aké trysky do TDI PD 100hp po úprave?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

janyck píše:porovnával som tie softy a skoro vsetky mapy su na stejnych adresách.
myslim že by stacilo vymenit vahu vzduchu a egr.cely kolektor a pôjde to.
ja jsem ale stale nepochopil čeho tím docílíš, když budeš upravovat mapu ze 130ps... proč prostě neupravíš tu ze 100ps verze??
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1269
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

chucky píše:Myslím, že nepůjde stylem "vytahnu soft z 96ky a nahraju ho do 74ky..." mapy jsou na jinych adresach atd... ponekud jina struktura. nemuze fungovat, pokud to nepreliju z jednoho do druheho, jedno po druhem...
musíš se ještě hooodně učit, hoodně učit :P
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1269
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

janyck píše:reesha-možno má jetta pri 2000/ot 200hp ale určite nemá 200km/hod na tachometri.tak som to myslel s tými otačkami a vytačaním motora.
ja si myslim že dobrý chiptuning je to, ked auto super ide, málo žerie a nemá vedlajsie učinky.ale ak pojde brutálne a bude chlastat 12l tak načo su nám diesle.
Tvuj problém je, že jsi neobjektivní.

Pokud se k tomu stavíš takto, tak pak ano, bohatě ti musí stačit 90hp. Proč potom ladit auto? To by měl mít čiptuner v hlavě srovnané ;).

A pokud ti jde o to vytáčení, jediná věc která ti pomůže, je převodovka.

Jinak, co se týče spotřeby, moje kombinovaná je 7,5 litru/100km a to to vůbec nešetřím.

Ještě k tvojí poznámce... a bude chlastat 12l tak načo su nám diesle
... protože benzín o stejném výkonu by si vzal 30l (LOL)

-------

já opravdu nechápu, o co ti jde. Nemůžeš si myslet, že vyšší výkon bude znamenat menší spotřebu a nižší otáčky při stejné rychlosti.
A nebo špatně čtu co tu píšeš :?
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1269
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Já nechci vypadat, že mám hádavou náladu, ale opravdu, z toho co píšeš to na mě vyznívá takto:

Chceš 200hp ve 2000 otáčkách, aby to jelo při těchto otáčkách 200 kmh, se spotřebou 5l/100km, .... a předpokládáš, že tohle zařídí trysky :o

To je asi tak shrnutí toho, jak na mě tvoje příspěvky působí.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4718
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Kurnik, Reesho, to bych bral taky. (to fakt nejde????) :D :D :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
janyck
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 06 lis 2006, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: hozelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od janyck »

Ja viem že to vyzerá akoby som nevedel čo chcem ale pre komerčného zakazníka takéto veci neriešim, jednoducho zmodifikujem original a hotovo.lenže tu ide o tu moju káru a to by som rád vymyslel niečo extra. :D
očakávam nejaké nápady pretože čim dlkšie to auto mám tým sa mi vidí slabšie
audi A4 tdi pd
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“