
Protektory Vraník
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No to je jasný, to má logiku. Koupit auto za 200.000 kč abych byl machr a potom ušetřit 1500kč za rok.
A takový ušetřený ranec se vyplatí. Hlavně, když měsíční náklady na Plzeň a ostatní chlast je tak 5000kč, cigára taky nejsou zdarma, to jsou hned další 3000kč.
Neušetřit za gumy, tak už nezbyde 8000kč na automaty, no prostě není o čem diskutovat.
Pokud protektory, tak na prvém místě je nejdůležitější vyzdvihnout jejich příznivou cenu.
Ne, vážně lidi. Jestli protektory stačí nebo ne, jestli vyjedou víc nebo ne, v pořádku, proč ne. Mají i výhody.
Ale nemluvte o penězích, to je hrozná kravina.
Ještě, že jericho to bere s nadhledem a humorem, ale někdo se toho může chytit vážně.
A takový ušetřený ranec se vyplatí. Hlavně, když měsíční náklady na Plzeň a ostatní chlast je tak 5000kč, cigára taky nejsou zdarma, to jsou hned další 3000kč.
Neušetřit za gumy, tak už nezbyde 8000kč na automaty, no prostě není o čem diskutovat.
Pokud protektory, tak na prvém místě je nejdůležitější vyzdvihnout jejich příznivou cenu.
Ne, vážně lidi. Jestli protektory stačí nebo ne, jestli vyjedou víc nebo ne, v pořádku, proč ne. Mají i výhody.
Ale nemluvte o penězích, to je hrozná kravina.
Ještě, že jericho to bere s nadhledem a humorem, ale někdo se toho může chytit vážně.

Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33768
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33768
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak jsem ty 4ks vraníky obul před týdnem na naši LPG feldu. jezdí tak na poštu a do 20km kolem komína, najeto 450 tis takže podvozek jasnej a musim říct, že jsem docela mile překvapenej, nehučej zas tak moc, záběr dobrej, závaží tam nejni nijak výrazně víc než na novejch gumách. V dobách kdy jsem s feldou najel 50 tis za rok po celý republice, měl jsem na ní i Good-YEAR UG6, Dunlop WSM3, barum polaris atd. nevidím zas takový rozdíl. Čím novější zimní pneu, tím víc je dělaná spíše na mokrou zimu a dálnice. Jak jsem ty top -zimáky trochu sjel tak to byla katastrofa, pod 5mm už to je nanic, protože z důvodu dobré stability některý lamely dělají mělký a jak se ojedou z gumy 3mm, tak tam zbydou jen špalky se zářezama, který nejdou přes celej špalek, ale jsou jen uvnitř, což je nanic. Tady u Vraníka jsou zářezy do celý hloubky, takže nová guma bude plavat, ale podle mě bude fungovat dýl. Uvidíme 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Richi, ať se na to díváš jak chceš, o penězích je to vždycky..Koupě vozu je jedna věc a náklady druhá..Majitel MB za 2 míče se dohaduje kvůli dvěma stovkíám za snímače k destičkám atd. A když to někomu vyhovuje../vraník/.je to kolikrát lepší než kupovat ojeté 5 leté gumy slavných značek s 3 mm vzorku../ale jsou to originály/..
P.S. vidím co za gumy sundavám z vonavek za 300000kč..
P.S. vidím co za gumy sundavám z vonavek za 300000kč..
nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33768
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já to vidím z toho pohledu opraváře, tak problém hledám v pneu vraník,
desítky let jsem jezdil na obnova brno a v poho za komunistů jsem na rozhazvání neměl,
z pohledu ekonoma bych do toho nešel, jsou těžké tak brzdy odchází dříve, při vyvažování nedáš závaží 15 a 2O ale 35 a 7O,
staré gumy je taky nesmysl dáš skoro novou gumu a za pět tisíc
vzorek v prdeli
niloš
desítky let jsem jezdil na obnova brno a v poho za komunistů jsem na rozhazvání neměl,
z pohledu ekonoma bych do toho nešel, jsou těžké tak brzdy odchází dříve, při vyvažování nedáš závaží 15 a 2O ale 35 a 7O,
staré gumy je taky nesmysl dáš skoro novou gumu a za pět tisíc


Zrovna včera jsme dávali na Fabii Vránika a byl jem mile překvapen,když závaží nepřekročilo 40g.Dávalo se 25-35,15-40.
I některých podskupis světových značek se někdy dává podobná gramáž.
Pro neznalé-podskupina Michelin je Kleber,Mormoran.
Podskupina Pireli je Ceat
Podskupina Conti je Barum atd atd.
Jinak samo,na velké vraníky se závaží dává více.ale myslím,že to není špatné a můj názor podruhé psát nebudu,je již tady napsán.
I některých podskupis světových značek se někdy dává podobná gramáž.
Pro neznalé-podskupina Michelin je Kleber,Mormoran.
Podskupina Pireli je Ceat
Podskupina Conti je Barum atd atd.
Jinak samo,na velké vraníky se závaží dává více.ale myslím,že to není špatné a můj názor podruhé psát nebudu,je již tady napsán.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33768
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
můj nazor je prostě takovy, když jedu parkrat do tydne nějake kratší trasy, tak proč bych to nepřežil s vranikama.. k čemu bych měl vyhazovat prachy za nějake drahe gumy když to odjezdím tak samo na vranikach.. a ja tady nemluvil o 200 000tis autu.. kdybych měl takove auto tak by to znamenalo že mam prachy a pak bych si klidně koupil i nějakou lepší značku.. proč ne.. mám Golfa II tak si myslim že tam se to zas tak hrotit nemusi
ted na nem mam kormorany.. vzorek asi 5 mm a katastrofa.. na čerstvem sněhu je problem se rozjet na rovině..

to se těžko počítá ty gramy.Ale tak nějak když je toho rozumně tak 0,50 za gram lepícího,ale když je toho moc tak se to nějak zaokrouhlí ať se zákazník nesesype.jinak na Alu jsme dávali protektory zřídka a když tam na mrdky kola a tam rovnou řeknu zákazníkovi,že budu klepat,protože za lepící by se nedoplatil,protože když na Alu kola dáváme protektory tak jsou to povětšinou sociáli