DSG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Máš adaptér VAS 6262
Potřebuješ 5.5l oleje, těsnění zátky dole na skříni, filtr a o-kroužek filtru.
Filtr se mění normálně, je třeba jen vyndat filtrbox spolu s váhou a kusem vedení vzduchu do turba.
Olej se vypouští šroubem odspodu skříně, povolíš šroub vytečenou cca 3 deci a pak je potřeba povolit trubičku co ustanovuje hladinu oleje ta je v tý díře po šroubu tím vypustíš všechno.
Zašroubuješ trubičku, našroubuješ adaptér, na druhej konec si šroubuješ pixly s olejem a natlačíš tam cca 5.5l oleje, natočíš motor, v bloku měřených hodnot aut. převodovky / tuším 19 / sleduješ teplotu oleje ve skříni a jakmile dosáhne hodnoty 35-45 stupňů tak odjistíš dole adaptér, tím vyteče zbytek oleje / cca 0.5l /, odšroubuješ zbytek adaptéru a utáhneš zátku.
Potřebuješ 5.5l oleje, těsnění zátky dole na skříni, filtr a o-kroužek filtru.
Filtr se mění normálně, je třeba jen vyndat filtrbox spolu s váhou a kusem vedení vzduchu do turba.
Olej se vypouští šroubem odspodu skříně, povolíš šroub vytečenou cca 3 deci a pak je potřeba povolit trubičku co ustanovuje hladinu oleje ta je v tý díře po šroubu tím vypustíš všechno.
Zašroubuješ trubičku, našroubuješ adaptér, na druhej konec si šroubuješ pixly s olejem a natlačíš tam cca 5.5l oleje, natočíš motor, v bloku měřených hodnot aut. převodovky / tuším 19 / sleduješ teplotu oleje ve skříni a jakmile dosáhne hodnoty 35-45 stupňů tak odjistíš dole adaptér, tím vyteče zbytek oleje / cca 0.5l /, odšroubuješ zbytek adaptéru a utáhneš zátku.
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 1
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 3&start=15
Je to stejnej postup jak řiká tomas.cz
akorát nevim, jak funguje ten origo adapter...ja jsem si ho dělal a odpojovat nic nemusim, přebytečnej olej v daný taplotě mam zpátky v nádobce. Pak odpojim, z převodů už nic neteče a zašpuntuju a hotovo.
Je to stejnej postup jak řiká tomas.cz
akorát nevim, jak funguje ten origo adapter...ja jsem si ho dělal a odpojovat nic nemusim, přebytečnej olej v daný taplotě mam zpátky v nádobce. Pak odpojim, z převodů už nic neteče a zašpuntuju a hotovo.
***VAG,PSA,Renault***
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 1
A kdes ho kupoval? Kámoš má dsg a chtěl si nechat u nás v autorizáku udělat olej, to je tak 2 roky zpátky a museli si ho nechat poslat z boleslavi, páč ho ještě neměliTomas.cz píše:Mě stál 1000kč a zaplatil se x-krát a tehdy jsem ani neřešil nějak něco dělat, byť přípravků třeba na rozvody mám vlastní výroby hodně.
Ještě teda upřesním že první DSG měli vypouštěcí šroub extra, pak ho přestali dávat a zůstal na dně skříně jen nálitek.

Já to dělal asi 2 hodiny, s tim že mam u zátky rychlospojku a měnim DSG, Multitronik v jednom a podlaha konečně bez oleje


***VAG,PSA,Renault***
www.univer.cz mám od nich i ten nástavec na zadní ložiska OII apod.
- CATDAVID
- Aktivista
- Příspěvky: 1104
- Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
- Bydliště: Olomouc-Litovel
Odpovědi: 0
Chystám se taky na výměnu,ale ten filtr mi přijde nějak moc papírovej a nemám odvahu zkoušet,jestli to není jen ochrana před nečistotma.
Je to normální? V odkaze je naprozměnu uplně jiný filtr http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=169356


Je to normální? V odkaze je naprozměnu uplně jiný filtr http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=169356

presne takhle vypada original, ja si to nechal udelat, rychlospojky mi zbyly z eolysu, to vicko s ventilem je pekne na h.... do hadice mam vrazenej trychtyrFrank51 píše:Nevím, ale nezdá se mi, že je to amatérský výrobek ta hadice k plnění DSG. A mimo jiné jsem v katalogu Univeru nic podobného nenašel.
Nissan Primera SW 1,9 DCi
6262 -když to ještě nikdo nenabízel byly jsme nuceni si ho udělat v práci v po ho vyfotím...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- lubomt
- Aktivista
- Příspěvky: 3473
- Registrován: 23 led 2006, 21:48
- Bydliště: Martin - Slovensko
Odpovědi: 0
este malickost, vo vnutri prevodovky je aj druhy filter, ale musela by sa rozobrat cela prevodovka, tak sa to nerobi.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR