Mal som tento motor niekolkokrat rozobraty a zase poskladany, kluka von, po poskladani ziadny problem, ano viem ze sa to oficialne nesmie, ale funguje to. Mal uz niekolko fatalnych problemov, jeden z nich popraskane piesty, 1.vybrus a jazdil dalej... inokedy rozpadnute rozvody... po dalsich asi 50tkm strasne klepal zvrchu, ale mazanie nesvietilo. Vymlete olejove cerpadlo, vacky vydrete. Vymenilo sa cerpadlo a auto chodi dalej s vymletymi vackami a vcelku sa teraz drzi... vsetko sa to tyka jedneho konkretneho auta. Je to nestastny motor.
on ten motor je dobrej jen kdyz funguje, pak na danny objem jede pekne s nizkou spotrebou. Jen ta zivotnost. Sehnat tenhle motor je docela problem, jinak doporucuju cistic ten odlucovac vody v odvetrani kliky... docela me vydesilo jak byl zacpanej... Uvidime jak auto bude jezdit ale ja tomu verim a co rikaj osttani co uz tenhle motor rozebrali tak ty auta jezdej...
Jestli by koncern neměl, když to neumí /benzinové motory/ koupit raději licenci..
Hlavně že se vysírají, že budou největší koncern na světě...Aby si nevzali moc velké sousto...
tak motor s novou klikou jezdi zatim bez problemu.... ale vyskytl se problem s podpalenejma ventilama... Nevite nekdo co je pricina? Katalizator jak u 1,2 HTP nebo hydrostely? Ale sensor klepani nic nehlasil... az zacal vynechavat jeden valec, nemel tlaky... poradi nekdo?