dhfool píše:U e39 je rozložení váhy tuším 50/50, takže jestli je to předo, nebo zado hrab je šumák. Šnekové řízení u V8 opravdu nelze porovnávat s hřebenem. Nemá dostatečnou odezvu do volantu a auto se zdá být těžkopádnější.
Na benzínovej LPG se rychle vyser, páč plyn hoří teplotou o 300°c vyšší než benzín a směs nechladí ventily, ty se potom podpalují. LPG nebrat, když už, tak CNG a stejně je diesel lepší.
Jak už tady někdo podotknul, tak novější verze 3.0d má klapky v sání kvůli snížení kouřivosti motru pod malým zatížením - na prd. Musel bys je vyhodit a ucpat otvory. Oba motory mají dostatek síly na takového mamuta.
Noooo, dost zasadni informace pro me! Koukam, ze se doost vyznas.Dobre ty:), dekuju

Je teda pravda, ze to auto na plyn si tak hezky neprede jako klasika.
Ve me teda nekde v hlouby bujela myslenka jit do ty 3,0d i za ten boj potom nekde shanet vstriky, ktery jsou potencionalni investice, nez jit do benzinu. Sice asi najedeme cca kolem15-20 tis rocne.
S tema klapkama pocitam, ze pujdou ven.Nevim teda jak moc slozitej a nakladnej je to ukon u tohohlr mazlika.Nekde jsem teda ale cetl, ze ty klapky maj i nektere ty 135kw.
Zejtra jdu na projizdu v ty kamosovo V8.Tak se tesim.
A pak uvidime.Zatim koukam po inzeratech tady i venku a premejslim jak to poridim a kde sezenu nekoho kdo tyhe auta ma v maliku,aby se me to pak hned nevy....a ja se z toho pak po ....
Jeste jsem uvazoval nechat si to od nekoho privest, ale zase bych rad videl co kupuju.