padajuce budiky na OCTAVII

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

Slavkov píše:jj, hlavně ty kvalitní bezolovnaté pájky... v rámci ekologizace (LOL)
jo no,to mě točí úplně do běla.Přejít z olova na bezolovo je celkem nákladné,jak na pomůcky,nářadí přes pasty..které když se nadechcnete,tak jste přidušení ještě půl dne..prý ekologie.Nehledě na to,že kvalita je šílená,pod mikroskopem to vypadá jak přepálený cín.

Jo a hlavně,že v každém autě je baterka plná olova a vesele se dále prodávají.Takže nějaká malá firma by měla produkci olova z olovnatého cínu tak ani ne obsah jedné baterie za rok...navíc by kvalita byla někde jinde.
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Peter Kocsis píše:odpoved. lebo som tiez elektrotechnik, a za mojich 22 rokov skusenosti som sa stretol stakymi problemami. ja take pripadi som riesil prakticky a nie teoreticky ako sa to uci na vyskach.
Petře, já se v elektronice hrabal, když ty jsi ještě cucal dudlík...ne teoreticky, ale prakticky...a protože to byl můj koníček, udělal jsem si k němu i školu...a našel práci v oboru...a k tomu ještě živnost na výrobu a opravy elektronických zařízení...nebudu tu rozebírat, komu co prošlo rukama, nevyhrál bys...neteoretizoval jsem...je to prostě praxe...a jak vidíš, potvrzená. Rozhodně ti chválím tvůj postup...ale...nevím jak jsi chladič vyřešil...jsi si jistý, že nebude namáhat vibracemi komponent ke kterému jsi ho přidělal? Je tak zafixovanej a rozměrově navrženej, aby nevibroval v celém spektru vibrací, které se při provozu auta vyskytujou? Jinak totiž hrozí, že se ti po určité době opět "uklepe".... Ne..to byla opravdu jen teoretická myšlenka, která ovšem není úplně mimo... (noteeth)

Deivid: no...proto jsem se zásobil asi deseti kily klasickýho trubičkovýho cínu...kalafunu na housle zatím zakazovat nebudou, tak tu nesyslim.... (noteeth)
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

by som este dodal ze teoriu o posobeni ,,vyssej,, teploty vcelku naburava fakt ze studenakmi alebo uklepanim netrpia iba suciastky ktore su zdrojom tepla (IC,stabiky,tranzistory..) ale aj obycajne bezne konektory, 15 rokov to drzi a zrazu sa deju veci ako vypadavaju signaly, kostra a pod. a staci sa pozriet blizsie na pin konektoru a pin je proste utrhnuty od spajky :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

vid VAG zamky na dverach....
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Tuniak
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 11 lis 2008, 23:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tuniak »

vy ste magori ci co? myslel som,ze sa to tu vyriesi, aky je problem, ale vy furt len o picovinach
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Tuniak píše:vy ste magori ci co? myslel som,ze sa to tu vyriesi, aky je problem, ale vy furt len o picovinach
tymto primitivnym dotazom si myslel co alebo koho? (LOL)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

Šak aký máš problem? :D Zbehni do škodovky tam ti to hneď opravia! :) a bez pičovín :D
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

neznasam agresorov:D
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Peter Kocsis
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 29 bře 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kralovsky Chlmec

Příspěvek od Peter Kocsis »

:) ešte stále to šlape , bez problemov. a ten chladič ,stále drží!
basti
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 14 čer 2011, 23:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od basti »

ahojte

mam tento problem a bol by som rad ak by ste objasnili kde alebo na com presne je ten studeny spoj ? a ak by bol niekto takí dobrí a napisal strucny navod na vybratie budikov z plabubovky bol by som fakt vdacny :)
Peter Kocsis
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 29 bře 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kralovsky Chlmec

Příspěvek od Peter Kocsis »

čaute všetci. no ten chladič stále drží a ručičky OK. NO ten návod ako rozobrať nájdeš v tomto fórume ale niekde skoršími dátumami, ak sa dobre pamätám sú tam aj obrázky.
basti
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 14 čer 2011, 23:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od basti »

a obr toho co tam vlastne treba prespajkovat alebo aspon napisat by si mohol co konkretne to je :) dik
Peter Kocsis
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 29 bře 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kralovsky Chlmec

Příspěvek od Peter Kocsis »

ak už máš rozobratý budík tak ho otoč tak aby ručičky smerovali k stolu , pravo hore nájdeš (podla môjho obrázku ) tu súčiastku . ak k tomu rozumieš, tak pre spájkuj všetky jeho spoje.
Peter Kocsis
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 29 bře 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kralovsky Chlmec

Příspěvek od Peter Kocsis »

P.s. na origináloch tam nieje ten medený plech.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“