Turbo GT2052 do BMW 525 TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

oldaf píše:Rozdíl je jen v uchycení tý baňky. Odříznul bych jen baňky od držáku a přehodil je. Odříznutou baňku bych jen bodnul svářečkou na dvou místech na držák z 2052. A pak jen upravit táhlo.
Tak je namontováno.sice jsem ještě neměl možnost změřit tlak budíkem,ale první dojem z jízdy je takovej všelijakej.Pasovalo va svody,po menší ůpravě výfuku i to nebyl problém,všechny hadice pasovali a dokonce i tlak oleje.přepad se převařil a je hotovo,ale zdá se mi,že to spíná někde až kolem 2800 ot. :x
Takovej dotaz:Původní baňka je ovládaná podtlakem a přes pružinu se naklápějí lopatky,když jsem to předělal na přetlak,tak ta baňka musí teda být zrcadlově z druhý strany ne? Jestli tomu dobře chápu,tak u podtlakové baňky,větší tlak turba=větší podtlak do baňky a potom se při naklápění lopatek tlak reguluje.
Jen se ujišťuju,že to mám dobře zapojený.GT2052V je má sice výfukovou část podstatně většíí,ale dává se do 2,5 BM i 2,5 Audi a tak si myslím,že by ten nástup měl být o něco rychlejší.
To starý spínalo kolem 1500 ot.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Tak problém je vyřešen...baňku musím vrátit zpět do té polohy kde byla a bude to o.k. Snad nebude problém z držákem.
Jinak pak napíšu jak jsem dopadl. :D
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Tak už je TAM!!!! pěknej zátah od spodu,ale nevím,kde jsem zašantročil budík a tak ještě nevím kolik to tlačí :? ale do nouzáku to zatím nespadlo,tak uvidíme.
Jinak se ten držík motoru musel předělat...jen flexa a řeznej kotouč a je to (noteeth)
Jak bude trošku času,tak pošlu nějaký foto.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
zahy
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 01 říj 2006, 09:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zapad

Příspěvek od zahy »

posli foto,jsem na to zvedavy :o :-D
tds in BMW E30 :-)
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Joo foto bude :o dokonce mám i namontovanej budík.Ve špici to vyletí na 1,6 bar a to je moc (wallbash) jinak pořád stálej tlak 1,4 bar.Dvakrát se mi ale stalo,že skáklo do nouzáku :x Jednou do prudkýho kopce trojka plnej a v 4200 ot a podruhé na plnej kned na dálnici ve 160ti.To jsem ještě neměl budík a tak nevím jakej tlak tam byl.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

posimte s jakyho mercedesu maš ty vstřiky?
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

dist01 píše:posimte s jakyho mercedesu maš ty vstřiky?

DN0SD265
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Tak jsem se konečně dostal k tomu abych to GT2052V vyfotil.Výfuk byl dole protože jsem dělal spojku.
Je to sice jen z mobilu a tak je kvalita nic moc.
Vlezlo se tam akorád.
Na tom držáku jde vydět výřez,kterej jsem musel upravit.
Obrázek
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Odpovědět

Zpět na „BMW“