Vibrace při akceleraci Octavia I ASV, TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Takže setrák máš zatím ok, vnější klouby máš taky ok.

Tudíž vyměňte konečně ty VNITŘNÍ HOMOKINETICKÉ KLOUBY NA POLOOSÁCH, JSOU TO TY U PŘEVODOVKY NIKOLI U KOLA a na 99% přestanou vybrace při akceleraci
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

A co to 1% ? He ? (LOL)

Ale třeba se to opraví datlováním do klávesnice (crazy)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Vnější klouby klepou v rejdu ale vibrace přenášejí ty u převodovky,vím to dobře, protože jsem dělal golfa, kde se rozkmitali tak, že by to vyrazilo volant z ruky a auto se málem rozpadlo...ta vibrace byla obrovská a kuličky zlaté....Ale pokud člověk nevyzkouší všechny možnosti, nemusí na níc přijít..A tahle je přeci nejlevnější ....Dobrá rada je víc než litr v kapse.... :)
Já bych hochy poslechl neprodleně....
nepropadat panice...
wolverine
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 zář 2010, 08:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od wolverine »

Mam uplne stejne problemy od 90 do 110km/h se mi klepe volant OI 1.9 374tis. . Take se priklanim k tem vnitrnim kloubum akorat sem se k tomu jeste nedostal. Uz sem to zazil u GII.
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

wolverine píše:Mam uplne stejne problemy od 90 do 110km/h se mi klepe volant OI 1.9 374tis. . Take se priklanim k tem vnitrnim kloubum akorat sem se k tomu jeste nedostal. Uz sem to zazil u GII.

kloubama to nebude..... Vidim to na nevyvazene pneu...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přesně tak, v prvé řadě nechat pořádně vyvážit kola, pokud to nezmizí, vnitřní klouby na poloosách ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No, tím se snad začíná,ne?Že by po tolika popsaných stránkách byly nevyvážené pneu?To abychom se vrátili do 1. ročníku... :)
nepropadat panice...
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Huml píše:přesně tak, v prvé řadě nechat pořádně vyvážit kola, pokud to nezmizí, vnitřní klouby na poloosách ;)
Draci to jsem myslel jako první, kola jsem nechal převážit, následně zkontrolovat v jinem pneuservisu-vyvážení kol OK, ještě mi byly doporučeny vymezovací středy na litá kola, ty tam mám a přesně sedí jak na náboji kola, tak na lité kolo, dokonce jsem koupil šrouby s jiným konusem, neboť originální šrouby jsou na originální kola a najiné se nehodí.
V kolech to určitě není, převáženo, prověřeno..
Tomasi dík za tip, patrně to bude v těch vnitřních kloubech.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

jear ewing píše: Tomasi dík za tip, patrně to bude v těch vnitřních kloubech.
7 stránek :ninja: ;) :havaj:
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

:bang:, ještěže jsem to celý nečetl :D
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

:scooter: a jede se dál ještě že u tohoto povozu :kun: se tyto problémy neprojevují :kol1: :woot:
T4+B5,5
wolverine
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 zář 2010, 08:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od wolverine »

josef10 píše:
wolverine píše:Mam uplne stejne problemy od 90 do 110km/h se mi klepe volant OI 1.9 374tis. . Take se priklanim k tem vnitrnim kloubum akorat sem se k tomu jeste nedostal. Uz sem to zazil u GII.

kloubama to nebude..... Vidim to na nevyvazene pneu...
Vyvažením to určite nebude :D ty sem vyvazoval min. desetkrat a je to furt stejny. Rizeni je uplne novy a komplet cela naprava.
wolverine
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 zář 2010, 08:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od wolverine »

jear ewing píše:
Huml píše:přesně tak, v prvé řadě nechat pořádně vyvážit kola, pokud to nezmizí, vnitřní klouby na poloosách ;)
Draci to jsem myslel jako první, kola jsem nechal převážit, následně zkontrolovat v jinem pneuservisu-vyvážení kol OK, ještě mi byly doporučeny vymezovací středy na litá kola, ty tam mám a přesně sedí jak na náboji kola, tak na lité kolo, dokonce jsem koupil šrouby s jiným konusem, neboť originální šrouby jsou na originální kola a najiné se nehodí.
V kolech to určitě není, převáženo, prověřeno..
Tomasi dík za tip, patrně to bude v těch vnitřních kloubech.
Taky si myslim ze to bude v tech kloubech. Ale jeste najit chut se do toho pustit :)
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Vyřešeno, byl to vnější pravý kloub, ten na dlouhe poloose, vibrace se ztratili.
Vnitřní klouby jsou v pořádku.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

jear ewing píše:Vyřešeno, byl to vnější pravý kloub, ten na dlouhe poloose, vibrace se ztratili.
Vnitřní klouby jsou v pořádku.
No vydis to, už si chtel menit setrvak, bejva taky volnej ten u kola, ted sem se koukal na moje, u převodovky volnej nejni u kola 5mm :D
Sou to potvory ty klouby.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“