Hlucne sanie - PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jako by byl netěsnej sací ventil já to slyšel i naživo hele co takhle změřit tlaky když to pufá... ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Ladas píše:jako by byl netěsnej sací ventil já to slyšel i naživo hele co takhle změřit tlaky když to pufá... ;)
ja mam ten isty pocit, ale tazko nieco zmeram ked ono sa to meni start od startu, ked bufa a vypnem tak uz sa stalo ze behom 5 minut som nastartoval znova a uz to bolo ticho..takze k nicomu :( ale ta druha hlava uz je ready tak uz len chut to prehadzat :)

dhfool: aku regulaciu myslis (PD) ? ale inak mas pravdu ked to bufa tak sa trocha zmeni chod a vibracie motoru, bohuzial VAG vykazuje vsetko v norme (davka, vyrovnavanie volnobehu..) rovnake ako bez bufania, uz zo sebou vlacim VAG1551 a vzdy ked cosi tak pozeram hodnoty a nic :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

vykazuje vsetko v norme (davka, vyrovnavanie volnobehu..)
Tohle jsem myslel ;)

Mám v domácnosti starou P205(moje první auto :o) ) a ta dělá némlich to samé. Měl jsem rozebraný motor i hlavu (nové ventily) ,komprese jak z katalogu. Dal jsem i druhé čerpadlo, zkontroloval jsem trysky na NC50 a chod bezezměn. Osobně podezřívám trysky, ale už je teda měnit nehodlám.

Pokud máš nějakého známého autotronika, zkus se zeptat, jestli se dají změřit na váze, pomocí osciloskopu, průběhy sání jednotilvých válců. VAG má žalostně malou vzorkovací frekvenci. Myslím si, že by se anomálie typu netěsný sací ventil dala snadno idetifikovat. Ale možná je to scifi :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to se dohledá pomocí rozdílů na vstřikovaném množství ale i tak je to nepřesný záleží jak jsou samotný vstřiky v pořádku přes váhu to je myslím nereálný....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

no jo, ale tím bys zjistil, že některý válec má menší ůhlovou rychlost, proto ho chce vstřik dokrmit, ale už bys nezjistil proč. Kdežto přes tu váhu by to mohlo ukázat přímo na ten ventil. Tolik má teorie .
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

teorie je jedna věc praxe druhá proto chci aby změřil reálný tlaky to že vstřík dodává víc může být opodstatnění nižšího tlaku válce a jednotka to dorovnává aby byl chod rovnoměrný ta váha se ti neprojeví protože to zkreslí turbo a cooler a než se to dostane do hlavy je to chvilka času..
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

jestli v ten moment není nižší tlak oleje, ten zvuk je jako z jednoho válce, nebo ze všech?
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

pafka píše:jestli v ten moment není nižší tlak oleje, ten zvuk je jako z jednoho válce, nebo ze všech?
vypada ze iba z jedneho valca, keby ich bolo viac myslim ze by ten zvuk bol ,,castejsi,, co do frekvencie :) a tlak oleja je ok, aj v motore aj v hlave, potom som tiez isiel a mam stale nasrobovane dva snimace tlaku oleja, aj na filtru aj na hlave ale budik neukazuje ziadny pokles alebo narast tlaku oproti nebafacej faze :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Ladas píše:teorie je jedna věc praxe druhá proto chci aby změřil reálný tlaky to že vstřík dodává víc může být opodstatnění nižšího tlaku válce a jednotka to dorovnává aby byl chod rovnoměrný ta váha se ti neprojeví protože to zkreslí turbo a cooler a než se to dostane do hlavy je to chvilka času..
jj, turbo a potrubí to zkreslí určitě. No, chtělo by to vyzkoušet...
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

:bang: vcera a dnes za cely den ani jedno baf..takze zajtra bude bafat (noteeth) na toto by sa mohli uzatvarat stavky v com je pes zakopany :D
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
losfazeros
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2009, 15:44
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od losfazeros »

zní to opravdu jak otevřenej válec,jako kdyby vázly ventily,přidřený dříky co?
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

takze hlava prehodena za inu, nove hydra, tesnenia, bla bla.... po pociatocnom hadani pri startovani, po ohriati, 2000ot/min cca 1 minutu a motor ide ako novy, absolutne ticho, bez citelnych vibracii...nikdy tak nesiel ako ide teraz, a to som na nom urobil asi 30.000km a nikdy nemal taky zvuk ako teraz :) aj dnes za studena krasny zvuk :)
stare tesnenie pod hlavou na pohlad ziadne poskodenia, hlava este nebola podrobena detailnemu prieskumu ale zatial som zistil ze 2 ventily presakovali ale to nemusi byt smerodatne, netiekli ale presakovali takze mohla byt spina na sedle ked sa vyberala a na jednej rolne bola vypadnuta zaslepka na olejovom kanali (ta bola vypadnuta ako som teraz zistil uz ked sa menila prvy krat vacka na zaciatku zimy, len vtedy nebolo jasne co je ten kusok kovoveho valceku padnutehu v srobe na stredom domceku vacky), cize isli tam aj druhe rolny a tlak oleja citelne stupol ale aj predtym bol v norme, nizsii ale v ramci tolerancie.
Ked sa najde cas tak vyhadzem ventily von zo starej hlavy a uvidi sa :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no hurá :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Bratr má passata PD 96kw a ten samej problém. Sporadicky taky pufe :) Podle nálady. Mam v plánu shodit sací potrubí a 3 válce tak vyloučit. jeden sací ventil evidentně občas netěsní. Až budu mít další poznatky...doplním :)
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
111toleďák
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Odpovědi: 0
Registrován: 26 lis 2006, 23:39
Bydliště: Morava

Příspěvek od 111toleďák »

To tomiisp...Jaký je resumé? Pravá příčina? Dělá mi to to samé
ToledoII 81KW, A4 2.0TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“