zapojení Webasto T top C
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Je to tak
Je to hrozně drahý.
http://aukro.cz/item1349516196_nezavisl ... iesel.html
Tady je třeba zrovna Thermo Top E, kterej by vám všem frčel. Možná by stálo za to zauvažovat o tom složit se na toho bufíka a pak obšlehnout tu jednotku. Nemám lepší řešení
http://aukro.cz/item1349516196_nezavisl ... iesel.html
Tady je třeba zrovna Thermo Top E, kterej by vám všem frčel. Možná by stálo za to zauvažovat o tom složit se na toho bufíka a pak obšlehnout tu jednotku. Nemám lepší řešení
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
pozeral som tu schemu, poprve to kreslil idiot, podruhe tam chyba kopec veci aby to bolo schopne bezat bezpecne v aute a potretie je to tak idiotsky zapojene ze jednostranny plosak nehrozi....zabil som s tym asi hodinu a tudy cesta nevede a tusim k tomu neboli ani zdrojaky, iba HEX..a ked je ta schema taka aka je, aky bude potom SWtRpaslik píše:Ja jsem na to porad stejne. Mrznu a mrznu. Bohuzel neumim v Eaglu si vytvorit plosnak a ted nemam cas se to ucit jinak bych vyzkousel postavit to rizeni stim atmelem.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
ak chapem spravne mas v C obale E riadiacu jednotku?mir77 píše:Hej) Já měl prostě kliku
) Koupil jsem Thermo Top E, kterej měl urvanej vejfuk a Thermo Top C, kterej byl ok. Šel jsem za pánem, kterej se timhle živí, ten mi řek, že Thermo Top C do Octávky nikdy nedám právě kvůli tomu, že to je z T5 a komunikuje po CAN-BUS (což jsem tady tuším již někde psa la což se zatím i potvrzuje), takže se přehodili řídící jednotky a bylo vystaráno
Já samozřejmě vým, že sehnat zrovna Ečko je docela problémAle začínám mít tak nějak pocit, že pláčete na špatným hrobě. Že místo snahy rozchodit CANový topení byste měli vyvinout veškerou snahu do toho sehnat neCAN jednotku
no ale to si obetoval 1kW tepelneho vykonu
a CANnove C s 1533 rozbehnut ide
metoda pokus - omyl, to je moje motto
pepem
Nechal jsem si E obal
Hele, nejsem elektrikář, ani automechanik a neměl jsem čas to řešit měsíc jak vy
Rozdíl tam je, 4,2 kW u E a 5 kW u C. Vim, vim.
Každopádně takhle mi to bylo řečeno, jednotky se přehodili a bylo. Topím a jsem spokojenej.
Každopádně takhle mi to bylo řečeno, jednotky se přehodili a bylo. Topím a jsem spokojenej.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Ja jsem to taky zkousel v Eaglu a nepovedlo se mi to nacpat na jednovrstvej ale ja v nem neumim delat. Psal tam ze je to nakresleny jenom tak od "boku". Tezko rict jakej bude software.tomiisp píše:pozeral som tu schemu, poprve to kreslil idiot, podruhe tam chyba kopec veci aby to bolo schopne bezat bezpecne v aute a potretie je to tak idiotsky zapojene ze jednostranny plosak nehrozi....zabil som s tym asi hodinu a tudy cesta nevede a tusim k tomu neboli ani zdrojaky, iba HEX..a ked je ta schema taka aka je, aky bude potom SWtRpaslik píše:Ja jsem na to porad stejne. Mrznu a mrznu. Bohuzel neumim v Eaglu si vytvorit plosnak a ted nemam cas se to ucit jinak bych vyzkousel postavit to rizeni stim atmelem.
