Rider.23 píše:Praetorio píše:Ahoj,
mám cca. 1 rok ojeté PDčko 77kw kupoval jsem ho když mělo 84000km a nalítal jsem zatím něco okolo 50000km a až na výměnu vačky, zdvihátek a dojebanýho dvouhmotnostního setrvačníku musím zaklepat, že dobré

a že jsem se sakra prohnul.
Předtím jsem měl 81kw Boru a tu jsem miloval. Spotřeba parádní, povezení dobré a pěkně vypadala. Spotřeba oleje nula, nula prd.
Zatím si na PD nestěžuju beru to tak jak to je

. Jede, tak jede

. Spotřeba 5,7 - 6l na 100km, spotřeba oleje tak 600ml na 15000km, takže mě to zatím netrápí a slouží(zatím).

No jo, jenže to Toledo ze Španělska mělo při koupi najeto tak 384.000km, tak se nedivím, že odešla vačka a podobně... Auta dovezená ze Španělska mají nalítáno tolik km, že to ani nechtějte vědět, kolik má právě to vaše, pokud taky nějaký takový exemplář vlastníte......

JJ souhlas, přesně tenhle skeptický pohled jsem měl také. A myslel jsem si přesně to samé. Ale jen do té chvíle, než jsem zkontaktoval servis v Madridu(kolegyně co umí výborně španělsky mi to vyřídila, přeložila) kde bylo auto servisováno a tam mi potvrdili stav servisky aniž bych jim já oznamoval, kolik v servisce mám

. Zjistil jsem historii. Vzhledem k tomu, že jsem to dostal s komplet knihama, papirama od leasingove spol atd. Tak jsem rád, že to těch 384000KM opravdu nemá. Mimochodem, než jsem auto koupil, tak se měřily tlaky na válcích a jiné podobné diagnostické srandy. A opotřebení motoru je naprosto v normě. Mimo jiné bych předpokládal velké opotřebení vačky. Ale jediné velké opotřebení vačky jsem vyrobil já, protože, když bouchlo zdvihátko, tak jsem na ty 3 válce ještě plazil přes 200km. A do třetice, velmi pochybuji, že by setrvačník vydržel těch 300000km bez výměny

. Motor půlený nebyl, to mám ověřeno v Seatu a nezávisle od jiného mechanika. Takže ze svého amatérského pohledu jsem udělal vše co bylo v mých silách abych se vyhnul průseru
