Passat zlobi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Leckdy stačí vyfouknout z tej hadičky k řj olej a rozdělat jednotku a případný olej uvnitř odstranit. Za pokus to stojí a je to zadarmo. Tuhle jednotku jsem před měsícem prodával (i kupoval) za cca 1300,-
Passat 4motion AVF
SILVER WOLF
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 23 říj 2007, 20:16

Příspěvek od SILVER WOLF »

Hezkou sobotu Vam přeji,byl jsem vytahnout ř.j. a opsat čislo. Samozřejmě BOSCH-028 906 021 GL s vyrazenym datumem 11.5.1997 azatim čislo-28SA3359,apodtimto udajem dalši čislo-0 281 001 656.Vim lepši by byla fotka,ale nemam momen.digi foto.JO aje na jednokonektorovou zasuvku asamozřejmě jakjste psali s vyvodem pro hadičku co vede na vyvod do potrubi,Snimač atmosfe.tlaku mam okousek dal na malou dvou konektorovou zasuvku.Snimač jsem vytahl aočistil od oleje,dal na zpět ajel asi 24km,pak šel do nouzaku.CHlapi jasidam pracu s turbem,vytahnu podivam jse vjakem je stavu(nebudeto žadny zazrak tojemi jasne)vyčistim-uvidim coto uděla apaktu jednotku co Vy nato?Doufam žemne nemate za nějakeho magora,zatim jse mějte.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Napřed zjisti proč to pada do nouzaku a pak něco opravuj. Opravovat systemem pokus omyl je k ničemu.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
SILVER WOLF
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 23 říj 2007, 20:16

Příspěvek od SILVER WOLF »

TUNERE VČERA JSEM ČEKAL NA ZNAMEHO S DIAG.NEPŘIŠEL NEMAM NIC VRUCE TŘEBA ,ŽE BYCH NĚCO VYMĚNIL A VYŘAZOVAL TO COJSEM UŽ ZKUSIL,NEMAM DILNU,VŽDY JSE NĚKOHO DOŽADUJU,VĚTŠINOU PROSEBE DĚLAM VENKU,VIM TOJE MUJ PROBLEM,ASI JSIS ČETL SOMITO DĚLA AJAK JSE CHOVA,CO MYSLIŠ TY.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Bez toho co napíše diagnostika za duvod nouzaku nemyslim nic,muže to byt spousta věcí.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
SILVER WOLF
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 23 říj 2007, 20:16

Příspěvek od SILVER WOLF »

tak jsem zpět,diagnostika měla načtene 4chyby.1zavada-65535-Ř.Jchyba v paměti,defekt 37-10.2zavada-00575-tlak vsacim potrubi.3zavada-01265 ventil zpětneho vedeni vyfukovych plynuN18.4zavada-17978-Ř.J.motoru zablokovana imobilizerem.vymazal jsem všechny 4 zavady ujel paru km,zastavil načetl zavady a objevujesetamŘJ chyba v paměti-vymazat nejde.
SILVER WOLF
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 23 říj 2007, 20:16

Příspěvek od SILVER WOLF »

jinak komu sVAS mužu zavolat?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

vede ti hadička do jednotky? pokud ano, je pravděpodobně ta co je vevnitř v jednotce prasklá, dělá to pak takovej bordel, nejdřív mrkni na to
SILVER WOLF
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 23 říj 2007, 20:16

Příspěvek od SILVER WOLF »

AHOJ dnes jsem ji měl venku,od saciho potrubi po jednotku jsem vyměnil oba konce ,ale ja blbec jsem ji nerozebral a nepodival do vnitř,zitra to udělam ,ogaři jdu si dat slivovici fak trnkovou akdybych Vas tady měl nalel bych VAM TOMI VĚŘTE!
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

SILVER WOLF píše:AHOJ dnes jsem ji měl venku,od saciho potrubi po jednotku jsem vyměnil oba konce ,ale ja blbec jsem ji nerozebral a nepodival do vnitř,zitra to udělam ,ogaři jdu si dat slivovici fak trnkovou akdybych Vas tady měl nalel bych VAM TOMI VĚŘTE!
Nejdřiv, otevři tu jednotku a koukni na tu hadicku v jednotce. Pak vyndej turbo a skontroluj regulaci na turbu, musí chodit hladce, jako poslední to muže být N75, vydím t spis na tu regulaci na turbu nebo tu hadicku.
SILVER WOLF
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 23 říj 2007, 20:16

Passat nezlobi

Příspěvek od SILVER WOLF »

Zdravim Všechny přiznivce,kteři semi snažili poradit smym problemem,žemi šel passat do nouzaku,takže Ř.J jsem vyndal rozebral,vyčistil -byltam olej-hadička steřela u přirubky-vyměnil vše dal nazpět aprojel-opět šel do nouze,takže jako dalši šlo ven turbo-rozebral aejhle vyšroubovany jeden stěch třech šroubečku(M5imbus drži lopatky)vyndal,vyčistil přořezal zavitky zašrouboval anasledně vše nazpět,jak jsem jel domu 50km jizda byla bez problemu protahljsemho na chvili 170 ašel by ještě dal,plyn bere pěkně od spodu-sami znate ten pocit jak je auto zas ,take jake ho mame nejraděj.Jsem zvědavy jak dlouho to bude vpohodě,nebot někdo psal ,že už ho nebavi co chvili vyndavat turbo ačistitho,jamyslim že muj problem byl ten šroubeček-povylezeny abrzdil to naklapěni.OGAŘI ja VAM všem moc děkuju za vynaloženy čas,ktery jste promne obětovali aporadili jstemi-DIKY MOC adal jse sVami budu rad radit.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“