
Hlucne sanie - PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jako by byl netěsnej sací ventil já to slyšel i naživo hele co takhle změřit tlaky když to pufá... 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- tomiisp
- Aktivista
- Příspěvky: 1578
- Registrován: 11 črc 2008, 13:42
- Bydliště: velmi blizko CZ :)
Odpovědi: 0
ja mam ten isty pocit, ale tazko nieco zmeram ked ono sa to meni start od startu, ked bufa a vypnem tak uz sa stalo ze behom 5 minut som nastartoval znova a uz to bolo ticho..takze k nicomuLadas píše:jako by byl netěsnej sací ventil já to slyšel i naživo hele co takhle změřit tlaky když to pufá...


dhfool: aku regulaciu myslis (PD) ? ale inak mas pravdu ked to bufa tak sa trocha zmeni chod a vibracie motoru, bohuzial VAG vykazuje vsetko v norme (davka, vyrovnavanie volnobehu..) rovnake ako bez bufania, uz zo sebou vlacim VAG1551 a vzdy ked cosi tak pozeram hodnoty a nic

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

Tohle jsem myslelvykazuje vsetko v norme (davka, vyrovnavanie volnobehu..)

Mám v domácnosti starou P205(moje první auto

Pokud máš nějakého známého autotronika, zkus se zeptat, jestli se dají změřit na váze, pomocí osciloskopu, průběhy sání jednotilvých válců. VAG má žalostně malou vzorkovací frekvenci. Myslím si, že by se anomálie typu netěsný sací ventil dala snadno idetifikovat. Ale možná je to scifi

to se dohledá pomocí rozdílů na vstřikovaném množství ale i tak je to nepřesný záleží jak jsou samotný vstřiky v pořádku přes váhu to je myslím nereálný....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
teorie je jedna věc praxe druhá proto chci aby změřil reálný tlaky to že vstřík dodává víc může být opodstatnění nižšího tlaku válce a jednotka to dorovnává aby byl chod rovnoměrný ta váha se ti neprojeví protože to zkreslí turbo a cooler a než se to dostane do hlavy je to chvilka času..
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- tomiisp
- Aktivista
- Příspěvky: 1578
- Registrován: 11 črc 2008, 13:42
- Bydliště: velmi blizko CZ :)
Odpovědi: 0
vypada ze iba z jedneho valca, keby ich bolo viac myslim ze by ten zvuk bol ,,castejsi,, co do frekvenciepafka píše:jestli v ten moment není nižší tlak oleje, ten zvuk je jako z jednoho válce, nebo ze všech?


OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

jj, turbo a potrubí to zkreslí určitě. No, chtělo by to vyzkoušet...Ladas píše:teorie je jedna věc praxe druhá proto chci aby změřil reálný tlaky to že vstřík dodává víc může být opodstatnění nižšího tlaku válce a jednotka to dorovnává aby byl chod rovnoměrný ta váha se ti neprojeví protože to zkreslí turbo a cooler a než se to dostane do hlavy je to chvilka času..
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 164
- Registrován: 03 zář 2009, 15:44
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
- tomiisp
- Aktivista
- Příspěvky: 1578
- Registrován: 11 črc 2008, 13:42
- Bydliště: velmi blizko CZ :)
Odpovědi: 0
takze hlava prehodena za inu, nove hydra, tesnenia, bla bla.... po pociatocnom hadani pri startovani, po ohriati, 2000ot/min cca 1 minutu a motor ide ako novy, absolutne ticho, bez citelnych vibracii...nikdy tak nesiel ako ide teraz, a to som na nom urobil asi 30.000km a nikdy nemal taky zvuk ako teraz
aj dnes za studena krasny zvuk 
stare tesnenie pod hlavou na pohlad ziadne poskodenia, hlava este nebola podrobena detailnemu prieskumu ale zatial som zistil ze 2 ventily presakovali ale to nemusi byt smerodatne, netiekli ale presakovali takze mohla byt spina na sedle ked sa vyberala a na jednej rolne bola vypadnuta zaslepka na olejovom kanali (ta bola vypadnuta ako som teraz zistil uz ked sa menila prvy krat vacka na zaciatku zimy, len vtedy nebolo jasne co je ten kusok kovoveho valceku padnutehu v srobe na stredom domceku vacky), cize isli tam aj druhe rolny a tlak oleja citelne stupol ale aj predtym bol v norme, nizsii ale v ramci tolerancie.
Ked sa najde cas tak vyhadzem ventily von zo starej hlavy a uvidi sa


stare tesnenie pod hlavou na pohlad ziadne poskodenia, hlava este nebola podrobena detailnemu prieskumu ale zatial som zistil ze 2 ventily presakovali ale to nemusi byt smerodatne, netiekli ale presakovali takze mohla byt spina na sedle ked sa vyberala a na jednej rolne bola vypadnuta zaslepka na olejovom kanali (ta bola vypadnuta ako som teraz zistil uz ked sa menila prvy krat vacka na zaciatku zimy, len vtedy nebolo jasne co je ten kusok kovoveho valceku padnutehu v srobe na stredom domceku vacky), cize isli tam aj druhe rolny a tlak oleja citelne stupol ale aj predtym bol v norme, nizsii ale v ramci tolerancie.
Ked sa najde cas tak vyhadzem ventily von zo starej hlavy a uvidi sa

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

- 111toleďák
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 26 lis 2006, 23:39
- Bydliště: Morava
Odpovědi: 0