Rozvody AKN 2,5Tdi Passat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

proč se do toho hrabeš, když tomu nerozumíš, já bych tohle asi ani nerozdělal bez tučné záložky na materiál a v kompletu, ten motor je super když chodí a neojebává se údržba a pokud je ten filtr ucpanej tak pak je to olejnička při třech stech, jinak to musí bejt stočený
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Marek67 píše:Tak teď nevím co mám dělat zase to skládat a nic nebo to dát do kupy ty vačky dát druhý a radši i hydroštely? gufera těsnění vík ventylů napínák jak zjistím ty písní kroužky sundat palice no dobro :roll:
Přitáhni ho, strč mu hlavu pod kapotu a zálohu na díly :)
***VAG,PSA,Renault***
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

to můžeš sundat palice, protože mu budou váznout i ventily , jak jsou zasrané ve vodítkách, a ten filtr je tady
Obrázek
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

tomáš karbus píše:proč se do toho hrabeš, když tomu nerozumíš, já bych tohle asi ani nerozdělal bez tučné záložky na materiál a v kompletu, ten motor je super když chodí a neojebává se údržba a pokud je ten filtr ucpanej tak pak je to olejnička při třech stech, jinak to musí bejt stočený
Nejsu ůplnej trotl kterej na to hledí jak puk když sundá kryt rovodů zajímám se o auta jo baví mě to vím proč se točí motor a snažím se zjistit co nejvíc jde to pomalu žádnej učenej z nebe nespad jen tenhle motor dělám po prvý a nechci na tom nic zanedbat moc dobře vím že když je jen malinká šance že se něco může púosrat tak se to posere
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

tu zálohu ale spočítej raději tak na 50T, protože ještě bude vyjebaný napínák na řemen příslušenství :D
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Rovno druhy motor alebo celeho anglicana (noteeth)
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

TDI tech píše:Rovno druhy motor alebo celeho anglicana (noteeth)
jen aby nebyl o 10% lepší (LOL)
Uživatelský avatar
Vali
Přispěvovatel
Příspěvky: 627
Registrován: 26 úno 2007, 22:50
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Vali »

jj, na ten filtr serou. jednomu krasne tek olej pres odtok do vany od turba, krasny louze se podnim delali. (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“