Špatné starty s bílým dýmem-znovu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

zalít filtr naftou, povolit vstřiky (stačí 2) a startovat, dokud nezačne téct nafta, zašroubovat a on chytí. 20km je moc na ujetí
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
ac3
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 05 srp 2010, 10:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od ac3 »

misa.89 píše:zalít filtr naftou, povolit vstřiky (stačí 2) a startovat, dokud nezačne téct nafta, zašroubovat a on chytí. 20km je moc na ujetí
Nemyslel som pal. filter. Predvčerom som mal vytiahnutý palivový koš z nádrže cez ten otvor pod zadným sedadlom. No a ked som ho vyberal von tak z neho vytekala nafta, približne pol litra až liter. Nechal som ju chvílu vytiecť úplne a potom som ho vytiahol, pozrel či nie je zanesený, nebol, tak som ho vložil dnu naspäť a myslel som si že nafta natečie naspäť do toho valca ako bola, všetko utiahol ako bolo napojil hadičky, elektrickú prípojku. Naštartoval som bezproblému motor a vybehol som na dialnicu úplne originál autom ani necuklo všetko O.K. až po približne 20 km jazdy plyn nereagoval, rýchlo som odstavil, pozrel pod kapotu na priesvitnú hadičku a bola samozrejme prázdna. Pravdepodobne mi to išlo na naftu ktorá bola v prívodnej hadici. Možno na miliónty štart sa mi to podarilo natočiť, baterku už dobíjam. Bolo medzi štartami vidieť ako je to zavzdušnené, samé bubliny. Nemalo by automaticky doplniť naftu do toho valca v palivovom koši palivové čerpadlo? Určite som niečo zanedbal len neviem čo :?
Š_OCTAVIA 1,9 TDI 66kW AGR r.v. 1999 model 2000
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

pokud jsi to měl venku, tak jsi musel vidět, že tam žádné čerpadlo není
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
ac3
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 05 srp 2010, 10:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od ac3 »

misa.89 píše:pokud jsi to měl venku, tak jsi musel vidět, že tam žádné čerpadlo není
To je dosť možné :D , videl som len ten šulec alebo valec naspodu sitko, to som mal čisté tak som rýchlo vrátil naspäť. Ale chcel by som to znova detailnejšie popozerať a pokúsiť sa vymeniť o krúžok a nechcel by som znova takto dopadnúť. Čo by som mal urobiť keď to znova zložím aby som to nemal zavzdušnené?
Š_OCTAVIA 1,9 TDI 66kW AGR r.v. 1999 model 2000
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

já to tam dávám a nic s tím nedělám, normálně nastartuju a vše vždy chodí bez jakéhokoliv odvzdušnění....
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
ac3
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 05 srp 2010, 10:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od ac3 »

misa.89 píše:já to tam dávám a nic s tím nedělám, normálně nastartuju a vše vždy chodí bez jakéhokoliv odvzdušnění....
Vďaka Ti za info, nabudúce ked to vytiahnem a vložím späť skontrolujem si či sa ten valec naplní a uvidí sa :D
Š_OCTAVIA 1,9 TDI 66kW AGR r.v. 1999 model 2000
ac3
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 05 srp 2010, 10:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od ac3 »

misa.89 píše:já to tam dávám a nic s tím nedělám, normálně nastartuju a vše vždy chodí bez jakéhokoliv odvzdušnění....
Tak som to mal pred chvílou znova vonku, mi to nedalo, tá bublinka mi už fakt lezie na nervy. Som si to v kľude podrobnejšie prezrel a to čerpadlo som tam nevidel :roll: . Sa mi asi o ňom niekedy snívalo. Sa Ta chcem popýtať ako si s tou bublinou dopadol? Máš to vyriešené? Som si v tom pal. koši konečne všimol tie dve plastové trubky medzi ktorými je ten o-krúžok. Som s ním skúšal pohybovať či dobre tesní a sa mi zdá že je na tej trubke dosť voľný, ľahko sa ním pohybuje hore-dolu a je dosť možné že netesní a je možné že mám v tomto problém ako spomínal Tomas.cz. Pozeral som do etky a tam poznajú iba pal. koš ako celok, žiadny o-krúžok som tam nenašiel. Nevieš náhodou rozmery toho o-krúžku?
Alebo Tomas.cz prosím Ta nemohol by si mi dať tie rozmery ak ich vieš?
Š_OCTAVIA 1,9 TDI 66kW AGR r.v. 1999 model 2000
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

rozměry nevím, ale chystám se ho taky vyměnit. Bublinu neřeším, pokud mi to startuje, tak at si tam je :) budu to měnit taky. Ale kroužek vemu, vemu druhá auto a pojedu do autodílů aby mi dali stejný.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
ac3
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 05 srp 2010, 10:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od ac3 »

misa.89 píše:rozměry nevím, ale chystám se ho taky vyměnit. Bublinu neřeším, pokud mi to startuje, tak at si tam je :) budu to měnit taky. Ale kroužek vemu, vemu druhá auto a pojedu do autodílů aby mi dali stejný.
Nemohol by si sa potom v tej predajni poinformovať aké má rozmery, určite to tam budú vedieť. Dik.
Š_OCTAVIA 1,9 TDI 66kW AGR r.v. 1999 model 2000
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

nevím kdy se k tomu dostanu
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
ac3
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 05 srp 2010, 10:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od ac3 »

misa.89 píše:nevím kdy se k tomu dostanu
O.K.
Š_OCTAVIA 1,9 TDI 66kW AGR r.v. 1999 model 2000
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Od oka bude vnitřní průměr tak 15mm a průměr gumy tak 2mm...?
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Na bublinu se vykašli to místo je prostě nejvejš z celý palivoví soustavy a mívam jí tam taky, když jedeš palbu tak zmizí, ale časem se zas oběví.
Jinak proč ti padá ta nafta to nechápu, možná ty dva o-kroužky co sou na zpětnym ventilu na filtru ale píšeš že si ho měnil celej takže nevim.
....320cd
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

už to startuje v pohodě, myslím, že to dělala ta 2mm prasklina na tý hadici. Byla vidět až když jsem s tou hadicí zkusil zahýbat a o se otevřela ještě víc. Ale předtím to taky týden bylo ok a pak to zas začlo.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
ac3
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 05 srp 2010, 10:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od ac3 »

Tomas.cz píše:Od oka bude vnitřní průměr tak 15mm a průměr gumy tak 2mm...?
Tak som to už vymenil. Vnútorný priemer 10 mm a priemer gumy 2 mm. Skúška bude neskôr, napíšem. Len malé info pre neznalých (ako ja) originál je tmavohnedej farby, takú asi nezoženiem, určite je špeciálna na odolnosť v nafte. Dal som bežnú čiernu, neviem či to vydrží v tej nafte aby som niečo nepo.... ďalej tá origo sa mi zdá na dotyk tvrdšia a pevnejšie sedela na tej trubke ale možno preto že je tvrdšia už dobre netesnila na tú vonkajšiu trubku. No nie som si istý či som urobil dobre ked som to vymenil ale uvidí sa :o Origo mám pre istotu odloženú.
Š_OCTAVIA 1,9 TDI 66kW AGR r.v. 1999 model 2000
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“