zapojení Webasto T top C

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Hele, zcela laická otázka. Když jsou na topení vzájemně záměnné jednotky. A já mám Thermo Top E 4,2 kW, tak když bych sehnal jednotku Thermo Top C 5 kW, tak jen přehodim jednotky a vše bude fungovat? Jde mi o ten topnej výkon konkrétně :) Nevím, jestli by se tam muselo něco předělávat v elektrice :)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »


kdyby ste oba vydrzeli tak uz se pracuje na ,,klonu,, plnehodnotny neCAN TTC jednotky ze vsim vsudy ... :)

Tak drzim :) tohle uz je na mne moc. Jestli se ti to povede :worthy:
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

mir77 píše:Hele, zcela laická otázka. Když jsou na topení vzájemně záměnné jednotky. A já mám Thermo Top E 4,2 kW, tak když bych sehnal jednotku Thermo Top C 5 kW, tak jen přehodim jednotky a vše bude fungovat? Jde mi o ten topnej výkon konkrétně :) Nevím, jestli by se tam muselo něco předělávat v elektrice :)
koukni se do katalogu dilu a zjistis ze TT E/C/P/Z maji zakladni dily rovnake (horak+zhavic, dmychadlo, cerpadlo....) takze vse je o RJ a davce paliva :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

tRpaslik píše:
kdyby ste oba vydrzeli tak uz se pracuje na ,,klonu,, plnehodnotny neCAN TTC jednotky ze vsim vsudy ... :)

Tak drzim :) tohle uz je na mne moc. Jestli se ti to povede :worthy:
prblem ani neni v tom ci se to povede, v tom problem neni, problem je najit vhodnou RJ :) cekam na kamose co rekne, teoreticky ma jednu vhodnou :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
boldrik
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 08 kvě 2006, 18:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od boldrik »

Ahoj prosím poraďte mi,
Když chci připojit svoje Webasto tak mi to pořád píše Timeout a to i když dám postupně vyhledat všechna mořná topení pořád Timeout...
Topení funguje jen mi na něm nejde diagnostika
P.S. Je to přihřívač a chtěl bych z něho udělat nezávislý topení
Děkuju moc za rady...
Mercedes E320 CDI T
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

nekter topeni se diagnostikuji pres pin 1 a nektere jako to moje pres pin 2 na webastu
boldrik
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 08 kvě 2006, 18:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od boldrik »

No jo ale já mám na tom šestipinovém konektoru jen tři kabely a sice:
Pozice 2 diagnostika
Pozice 3 spínání od venkovního čidla
Pozice 6 palivové čerpadlo.
To myslíš že bych to tam měl zkusit píchnout extra nějak do pozice 1??
Ještě mě napadlo jestli nedělám něco špatně. Půčil sem si od kamaráda OBD kabem na VAGa a připojil + a - z auta a na K line Webasto.
Je to tak dobře???
Mercedes E320 CDI T
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

Tak co pokrocil jste nekdo?
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Ja zatial nemam nic nove... :( UEHFL ma nepusti dalej ani ked napojim bufik na CAN auta... a T90 nechce spustit ani ten druhy, ktory nie je zablokovany...nieco tomu stale chyba, ale neviem co :( Ty si zistil nieco..?
CAHA 125 kW TDI CR
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

Prave ze ne. Zkousel jsi nekam psat nebo volat co znamena to UEHFL?
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Tomiisp, bol vo webasto servise a ani tam o tom este nepoculi... ze asi to bude nejaky blok bufiku, ked nie je namontovane v tom aute pre ktore je urceny..takze asi s tym nejde hnut..mozno by to bolo treba nejako sparovat s autom cez VAG, ale ako..??? :?
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

tak dneska mi to nenastartovalo takze RJ ven a znovu popajet . pri popajeni to ztratilo v diagnostice uplne volty takze sem hledal alternativni zapojeni. Podarilo se mi pokus omyl jednim dratkem udelat bajpas.

je zajimave ze natvrdo mi to davalo 17V pritom baterie mela 12 takze to webasto s ito dost upravuje.

nastesti se mi podarilo to spojit tak ze to jede presne to co ma baterka a nedava chybu (vysoke npeti)

takze uvidime jak dlouho to vydrzi
kemar
Přispěvovatel
Příspěvky: 542
Registrován: 26 led 2006, 23:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kemar »

majkl1 píše:Tak před kolo se mi nevejde -IC.
Mě zajímalo, kam se dává origo, páč předpokládám, že by tam kastle mohla mít nějakou "přípravu" pro držák. Vzal bych webasto thermo top C (což myslím bylo v originále), tak proto se ptám.
Pohledově nejvíc místa (a asi i jediné místo) je pod nádobkou pro chladící kapalinu. Ale pak zas bude masakr vyměňovat oil filtr. (wallbash)
Tady mas original umisteni webasta u Passata

Obrázek
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Jo, tak jsem si to představoval. Aspoň vím na co jsou ty díry v podběhu už z výroby. Tak jen sehnat origo držák a No probléma.
PS: Z čeho jsou ty obrázky? (crazy)
Passat 4motion AVF
kubiss
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 27 úno 2006, 07:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravwa

Příspěvek od kubiss »

kemar: ooooh díky :) jj orig drzak by se siknul:(
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“