kolik wydrží motor 66kw typ ahu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

ladida.cz píše:zdravim...mam seata cordobu 97 ahu 66kw..tdi.........ted nemam moznost se podivat do velkeho tp ale vin mam vsszzz6kzvr057424 ...az budu dom dodam cislo motoru..auto sem koupil a uz ma cip z nemecka..chci tam dat zatim jen trysky..bud 764..nebo race520 ale ty by hulily..co je lepsi powerplus 520..764 nebo 502..?..kdyz uz pisi..chtel bych znat vas nazor na rezonator.. v dieslu..jake sou zkusenosti..a jestly existuji..sporotvni ci tuningove..a o kolik se zlepsi diky nim reakce auta....a jestly na spodku nebude trosku propad..diky za odpoved..
to turbo je shit - trysky sprinty a turbo nejmene 110hp. ted jsem to delal na toledu 2000, 81kw asv turbo a sprinty a chip od risi a kourivost pust z hlavy, sam jsem tomu neveril, ale pohoda ..... hlava serie samo
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
schonus
Přispěvovatel
Příspěvky: 369
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2006, 09:14
Bydliště: Pilsner
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schonus »

to turbo je shit - trysky sprinty a turbo nejmene 110hp. ted jsem to delal na toledu 2000, 81kw asv turbo a sprinty a chip od risi a kourivost pust z hlavy, sam jsem tomu neveril, ale pohoda ..... hlava serie samo[/quote]

Doplnim:
AHF 110+, Fleky menil trysky za Sprint ... Zatah od 2000rpm s prumernym odfouknutim, lehce do oblaku, dale bezna kourivost, zadny komin. (pozn.Tlak na turbu 1.21Bar)
Plynulejsi chod v nizkych ot., nepolevujici tah do vysokych ot. 8)
STOledo 1M, AHF - poladeno
ladida.cz
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 12 črc 2007, 19:58
Bydliště: okres louny

Příspěvek od ladida.cz »

me to nekouri s tim chipem vubec v jakechkoliv otackach..a proto ze je to z1 motor tak jak to pisete myslim ze ty 501 sou pro me asi nejlepsi..jelikoz mam do chomutova chvilku tak bych se tu jste predem poradil..nejedete to spatne ale neni to ono..a nevim jake sou v tom pisty..dalsi upravy asi uz ne
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

go.vojta píše:u ahu je dúležité jak píše kornout číslo motoru někde okolo 100000 je hranice do kdy dávali písty jako do 1Z což je špatně, ale nad už dávali z lepšího matrošu a to už je v poho..
není to špatně, jen nepočítali s tím že se budou ty motory takhle upravovat :D
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

ladida.cz píše:me to nekouri s tim chipem vubec v jakechkoliv otackach..a proto ze je to z1 motor tak jak to pisete myslim ze ty 501 sou pro me asi nejlepsi..jelikoz mam do chomutova chvilku tak bych se tu jste predem poradil..nejedete to spatne ale neni to ono..a nevim jake sou v tom pisty..dalsi upravy asi uz ne
na 1Z S764 + powerbox, hulilo to jak liazka, ale taky to jelo, dostávalo to počoudit třeba 2 hodiny v kuse a nic se nestalo, se samotnajma vstřikama bez powerboxu to ani nějak moc nehulilo s porovnáním se sériovejma triskama
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Uživatelský avatar
Sails
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Odpovědi: 0
Registrován: 19 srp 2009, 18:54

Příspěvek od Sails »

mam GIII AHU a cislo motoru 116687 tak jsem zvedavej co to vydrzi chci nahodit GT 2052V, RACE520, 12mm, FMIC a soft (noteeth) ale furt premejslim jestli by nebylo lepsi tam dat ALH co se mi tu zbytecne vali a nebo do AHU hodit spodek z PDcka co mam taky navrch (LOL)
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

pokud ma tvrdy pisty tak je to podle me zbytecny
DutchDixon
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2010, 09:37

Příspěvek od DutchDixon »

Je pravda ze tie novsie motory AHU co maju lepsie piestu maju dvojhmotny zotrvacnik?
Druha otazka. Da sa s urcitostou povedat ze motor AHU vyrobeny v roku 1998 ma uz silnejsie piesty? Resp. kde najdem to cislo na B5ke? Dakujem
1.9jtd 77kw
Uživatelský avatar
raceenergy
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2011, 15:36
Bydliště: Big city

Příspěvek od raceenergy »

nieco o motore 66kw 1.9 tdi ahu december 96 vyroba,160 koni zvladne .A ked co by sa hodilo ,Ic nove ,vstrekya uprava softu a turbo spojka vydrzi aspon na 120koni nabehane neviem kolko ma km nebucha netrebe neprehrieva sa ,startuje minus 30 tak neviem dakujem
Audi A4 rok.96 ,66kw,AHU,
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

DutchDixon píše:Je pravda ze tie novsie motory AHU co maju lepsie piestu maju dvojhmotny zotrvacnik?
Druha otazka. Da sa s urcitostou povedat ze motor AHU vyrobeny v roku 1998 ma uz silnejsie piesty? Resp. kde najdem to cislo na B5ke? Dakujem
na AHU se nedávala dvouhmota, je to podle čísla motoru, ale 98 by je mít měla
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Uživatelský avatar
Patricius
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2011, 17:04
Bydliště: Trenčín, SK

Příspěvek od Patricius »

Takže passat B5 1,9tdi 66kW AHU z r.1999 už môžem veselo čipovať(zameniť vstreky)?
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Patricius píše:Takže passat B5 1,9tdi 66kW AHU z r.1999 už môžem veselo čipovať(zameniť vstreky)?
presne tak
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Golf-GT píše:
DutchDixon píše:Je pravda ze tie novsie motory AHU co maju lepsie piestu maju dvojhmotny zotrvacnik?
Druha otazka. Da sa s urcitostou povedat ze motor AHU vyrobeny v roku 1998 ma uz silnejsie piesty? Resp. kde najdem to cislo na B5ke? Dakujem
na AHU se nedávala dvouhmota, je to podle čísla motoru, ale 98 by je mít měla
Mám ji tam z roku 1997, bohužel.
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
jardas cuprak
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2011, 09:15
Bydliště: Hostivice Mírová 730

Příspěvek od jardas cuprak »

nevím jak je to s tvrdostí mezi písty ahu a 1z ale vím ze ahu nejsou tak dobře mazane jako 1z
Lukkas
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2009, 20:41
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Lukkas »

Zdar, nevíte někdo, jestli je turbo z 1Z stejné, jako z AHU nebo ALE ? nebo jestli je lepší, horší na stejno ? díky moc.
VW Golf III 1.9 GT TDI + trysky P764 + FMIC
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“