Seřízení synchronizace vačky TDI PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Seřízení synchronizace vačky TDI PD
Zdravím, po rozvodech se mi zvedla spotřeba na 1,9 TDI PD 74 kW. Na vagu mi to ukazuje -0,6 na volnoběh, po přidání tam skočí -1,1.Při volnoběhu ukazuje palubák 0,9-1 l/h což je moc a celkově to o cca 0,9 litru žere více. Turbo i MAF jsou ok, vyrovnávání volnoběhu 0,1 0,3 0,2 0,1 a čido teploty taky ok. Jak jsem vyčetl, jde to seřídit pootočením vačky za středovou matici (povolit ty 3 šrouby). Musí se při tom měnit ty šrouby? Popřípadě jakým momentem je utahovat? Když to budu seřizovat, tak to vždy o kousínek pootočit za ten středový šroub a utáhnout předepsaným momentem a na VAGu zkontrolovat a tak pořád dokola? To ty šrouby vydrží tolik povolení? Sorry za otázky, chci mít jasno před prací. Popřípadě kdyby to byl někdo ochoten dostat k 0 někde v Plzni a okolí?
Díky moc za rady
Díky moc za rady
Plzen chiptuning a jinak si motor postav do základní polohy, vačku si klidně zaaretuj 6mm kulatinou- vrták, a lehce povolit 3x M8 a pootočit lehce středním šroubem jen ti neporadím či do prava, či do leva, utáhnout 3xM8 vyndat 6mm kulatinu, nastartovat a kouknout na vag a když tak znova, Já to dělal asi 5X než sem trefil 0,0
Jinak když jsem to udelal přesně na přípravky tak jsem to měl tak jako ty, ale co jsem mluvil s klukama ze škodovky tak to dělaj jen na přípravky

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Bratislava - Petržalkabh2 píše:ja mam to iste axr 74kw hodnoty skacu na volnobehu -0,6 -1,1. kto by mi to nastavil v bratislave a okoli?
Areal Hydronika NOVA
Gogolova ulica
pri kúpalisku Matador
tel. 0911 222 732
http://www.diesel-technology.sk
Isto ti rad pomôže.Je pod nickom DTech ale na VW-clube.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 

- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Je aj na tomto fore ako "jipi" 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
jen tak offtopic, to bolo ako myslene ze zaaretovat vacku a potom s nou hybat ? ako s nou chces hybat ked ju zaaretujes proti pohybu ?live69 píše:Plzen chiptuning a jinak si motor postav do základní polohy, vačku si klidně zaaretuj 6mm kulatinou- vrták, a lehce povolit 3x M8 a pootočit lehce středním šroubem jen ti neporadím či do prava, či do leva, utáhnout 3xM8 vyndat 6mm kulatinu, nastartovat a kouknout na vag a když tak znova, Já to dělal asi 5X než sem trefil 0,0Jinak když jsem to udelal přesně na přípravky tak jsem to měl tak jako ty, ale co jsem mluvil s klukama ze škodovky tak to dělaj jen na přípravky


OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

no dobrá no tak 6mm kulatinou se aretuje řemenice a pootáčíš za středovej šroub přímo vačkou a vlastně to nemusíš ani aretovat
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.