Tak je namontováno.sice jsem ještě neměl možnost změřit tlak budíkem,ale první dojem z jízdy je takovej všelijakej.Pasovalo va svody,po menší ůpravě výfuku i to nebyl problém,všechny hadice pasovali a dokonce i tlak oleje.přepad se převařil a je hotovo,ale zdá se mi,že to spíná někde až kolem 2800 ot.oldaf píše:Rozdíl je jen v uchycení tý baňky. Odříznul bych jen baňky od držáku a přehodil je. Odříznutou baňku bych jen bodnul svářečkou na dvou místech na držák z 2052. A pak jen upravit táhlo.

Takovej dotaz:Původní baňka je ovládaná podtlakem a přes pružinu se naklápějí lopatky,když jsem to předělal na přetlak,tak ta baňka musí teda být zrcadlově z druhý strany ne? Jestli tomu dobře chápu,tak u podtlakové baňky,větší tlak turba=větší podtlak do baňky a potom se při naklápění lopatek tlak reguluje.
Jen se ujišťuju,že to mám dobře zapojený.GT2052V je má sice výfukovou část podstatně většíí,ale dává se do 2,5 BM i 2,5 Audi a tak si myslím,že by ten nástup měl být o něco rychlejší.
To starý spínalo kolem 1500 ot.