to turbo je shit - trysky sprinty a turbo nejmene 110hp. ted jsem to delal na toledu 2000, 81kw asv turbo a sprinty a chip od risi a kourivost pust z hlavy, sam jsem tomu neveril, ale pohoda ..... hlava serie samoladida.cz píše:zdravim...mam seata cordobu 97 ahu 66kw..tdi.........ted nemam moznost se podivat do velkeho tp ale vin mam vsszzz6kzvr057424 ...az budu dom dodam cislo motoru..auto sem koupil a uz ma cip z nemecka..chci tam dat zatim jen trysky..bud 764..nebo race520 ale ty by hulily..co je lepsi powerplus 520..764 nebo 502..?..kdyz uz pisi..chtel bych znat vas nazor na rezonator.. v dieslu..jake sou zkusenosti..a jestly existuji..sporotvni ci tuningove..a o kolik se zlepsi diky nim reakce auta....a jestly na spodku nebude trosku propad..diky za odpoved..
kolik wydrží motor 66kw typ ahu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
- schonus
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 369
- Registrován: 25 led 2006, 09:14
- Bydliště: Pilsner
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
to turbo je shit - trysky sprinty a turbo nejmene 110hp. ted jsem to delal na toledu 2000, 81kw asv turbo a sprinty a chip od risi a kourivost pust z hlavy, sam jsem tomu neveril, ale pohoda ..... hlava serie samo[/quote]
Doplnim:
AHF 110+, Fleky menil trysky za Sprint ... Zatah od 2000rpm s prumernym odfouknutim, lehce do oblaku, dale bezna kourivost, zadny komin. (pozn.Tlak na turbu 1.21Bar)
Plynulejsi chod v nizkych ot., nepolevujici tah do vysokych ot.
Doplnim:
AHF 110+, Fleky menil trysky za Sprint ... Zatah od 2000rpm s prumernym odfouknutim, lehce do oblaku, dale bezna kourivost, zadny komin. (pozn.Tlak na turbu 1.21Bar)
Plynulejsi chod v nizkych ot., nepolevujici tah do vysokych ot.

STOledo 1M, AHF - poladeno
me to nekouri s tim chipem vubec v jakechkoliv otackach..a proto ze je to z1 motor tak jak to pisete myslim ze ty 501 sou pro me asi nejlepsi..jelikoz mam do chomutova chvilku tak bych se tu jste predem poradil..nejedete to spatne ale neni to ono..a nevim jake sou v tom pisty..dalsi upravy asi uz ne
není to špatně, jen nepočítali s tím že se budou ty motory takhle upravovatgo.vojta píše:u ahu je dúležité jak píše kornout číslo motoru někde okolo 100000 je hranice do kdy dávali písty jako do 1Z což je špatně, ale nad už dávali z lepšího matrošu a to už je v poho..

GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

na 1Z S764 + powerbox, hulilo to jak liazka, ale taky to jelo, dostávalo to počoudit třeba 2 hodiny v kuse a nic se nestalo, se samotnajma vstřikama bez powerboxu to ani nějak moc nehulilo s porovnáním se sériovejma triskamaladida.cz píše:me to nekouri s tim chipem vubec v jakechkoliv otackach..a proto ze je to z1 motor tak jak to pisete myslim ze ty 501 sou pro me asi nejlepsi..jelikoz mam do chomutova chvilku tak bych se tu jste predem poradil..nejedete to spatne ale neni to ono..a nevim jake sou v tom pisty..dalsi upravy asi uz ne
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 161
- Registrován: 02 kvě 2010, 09:37
Odpovědi: 0
- raceenergy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 54
- Registrován: 26 led 2011, 15:36
- Bydliště: Big city
Odpovědi: 0
na AHU se nedávala dvouhmota, je to podle čísla motoru, ale 98 by je mít mělaDutchDixon píše:Je pravda ze tie novsie motory AHU co maju lepsie piestu maju dvojhmotny zotrvacnik?
Druha otazka. Da sa s urcitostou povedat ze motor AHU vyrobeny v roku 1998 ma uz silnejsie piesty? Resp. kde najdem to cislo na B5ke? Dakujem
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

Mám ji tam z roku 1997, bohužel.Golf-GT píše:na AHU se nedávala dvouhmota, je to podle čísla motoru, ale 98 by je mít mělaDutchDixon píše:Je pravda ze tie novsie motory AHU co maju lepsie piestu maju dvojhmotny zotrvacnik?
Druha otazka. Da sa s urcitostou povedat ze motor AHU vyrobeny v roku 1998 ma uz silnejsie piesty? Resp. kde najdem to cislo na B5ke? Dakujem
G3 Variant synchro
- jardas cuprak
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 246
- Registrován: 30 pro 2011, 09:15
- Bydliště: Hostivice Mírová 730
Odpovědi: 0