problem vstreky 66kw vs 81kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
nitro02
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 13 úno 2010, 10:59
Odpovědi: 0

problem vstreky 66kw vs 81kw

Příspěvek od nitro02 »

Caute hosi chcel by som sa opitat uz som tu opisoval ako mi turbo zozralo olej a motor KO(66kw) (pravdepodobne zadrety).Takto ten motor KO mal vraj (majitel povedal)blok motora z 81kw a vstreky z 81kw plus cipovanie.Ja sa chcem opitat zohnal som motor 66kw dokazem tam dat tie vstreky z 81kw.Ten blok aky bude mat vyznam,musim ho tam dat koli tym vstrekom ked chcem mat ten vykon co predtym(som laik taktrocha)tak som vdacny za kazdu pripomienku ci radu

diky
pesula
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 21 úno 2010, 08:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od pesula »

Jestli se nepletu, tak blok i hlava jsou naprosto stejný. Aspoň co se týká motorů AGR, ALH, AHF, ASV. 1Z má snad horší písty a ostatní typy nevím.
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: problem vstreky 66kw vs 81kw

Příspěvek od jordee_23 »

nitro02 píše:Caute hosi chcel by som sa opitat uz som tu opisoval ako mi turbo zozralo olej a motor KO(66kw) (pravdepodobne zadrety).Takto ten motor KO mal vraj (majitel povedal)blok motora z 81kw a vstreky z 81kw plus cipovanie.Ja sa chcem opitat zohnal som motor 66kw dokazem tam dat tie vstreky z 81kw.Ten blok aky bude mat vyznam,musim ho tam dat koli tym vstrekom ked chcem mat ten vykon co predtym(som laik taktrocha)tak som vdacny za kazdu pripomienku ci radu

diky
vsetko ide.

aky motor si zohnal typ tej 66KW ? s obtokovym turbom ci s variabilnym ? niekde na bloku to bude vyrazene .

1Z,AGR-obtok tusim aj AHU
ALH-variabilne

a co mas za auto ?

aky motor si tam mal predtym zistis na stitku vzadu v kufri pod kobercekom, alebo podla VIN ci v dokladoch by mal byt uvedeny. ( ak to bola 81kw tak bud AFN,AVG,AHF, ASV )

ide o to ze motor mozes prehodit komplet (az na to ze na kontrolu originality uz nechod 8) ) a ak si mal fakt 81 kw (variabilne vsetky)

a das tam ALH (66kw) stacilo by upravit SW a budes tam kde si bol,
ak das AGR tak tam je opacne riesene ovladanie turba, a musis to prerobit.

povodne turbo tam urcite nenechaj .. minimalne ho daj skontrolovat.

da sa kombinovat diely. nemam teraz pri sebe etku no myslim ze ASV ma iny blok ako trebarz AHF ..ale nie som si isty.
GIV var asz 4mot upraveny
nitro02
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 13 úno 2010, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od nitro02 »

diky za odpovede.
Mam motor zohnaty 66kw AGR turbo uz 3tie.1ve neprezilo a druhe tiez.Inak mam octaviu 1.dik inak som z toho troska popleteny:-)
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

nitro02 píše:diky za odpovede.
Mam motor zohnaty 66kw AGR turbo uz 3tie.1ve neprezilo a druhe tiez.Inak mam octaviu 1.dik inak som z toho troska popleteny:-)
ak mas OI tak by si tam mal mat povodny motor 81kw AHF alebo ASV.

zohnane mas AGR = obtokove turbo a ty ak mas 81kw motor povodny mas turbo z naklapanim lopatiek = ine ovladanie turba.

takze bud prerobis ovladanie turba a aj tak budes musiet upravit zrejme aj SW , alebo zohnas nejake turbo (variabilne) trebarz VA das trisky a das upravit SW cloveku co to vie a budes sa divit ako to pojde.
GIV var asz 4mot upraveny
nitro02
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 13 úno 2010, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od nitro02 »

nazdar pani tak auto uz je poskladane s tym motorom.Vyzera ze vykon mi ostal.Vstreky som dal zo stareho motora z 81 kw.Taha to ako predtym no sere ma smikanie spojky ??smikala mi aj na starom motore,do tohto som dal novu spojku od luku.Skuste mi nieco poradit v com mozem mat este problem,je pravda ze je to nacipovane no kedysi mi to nerobilo cca 1rok dozaduNapada ma zotrvacnik no to len laicky.Inak tie vsetky opravy,turba,motor,vymeny oleja,rozvody,spojka, ma vysli prije....ch 1500€ (wallbash).Skuste mi poradit ohladom tej spojky resp. smikana dikyy
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

spojka smýká keď je zlá lamela, slabý prítlačák, olej na spojke (noteeth)
Mercdes C cdi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ono je kolikrát lepší,nevidět jen" posrané" kilowaty,ale i to ostatní..Já vím,že základ moc nejede,ale čipovat vyhoněný motor s nezjištěným počtem kilometrů je minimálně nerozum..Pak se to všechno sype...motor musí přece mít nějakou reservu/kilometrovou/,měl by být v dobré kondici..a ne dostat ke konci svého života ještě pořádně zabrat....To myslím všeobecně....
nepropadat panice...
nitro02
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 13 úno 2010, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od nitro02 »

suhlasim s tym cipovanim to neni predlzenie zivotnosti motora urcite naopak,sice to ide pekne taha to krasne no zobere si to svoju dan v podobe tychto mojich problemov.Asi to predam paci sa mi leon no aj s touto mojou oktavkou som bol spokojny,esste som :) poradte nieco zaujimave alebo aj link hodte na plochu diky.Nech sa aspon vam dari pa
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“