Proto psal,že by to mělo ještě jiné příznaky...Kejdzus píše:podle mě by setrvačník vybroval s celým autem a ne jenom do volantu;)Tomas.cz píše:Jak jsem psal budou to vnitřní klouby, zejména ten na dlouhé poloose, jestli chceš ušetřit tak přehodit levej za prave + tam natlačit novej tuk.
Teoreticky by to mohl dělat i setrvák, ale ten by měl ještě jiné příznaky.
Vibrace při akceleraci Octavia I ASV, TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tedˇ jsem to dělal na svým,rok jsem to hledal (postupně
) ) měnil jsem silentbloky v ramenou,stabik,ložiska OK-změřeno ,a nakonec to byla tyč pravé poloosy - myslel jsem původně že kloub-vyndal jsem ji ven a kloub vakl-přehodil jsem klou a zase vakl -prostě opotřebovaný xhran na tyči na venkovním kloubu- po výměně tyče vše OK-SUPER - jinak na začátku úplně stejné příznaky - při akceleraci
-
jear ewing
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
no to jsem mel presne i ja. Poloosy to nebudou jsou to podle me oskakane pneumatiky....jear ewing píše:Včera jsem něco testoval, včem by to mohlo být a nějaké poznatky:
vibrace se objevuji cca od 90.km/h zhruba kolem 115.km/hod kumulují a cca. v 125.km/hod zmizí , když dám cihlu max 200.km/hod tak se už neobjeví![]()
Čím horší povrch cesty s výmolama, tak větší vibrace...
-
jear ewing
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Takže zkusit převážit, ovšem jak najít ten správný servisjosef10 píše:no to jsem mel presne i ja. Poloosy to nebudou jsou to podle me oskakane pneumatiky....jear ewing píše:Včera jsem něco testoval, včem by to mohlo být a nějaké poznatky:
vibrace se objevuji cca od 90.km/h zhruba kolem 115.km/hod kumulují a cca. v 125.km/hod zmizí , když dám cihlu max 200.km/hod tak se už neobjeví![]()
Čím horší povrch cesty s výmolama, tak větší vibrace...
jear ewing píše:Takže zkusit převážit, ovšem jak najít ten správný servisjosef10 píše:no to jsem mel presne i ja. Poloosy to nebudou jsou to podle me oskakane pneumatiky....jear ewing píše:Včera jsem něco testoval, včem by to mohlo být a nějaké poznatky:
vibrace se objevuji cca od 90.km/h zhruba kolem 115.km/hod kumulují a cca. v 125.km/hod zmizí , když dám cihlu max 200.km/hod tak se už neobjeví![]()
Čím horší povrch cesty s výmolama, tak větší vibrace..., to mi poraďte, mnohdy přijedu do servisu a vím o voze více než oni
, info mám samozřejmě z tohoto forá.
nemas moznost od nejakeho kamarada si pujcit na zkouzku jeho predni kola? Protoze pokud mas na svych kolech oskakany vzorek tak ti vyvazeni nepomuze.....
-
jear ewing
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Tak draci kola jsou po kontrole, vyvážení OK, koupil jsem ještě nové šrouby, jelikož ty origo do neoriginálních kol moc nesedí, kola mám 7x16 pneu 205/55 R 16.
Vibrace stále přetrvávají, jsou ale nepravidelné někdo to dělá více někdy méně, stajná trať obdobná akcelerace, vibrace jsou menší
Po zimě jsem si nechal vyměnit tyče řízení, tak uvažuji jestli není nějaká špatně dotažená s převodovkou řízení, nevěřím, že převodovku vytahoval, jak se má podle dílenské příručky...
Vibrace stále přetrvávají, jsou ale nepravidelné někdo to dělá více někdy méně, stajná trať obdobná akcelerace, vibrace jsou menší
Po zimě jsem si nechal vyměnit tyče řízení, tak uvažuji jestli není nějaká špatně dotažená s převodovkou řízení, nevěřím, že převodovku vytahoval, jak se má podle dílenské příručky...
dělá mi to moje octa (250tis najeto) taky. Presne jak pises. A brutalne to delala A6 2.5 TDi 110kW (rv1999). Ta to dělala takovym zpuseobem, ze to vytlouklo řízení a musel jsem ho menit. Pointa je v tom, že to byl LEVY VNEJSI HOMOKINETAK...Kdyz jsem videl jak se šilene vaklaji unasece co trci ze skrine, tak jsem se pomodlil. Ale je po problemu. Nebyt teto zkusenosti, tak bych tipoval take vnitrni kloub jako kluci. Podotykam ze manzety byly ok, v zatacce necvakal. Ale mel uz vytlacene jamky pod kulickama a zretelnou vuli na krut. Prizvedni to, podrz si rukou poloosu a lehce otacej kolem sem tam a misto snejvetsi vuli zrenovuj.
P.S. Kdysi mi na Wartburgu vypadla jehlicka z prstynku tripoidniho vnitrniho kloubu. Auto se pod plynem klepalo jak drahej pes ze strany na stranu snad o 5 cm....hruza:)
P.S. Kdysi mi na Wartburgu vypadla jehlicka z prstynku tripoidniho vnitrniho kloubu. Auto se pod plynem klepalo jak drahej pes ze strany na stranu snad o 5 cm....hruza:)