problem vstreky 66kw vs 81kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
problem vstreky 66kw vs 81kw
Caute hosi chcel by som sa opitat uz som tu opisoval ako mi turbo zozralo olej a motor KO(66kw) (pravdepodobne zadrety).Takto ten motor KO mal vraj (majitel povedal)blok motora z 81kw a vstreky z 81kw plus cipovanie.Ja sa chcem opitat zohnal som motor 66kw dokazem tam dat tie vstreky z 81kw.Ten blok aky bude mat vyznam,musim ho tam dat koli tym vstrekom ked chcem mat ten vykon co predtym(som laik taktrocha)tak som vdacny za kazdu pripomienku ci radu
diky
diky
Re: problem vstreky 66kw vs 81kw
vsetko ide.nitro02 píše:Caute hosi chcel by som sa opitat uz som tu opisoval ako mi turbo zozralo olej a motor KO(66kw) (pravdepodobne zadrety).Takto ten motor KO mal vraj (majitel povedal)blok motora z 81kw a vstreky z 81kw plus cipovanie.Ja sa chcem opitat zohnal som motor 66kw dokazem tam dat tie vstreky z 81kw.Ten blok aky bude mat vyznam,musim ho tam dat koli tym vstrekom ked chcem mat ten vykon co predtym(som laik taktrocha)tak som vdacny za kazdu pripomienku ci radu
diky
aky motor si zohnal typ tej 66KW ? s obtokovym turbom ci s variabilnym ? niekde na bloku to bude vyrazene .
1Z,AGR-obtok tusim aj AHU
ALH-variabilne
a co mas za auto ?
aky motor si tam mal predtym zistis na stitku vzadu v kufri pod kobercekom, alebo podla VIN ci v dokladoch by mal byt uvedeny. ( ak to bola 81kw tak bud AFN,AVG,AHF, ASV )
ide o to ze motor mozes prehodit komplet (az na to ze na kontrolu originality uz nechod
a das tam ALH (66kw) stacilo by upravit SW a budes tam kde si bol,
ak das AGR tak tam je opacne riesene ovladanie turba, a musis to prerobit.
povodne turbo tam urcite nenechaj .. minimalne ho daj skontrolovat.
da sa kombinovat diely. nemam teraz pri sebe etku no myslim ze ASV ma iny blok ako trebarz AHF ..ale nie som si isty.
GIV var asz 4mot upraveny
ak mas OI tak by si tam mal mat povodny motor 81kw AHF alebo ASV.nitro02 píše:diky za odpovede.
Mam motor zohnaty 66kw AGR turbo uz 3tie.1ve neprezilo a druhe tiez.Inak mam octaviu 1.dik inak som z toho troska popleteny:-)
zohnane mas AGR = obtokove turbo a ty ak mas 81kw motor povodny mas turbo z naklapanim lopatiek = ine ovladanie turba.
takze bud prerobis ovladanie turba a aj tak budes musiet upravit zrejme aj SW , alebo zohnas nejake turbo (variabilne) trebarz VA das trisky a das upravit SW cloveku co to vie a budes sa divit ako to pojde.
GIV var asz 4mot upraveny
nazdar pani tak auto uz je poskladane s tym motorom.Vyzera ze vykon mi ostal.Vstreky som dal zo stareho motora z 81 kw.Taha to ako predtym no sere ma smikanie spojky ??smikala mi aj na starom motore,do tohto som dal novu spojku od luku.Skuste mi nieco poradit v com mozem mat este problem,je pravda ze je to nacipovane no kedysi mi to nerobilo cca 1rok dozaduNapada ma zotrvacnik no to len laicky.Inak tie vsetky opravy,turba,motor,vymeny oleja,rozvody,spojka, ma vysli prije....ch 1500€
.Skuste mi poradit ohladom tej spojky resp. smikana dikyy
Ono je kolikrát lepší,nevidět jen" posrané" kilowaty,ale i to ostatní..Já vím,že základ moc nejede,ale čipovat vyhoněný motor s nezjištěným počtem kilometrů je minimálně nerozum..Pak se to všechno sype...motor musí přece mít nějakou reservu/kilometrovou/,měl by být v dobré kondici..a ne dostat ke konci svého života ještě pořádně zabrat....To myslím všeobecně....
nepropadat panice...
suhlasim s tym cipovanim to neni predlzenie zivotnosti motora urcite naopak,sice to ide pekne taha to krasne no zobere si to svoju dan v podobe tychto mojich problemov.Asi to predam paci sa mi leon no aj s touto mojou oktavkou som bol spokojny,esste som
poradte nieco zaujimave alebo aj link hodte na plochu diky.Nech sa aspon vam dari pa