nedávno se tady někdo ptal kolik N.m. je schopný přenést hladex,tady bych měl odpověď...
Podstatnou předností spojky Haldex je její velice rychlá funkce. Již po natočení o pouhých 45 stupňů - to znamená na začátku první otáčky po "obdržení příkazu" uděleného pomocí elektronického signálu - je tlak dostatečný a vytvoří se tak odpovídající točivý moment pro zadní nápravu. Spojka upravuje moment plynule od nuly až po plný přenos, což odpovídá pohonu mezi předními a zadními koly v poměru 50:50. V závislosti na hodnotě tření je možné přenést na zadní nápravu dokonce až 100 procent hnacího momentu. Spojka je velmi robustní a může přenášet na zadní nápravu moment až ve výši 3200 Nm. To je ve srovnání s dosavadní viskózní spojkou více než dvojnásobek.
Rozne druhy pohonov 4x4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To dava smysl, prvni oktavky v TDI a haldexu mely udajne nejaky bug ve firmware ridici jednotky haldexu a pri nejake souhre nahod a mokra hodily pod plynem v zatacce vsechen kroutak na zadek. Pro nektere ridice to melo fatalni nasledky.váha píše:nedávno se tady někdo ptal kolik N.m. je schopný přenést hladex,tady bych měl odpověď...
Podstatnou předností spojky Haldex je její velice rychlá funkce. Již po natočení o pouhých 45 stupňů - to znamená na začátku první otáčky po "obdržení příkazu" uděleného pomocí elektronického signálu - je tlak dostatečný a vytvoří se tak odpovídající točivý moment pro zadní nápravu. Spojka upravuje moment plynule od nuly až po plný přenos, což odpovídá pohonu mezi předními a zadními koly v poměru 50:50. V závislosti na hodnotě tření je možné přenést na zadní nápravu dokonce až 100 procent hnacího momentu. Spojka je velmi robustní a může přenášet na zadní nápravu moment až ve výši 3200 Nm. To je ve srovnání s dosavadní viskózní spojkou více než dvojnásobek.

Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4