Vycisteni sani

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cereus
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2006, 16:15
Bydliště: okolie Nitry

Příspěvek od cereus »

Takze upresnenie info o EGR podla knihy: ventil je dvojstupnovy, umoznuje menit zdvih. Bud maly zdvih (ventil je da sa povedat polootvoreny) alebo plny zdvih, cize uplne otvorenie.Obrázek
Ventil je otvoreny do 2800 ot. za min. Okrem otacok je regulacia zavisla este od zataze motora. Cize RJ ovlada otvaranie EGR na zaklade udajov o otackach motora, mnozstve davkovaneho paliva, mnozstve nasavaneho vzduchu. A zatvara sa pri silnej akceleracii bez ohladu na otacky.
Octavia combi 1.9 TDI 66 kW, AGR ´98
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Me to takhle nepracuje.
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
cereus
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2006, 16:15
Bydliště: okolie Nitry

Příspěvek od cereus »

Podla knihy by malo, tak neviem.
Octavia combi 1.9 TDI 66 kW, AGR ´98
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Takže zhruba jak jsem psal... Jinak do asi těch 3.000 ot./min. je to proto, že od této hranice již recirkulace velmi negativně působí na spotřebu paliva a taky na výkon motoru.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“