Tady je i video:
Kód: Vybrat vše
http://www.youtube.com/watch?v=oSATdtboheEto bolo kreslene ,,tezko od boku,,tRpaslik píše:Ja jsem to taky zkousel v Eaglu a nepovedlo se mi to nacpat na jednovrstvej ale ja v nem neumim delat. Psal tam ze je to nakresleny jenom tak od "boku". Tezko rict jakej bude software.tomiisp píše:pozeral som tu schemu, poprve to kreslil idiot, podruhe tam chyba kopec veci aby to bolo schopne bezat bezpecne v aute a potretie je to tak idiotsky zapojene ze jednostranny plosak nehrozi....zabil som s tym asi hodinu a tudy cesta nevede a tusim k tomu neboli ani zdrojaky, iba HEX..a ked je ta schema taka aka je, aky bude potom SWtRpaslik píše:Ja jsem na to porad stejne. Mrznu a mrznu. Bohuzel neumim v Eaglu si vytvorit plosnak a ted nemam cas se to ucit jinak bych vyzkousel postavit to rizeni stim atmelem.
Tady je i video:
Kód: Vybrat vše
http://www.youtube.com/watch?v=oSATdtboheE
keby som takyto navrh poslal mojmu ,,zamestnavatelovi,, tak ma pride osobne z NL kopnut do zadku
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
tomiisp píše:to bolo kreslene ,,tezko od boku,,tRpaslik píše:Ja jsem to taky zkousel v Eaglu a nepovedlo se mi to nacpat na jednovrstvej ale ja v nem neumim delat. Psal tam ze je to nakresleny jenom tak od "boku". Tezko rict jakej bude software.tomiisp píše: pozeral som tu schemu, poprve to kreslil idiot, podruhe tam chyba kopec veci aby to bolo schopne bezat bezpecne v aute a potretie je to tak idiotsky zapojene ze jednostranny plosak nehrozi....zabil som s tym asi hodinu a tudy cesta nevede a tusim k tomu neboli ani zdrojaky, iba HEX..a ked je ta schema taka aka je, aky bude potom SW
Tady je i video:
Kód: Vybrat vše
http://www.youtube.com/watch?v=oSATdtboheEkeby boli aspon zdrojaky k tomu tak by sa dali prehadzat piny aby to malo nejaku logiku ale bez toho ee...a tazko od boku je tam aj napajanie, pouzil AZ 1ks kondika na blokovanie napajania, cize to moze byt tak akurat funkcne na stabilizovanom zdroji bez rusenia alebo z baterky, v aute by to cvoklo a mozno aj na stole kedze sa tam pouziva PWM
ja by som toto ani neriesil ako plosak, zbytocne vynalozena energia k nicomu, ked tak, tak to urob v 3D montazi na univerzale a vyskusaj, ale ako nejake rozumne riesenie nahrady za origo RJ to vobec ... napad dobry, ale realizacia totalne odflaknuta...
keby som takyto navrh poslal mojmu ,,zamestnavatelovi,, tak ma pride osobne z NL kopnut do zadku
3D jsem se prave chtel vyhnout, kdo se vtom ma pak vyznat
Nebo zkusit napsat svuj program. Toho Atmela tady nekde vystracham ale to je tak topit pristi zimu
Zdravim mám taky problém webasto chytne hoří ale automatika to vypne
asi po 5vt. a spadne do poruchy deska je na pohled ok na YouTube jsem narazil na něco http://www.youtube.com/watch?v=Z2ROVXbK ... re=related Jára[/url]
asi po 5vt. a spadne do poruchy deska je na pohled ok na YouTube jsem narazil na něco http://www.youtube.com/watch?v=Z2ROVXbK ... re=related Jára[/url]
co ma spolocne nejaky wbus modul alebo celkovo ovladanie s tym ze to padne do poruchy ?carel píše:tojara2
zdar ,mam vlastni WBUS modul mozna , ze by to bylo pomoci nej resitelny.
mam to zatim vyzkouseny s TTV ale TTC bude mit asi stejnej protokol.
jara1: v prvom rade si to napichni na diag aby si vedel preco to pada..inak co je to za webasto a cim to spustas ?
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
