ja jsem ale stale nepochopil čeho tím docílíš, když budeš upravovat mapu ze 130ps... proč prostě neupravíš tu ze 100ps verze??janyck píše:porovnával som tie softy a skoro vsetky mapy su na stejnych adresách.
myslim že by stacilo vymenit vahu vzduchu a egr.cely kolektor a pôjde to.
aké trysky do TDI PD 100hp po úprave?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- chucky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 739
- Registrován: 26 led 2006, 15:17
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
vw passat tdi pd 180ps/420nm
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1269
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Tvuj problém je, že jsi neobjektivní.janyck píše:reesha-možno má jetta pri 2000/ot 200hp ale určite nemá 200km/hod na tachometri.tak som to myslel s tými otačkami a vytačaním motora.
ja si myslim že dobrý chiptuning je to, ked auto super ide, málo žerie a nemá vedlajsie učinky.ale ak pojde brutálne a bude chlastat 12l tak načo su nám diesle.
Pokud se k tomu stavíš takto, tak pak ano, bohatě ti musí stačit 90hp. Proč potom ladit auto? To by měl mít čiptuner v hlavě srovnané

A pokud ti jde o to vytáčení, jediná věc která ti pomůže, je převodovka.
Jinak, co se týče spotřeby, moje kombinovaná je 7,5 litru/100km a to to vůbec nešetřím.
Ještě k tvojí poznámce... a bude chlastat 12l tak načo su nám diesle
... protože benzín o stejném výkonu by si vzal 30l

-------
já opravdu nechápu, o co ti jde. Nemůžeš si myslet, že vyšší výkon bude znamenat menší spotřebu a nižší otáčky při stejné rychlosti.
A nebo špatně čtu co tu píšeš

Kurnik, Reesho, to bych bral taky. (to fakt nejde????)




Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

