tady vcetne srovnani s uplne seriovou FRS:
http://fabiator.sweb.cz//skoda_fabia_19 ... ovnani.JPG
díky za grafy, na ukázku paráda
koukám že s FMIC a chipem jsi tam měl na kkk FRS nějakých 172-175PS....mě se už na stole válý nový turbo, FMIC..tak jsem zvědavej kolik tam nakonec bude koníků
jen stále nevím, jestli na těch 165-170PS nechat původní ATD trysky, nebo už jsou nutný AL ASZ
jen stále nevím, jestli na těch 165-170PS nechat původní ATD trysky, nebo už jsou nutný AL ASZ
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky 
Podle me s origo ATD to bude za cenu delsi doby vstriku, aby se tam dostalo dost nafty, coz muze pri tech vykonech o kterych pises pak uz hulit. Nevim jak by s tim (k lepsimu) zamichala treba nafta s vyssim cetanovym cislem, ale v podminkach CZ kvality paliv, se na to stejne moc spolehat neda. Ledaze bys pokazde michal palivo doma sam, coz je asi na bezny jezdeni utopie.kibi píše: .... jen stále nevím, jestli na těch 165-170PS nechat původní ATD trysky, nebo už jsou nutný AL ASZ
Pokud budes davat vetsi vstriky, osobne bych na tomto nesetril a dal bych novy, at uz tam das cokoliv (AL ASZ nebo FB SPRINT 1043 co nabizi Dukes). Jiste je, ze s FB 1043 budes mit zaruceny potencial i do budoucna, protoze vykon je droga. Jak si na nej zvyknes, chces cim dal vic
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Kornout píše:Trysky nech původní, to co chceš s tima origo v pohodě dosáhneš, pořád bude limit turbo. 74kW jen s pořádným foukadlem a origo vstřiky tipuju 190PS dosáhneš v pohodě.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
vracím se ke svému autu FABIA 1.9TDi PD ATD + FMIC + trysky ASZ AL + turbo kkk ASZ, EGR off - nyní soft cca 157 PS 380Nm
otázka zní: Fabka RS se stejnou konfigurací + FMIC (neberu v potaz lepší střeva motoru) je po chipu většinou kolem 170 - 175 PS....pokud bych chtěl jít na stejnou hodnotu, co vše je nutno??...mne napadá sání + trubka k sání ASZ, filtrbox + váha ASZ....C - čidlo....
jaká je reálná - bezpečná hodnota výkonu s tím co jsem vypsal?? je mi jasný že omezující je turbo kkk, proto jestli není rysk jít přez 160PS...nebo to nechat na tom co mám?
díky
otázka zní: Fabka RS se stejnou konfigurací + FMIC (neberu v potaz lepší střeva motoru) je po chipu většinou kolem 170 - 175 PS....pokud bych chtěl jít na stejnou hodnotu, co vše je nutno??...mne napadá sání + trubka k sání ASZ, filtrbox + váha ASZ....C - čidlo....
jaká je reálná - bezpečná hodnota výkonu s tím co jsem vypsal?? je mi jasný že omezující je turbo kkk, proto jestli není rysk jít přez 160PS...nebo to nechat na tom co mám?
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky 