Špatné starty s bílým dýmem-znovu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zalít filtr naftou, povolit vstřiky (stačí 2) a startovat, dokud nezačne téct nafta, zašroubovat a on chytí. 20km je moc na ujetí
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Nemyslel som pal. filter. Predvčerom som mal vytiahnutý palivový koš z nádrže cez ten otvor pod zadným sedadlom. No a ked som ho vyberal von tak z neho vytekala nafta, približne pol litra až liter. Nechal som ju chvílu vytiecť úplne a potom som ho vytiahol, pozrel či nie je zanesený, nebol, tak som ho vložil dnu naspäť a myslel som si že nafta natečie naspäť do toho valca ako bola, všetko utiahol ako bolo napojil hadičky, elektrickú prípojku. Naštartoval som bezproblému motor a vybehol som na dialnicu úplne originál autom ani necuklo všetko O.K. až po približne 20 km jazdy plyn nereagoval, rýchlo som odstavil, pozrel pod kapotu na priesvitnú hadičku a bola samozrejme prázdna. Pravdepodobne mi to išlo na naftu ktorá bola v prívodnej hadici. Možno na miliónty štart sa mi to podarilo natočiť, baterku už dobíjam. Bolo medzi štartami vidieť ako je to zavzdušnené, samé bubliny. Nemalo by automaticky doplniť naftu do toho valca v palivovom koši palivové čerpadlo? Určite som niečo zanedbal len neviem čomisa.89 píše:zalít filtr naftou, povolit vstřiky (stačí 2) a startovat, dokud nezačne téct nafta, zašroubovat a on chytí. 20km je moc na ujetí
Š_OCTAVIA 1,9 TDI 66kW AGR r.v. 1999 model 2000
pokud jsi to měl venku, tak jsi musel vidět, že tam žádné čerpadlo není
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
To je dosť možnémisa.89 píše:pokud jsi to měl venku, tak jsi musel vidět, že tam žádné čerpadlo není
Š_OCTAVIA 1,9 TDI 66kW AGR r.v. 1999 model 2000
já to tam dávám a nic s tím nedělám, normálně nastartuju a vše vždy chodí bez jakéhokoliv odvzdušnění....
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Tak som to mal pred chvílou znova vonku, mi to nedalo, tá bublinka mi už fakt lezie na nervy. Som si to v kľude podrobnejšie prezrel a to čerpadlo som tam nevidelmisa.89 píše:já to tam dávám a nic s tím nedělám, normálně nastartuju a vše vždy chodí bez jakéhokoliv odvzdušnění....
Alebo Tomas.cz prosím Ta nemohol by si mi dať tie rozmery ak ich vieš?
Š_OCTAVIA 1,9 TDI 66kW AGR r.v. 1999 model 2000
rozměry nevím, ale chystám se ho taky vyměnit. Bublinu neřeším, pokud mi to startuje, tak at si tam je
budu to měnit taky. Ale kroužek vemu, vemu druhá auto a pojedu do autodílů aby mi dali stejný.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Nemohol by si sa potom v tej predajni poinformovať aké má rozmery, určite to tam budú vedieť. Dik.misa.89 píše:rozměry nevím, ale chystám se ho taky vyměnit. Bublinu neřeším, pokud mi to startuje, tak at si tam jebudu to měnit taky. Ale kroužek vemu, vemu druhá auto a pojedu do autodílů aby mi dali stejný.
Š_OCTAVIA 1,9 TDI 66kW AGR r.v. 1999 model 2000
už to startuje v pohodě, myslím, že to dělala ta 2mm prasklina na tý hadici. Byla vidět až když jsem s tou hadicí zkusil zahýbat a o se otevřela ještě víc. Ale předtím to taky týden bylo ok a pak to zas začlo.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Tak som to už vymenil. Vnútorný priemer 10 mm a priemer gumy 2 mm. Skúška bude neskôr, napíšem. Len malé info pre neznalých (ako ja) originál je tmavohnedej farby, takú asi nezoženiem, určite je špeciálna na odolnosť v nafte. Dal som bežnú čiernu, neviem či to vydrží v tej nafte aby som niečo nepo.... ďalej tá origo sa mi zdá na dotyk tvrdšia a pevnejšie sedela na tej trubke ale možno preto že je tvrdšia už dobre netesnila na tú vonkajšiu trubku. No nie som si istý či som urobil dobre ked som to vymenil ale uvidí saTomas.cz píše:Od oka bude vnitřní průměr tak 15mm a průměr gumy tak 2mm...?
Š_OCTAVIA 1,9 TDI 66kW AGR r.v. 1999 model 2000