Spolehlivost VW T5 1.9TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Čmoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 15 říj 2006, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Čmoud »

Warlockvw píše:čo tak presedlat na Fiat Ducato :scooter: :D


NE NE jen VW :D
VW Multivan 245ps už není, nyní A4 quattro
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

:-D
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

Pár T5 ke mě na servis jezdí nechtěl bych to ani za nic 2.5 věčně v prdeli vodní čerpadla,parohy,poloossy,komplet spojky jeste olejové chladice,co se tyče naprava taky stojí za prd do 100tkm jsou v haji silenbloky ramen,stabilizacni silenbloky,tyčky i čepy. A elektrika to je taky kapitola stěrace zadní samovolně stíraji atd atd.
Pro mě jako servisáka super všechno stojí rance ale jako uživatel bych si koupil radsi T4...
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

aké su to ročníky čo servisuješ a motorizácie 96 alebo 128kw???

buchanie prednej napravy vyrieši montáž plných silentblokov z transportera z navačším pripustnám zatažením
taky isty problem ako bol aj pri fabia, polo, leon, octa a podobne silentbloky v ramenách

ono ked to niekdo pekne nachipuje a este tahá 3tonový vlek z tažkou nohou to spojka a poloosy odchádzajú aj na iných autách :-)

ja by som to tak tragicky nevidel všetko to je podla mňa o údržbe a chovaní sa k autu všeobecne

škoda že sa 1,9 nerobila vo vyžších výbavách inak by to bola asi aj pre mna jasna volba
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Uživatelský avatar
Stejsky77
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 25 srp 2009, 19:01
Odpovědi: 0
Bydliště: ČR

Příspěvek od Stejsky77 »

U nás máme v práci máme čtyři T5 vše s 2.5 TDI 96 kW a krom občasného zastávkování elektroinstalace(nefunkční dálka na centrálu - vyřešeno novým softwarem) u dvou aut nebyl problém, a to se s těma autama vůbec nikdo nes.... Servis pravidelně po max 15 tkm.
Octavia II Elegance 1.9 TDI BXE
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Já se bavil s místními saniťáky,co mají tady taky 2,5 TDi a taky bezproblému a to mají už okolo 200.000
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

nektere jsou 96 a taky 128kw co delam
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

je to o udržbe a štyle jazdy uvažujem nad T5 128Kw rok 2007
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

V mojom okoli je tiez par T4 a T5,ale znamy hovoria,ze ta T4 je trvacnejsia... :)menej problemov, samozrejme ze je to aj o tom ako sa majitel k autu sprava.Vcera som sustruzil kotuce na mojom Ducate a teraz brzdim jak formula,predtym mi skakal pedal jako keby som mal namiesto brzdovej kapaliny gummi juice (rofl) a teraz uz len :scooter:
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“