zapojení Webasto T top C

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Tak to joooooo....:) my uz tu TTC jednotku bez CANu zhaname pekne dlouho, asi od tej doby co zije toto vlakno :) ...je jich totiz asi jak safranu...ak mas nejaky kontakt na niekoho, kto ich ma na sklade, tak nebud skromny a udaj ho (noteeth)
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Tak pan google mi je najde, ale chtěj za ně kolem 9 litrů (LOL)
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Je to tak :) Je to hrozně drahý.

http://aukro.cz/item1349516196_nezavisl ... iesel.html

Tady je třeba zrovna Thermo Top E, kterej by vám všem frčel. Možná by stálo za to zauvažovat o tom složit se na toho bufíka a pak obšlehnout tu jednotku. Nemám lepší řešení :(
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

tRpaslik píše:Ja jsem na to porad stejne. Mrznu a mrznu. Bohuzel neumim v Eaglu si vytvorit plosnak a ted nemam cas se to ucit jinak bych vyzkousel postavit to rizeni stim atmelem.
pozeral som tu schemu, poprve to kreslil idiot, podruhe tam chyba kopec veci aby to bolo schopne bezat bezpecne v aute a potretie je to tak idiotsky zapojene ze jednostranny plosak nehrozi....zabil som s tym asi hodinu a tudy cesta nevede a tusim k tomu neboli ani zdrojaky, iba HEX..a ked je ta schema taka aka je, aky bude potom SW :?
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
pepem
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 24 led 2006, 09:06
Odpovědi: 0
Bydliště: PN

Příspěvek od pepem »

mir77 píše:Hej :)) Já měl prostě kliku :)) Koupil jsem Thermo Top E, kterej měl urvanej vejfuk a Thermo Top C, kterej byl ok. Šel jsem za pánem, kterej se timhle živí, ten mi řek, že Thermo Top C do Octávky nikdy nedám právě kvůli tomu, že to je z T5 a komunikuje po CAN-BUS (což jsem tady tuším již někde psa la což se zatím i potvrzuje), takže se přehodili řídící jednotky a bylo vystaráno :)
Já samozřejmě vým, že sehnat zrovna Ečko je docela problém :) Ale začínám mít tak nějak pocit, že pláčete na špatným hrobě. Že místo snahy rozchodit CANový topení byste měli vyvinout veškerou snahu do toho sehnat neCAN jednotku ;)
ak chapem spravne mas v C obale E riadiacu jednotku?
no ale to si obetoval 1kW tepelneho vykonu

a CANnove C s 1533 rozbehnut ide
metoda pokus - omyl, to je moje motto
pepem
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Nechal jsem si E obal ;) Hele, nejsem elektrikář, ani automechanik a neměl jsem čas to řešit měsíc jak vy :) Rozdíl tam je, 4,2 kW u E a 5 kW u C. Vim, vim.
Každopádně takhle mi to bylo řečeno, jednotky se přehodili a bylo. Topím a jsem spokojenej.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

tomiisp píše:
tRpaslik píše:Ja jsem na to porad stejne. Mrznu a mrznu. Bohuzel neumim v Eaglu si vytvorit plosnak a ted nemam cas se to ucit jinak bych vyzkousel postavit to rizeni stim atmelem.
pozeral som tu schemu, poprve to kreslil idiot, podruhe tam chyba kopec veci aby to bolo schopne bezat bezpecne v aute a potretie je to tak idiotsky zapojene ze jednostranny plosak nehrozi....zabil som s tym asi hodinu a tudy cesta nevede a tusim k tomu neboli ani zdrojaky, iba HEX..a ked je ta schema taka aka je, aky bude potom SW :?
Ja jsem to taky zkousel v Eaglu a nepovedlo se mi to nacpat na jednovrstvej ale ja v nem neumim delat. Psal tam ze je to nakresleny jenom tak od "boku". Tezko rict jakej bude software.

Tady je i video:

Kód: Vybrat vše

http://www.youtube.com/watch?v=oSATdtboheE
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

tRpaslik píše:
tomiisp píše:
tRpaslik píše:Ja jsem na to porad stejne. Mrznu a mrznu. Bohuzel neumim v Eaglu si vytvorit plosnak a ted nemam cas se to ucit jinak bych vyzkousel postavit to rizeni stim atmelem.
pozeral som tu schemu, poprve to kreslil idiot, podruhe tam chyba kopec veci aby to bolo schopne bezat bezpecne v aute a potretie je to tak idiotsky zapojene ze jednostranny plosak nehrozi....zabil som s tym asi hodinu a tudy cesta nevede a tusim k tomu neboli ani zdrojaky, iba HEX..a ked je ta schema taka aka je, aky bude potom SW :?
Ja jsem to taky zkousel v Eaglu a nepovedlo se mi to nacpat na jednovrstvej ale ja v nem neumim delat. Psal tam ze je to nakresleny jenom tak od "boku". Tezko rict jakej bude software.

Tady je i video:

Kód: Vybrat vše

http://www.youtube.com/watch?v=oSATdtboheE
to bolo kreslene ,,tezko od boku,, :) keby boli aspon zdrojaky k tomu tak by sa dali prehadzat piny aby to malo nejaku logiku ale bez toho ee...a tazko od boku je tam aj napajanie, pouzil AZ 1ks kondika na blokovanie napajania, cize to moze byt tak akurat funkcne na stabilizovanom zdroji bez rusenia alebo z baterky, v aute by to cvoklo a mozno aj na stole kedze sa tam pouziva PWM :) ja by som toto ani neriesil ako plosak, zbytocne vynalozena energia k nicomu, ked tak, tak to urob v 3D montazi na univerzale a vyskusaj, ale ako nejake rozumne riesenie nahrady za origo RJ to vobec ... napad dobry, ale realizacia totalne odflaknuta...
keby som takyto navrh poslal mojmu ,,zamestnavatelovi,, tak ma pride osobne z NL kopnut do zadku (noteeth)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

tomiisp píše:
tRpaslik píše:
tomiisp píše: pozeral som tu schemu, poprve to kreslil idiot, podruhe tam chyba kopec veci aby to bolo schopne bezat bezpecne v aute a potretie je to tak idiotsky zapojene ze jednostranny plosak nehrozi....zabil som s tym asi hodinu a tudy cesta nevede a tusim k tomu neboli ani zdrojaky, iba HEX..a ked je ta schema taka aka je, aky bude potom SW :?
Ja jsem to taky zkousel v Eaglu a nepovedlo se mi to nacpat na jednovrstvej ale ja v nem neumim delat. Psal tam ze je to nakresleny jenom tak od "boku". Tezko rict jakej bude software.

Tady je i video:

Kód: Vybrat vše

http://www.youtube.com/watch?v=oSATdtboheE
to bolo kreslene ,,tezko od boku,, :) keby boli aspon zdrojaky k tomu tak by sa dali prehadzat piny aby to malo nejaku logiku ale bez toho ee...a tazko od boku je tam aj napajanie, pouzil AZ 1ks kondika na blokovanie napajania, cize to moze byt tak akurat funkcne na stabilizovanom zdroji bez rusenia alebo z baterky, v aute by to cvoklo a mozno aj na stole kedze sa tam pouziva PWM :) ja by som toto ani neriesil ako plosak, zbytocne vynalozena energia k nicomu, ked tak, tak to urob v 3D montazi na univerzale a vyskusaj, ale ako nejake rozumne riesenie nahrady za origo RJ to vobec ... napad dobry, ale realizacia totalne odflaknuta...
keby som takyto navrh poslal mojmu ,,zamestnavatelovi,, tak ma pride osobne z NL kopnut do zadku (noteeth)

3D jsem se prave chtel vyhnout, kdo se vtom ma pak vyznat :-)
Nebo zkusit napsat svuj program. Toho Atmela tady nekde vystracham ale to je tak topit pristi zimu :-D
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

kluci necanove stare analog jednotky se daji sehnat na ebay. Za docela slusne penize tuhle sem drazil Ecko za nejakejch 76 euro +8 ecek postovny
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

je ich tam fakt dost,ale ziadne ktore by predavajuci poslal aj na SVK...
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

staci se vecinou zeptat jestli to posle treba za 8 euro do cech vecinou reknou ze ano ))
jara2
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 08 bře 2009, 13:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od jara2 »

Zdravim mám taky problém webasto chytne hoří ale automatika to vypne
asi po 5vt. a spadne do poruchy deska je na pohled ok na YouTube jsem narazil na něco http://www.youtube.com/watch?v=Z2ROVXbK ... re=related Jára[/url]
carel
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 lis 2007, 00:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od carel »

tojara2

zdar ,mam vlastni WBUS modul mozna , ze by to bylo pomoci nej resitelny.
mam to zatim vyzkouseny s TTV ale TTC bude mit asi stejnej protokol.
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

carel píše:tojara2

zdar ,mam vlastni WBUS modul mozna , ze by to bylo pomoci nej resitelny.
mam to zatim vyzkouseny s TTV ale TTC bude mit asi stejnej protokol.
co ma spolocne nejaky wbus modul alebo celkovo ovladanie s tym ze to padne do poruchy ?

jara1: v prvom rade si to napichni na diag aby si vedel preco to pada..inak co je to za webasto a cim to spustas ?
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“