BMW E39 poradtě

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Hubajz
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2011, 14:15
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od Hubajz »

MIR.B.M.W píše:podivej se na tohle bmw je to bmw e-39 http://auto.bazos.cz/inzerat/8711823/BMW-530d.php
No mam jasno, bude to E39, manual, kombi. Ted v nedeli budu mít predváděčku od kamarada co jí má... sice 4 litr v benzinu V8 ... což nebude moje volba, ale pro představu to bude stačit.Ještě budu propočítávat investice a asi budu zvazovat ještě benzinovej/ LPG agregát.

Koukal jsem na ten bazos... pěkný, já bych nejraději s šíbrem.
taky je jich par v AAA, ale tam se mi pro auto opravdu nechce:)
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

Hubajz píše:
MIR.B.M.W píše:podivej se na tohle bmw je to bmw e-39 http://auto.bazos.cz/inzerat/8711823/BMW-530d.php
No mam jasno, bude to E39, manual, kombi. Ted v nedeli budu mít predváděčku od kamarada co jí má... sice 4 litr v benzinu V8 ... což nebude moje volba, ale pro představu to bude stačit.Ještě budu propočítávat investice a asi budu zvazovat ještě benzinovej/ LPG agregát.

Koukal jsem na ten bazos... pěkný, já bych nejraději s šíbrem.
taky je jich par v AAA, ale tam se mi pro auto opravdu nechce:)
z aaa je to dobry ale musim mit certifikat ze ma originalni km najeto tam mas jistotu nebo se to da zjistit pres cebiu podle vinka
moje skype je Mira.B.M.W
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Hubajz píše:
MIR.B.M.W píše:podivej se na tohle bmw je to bmw e-39 http://auto.bazos.cz/inzerat/8711823/BMW-530d.php
No mam jasno, bude to E39, manual, kombi. Ted v nedeli budu mít predváděčku od kamarada co jí má... sice 4 litr v benzinu V8 ... což nebude moje volba, ale pro představu to bude stačit.Ještě budu propočítávat investice a asi budu zvazovat ještě benzinovej/ LPG agregát.

Koukal jsem na ten bazos... pěkný, já bych nejraději s šíbrem.
taky je jich par v AAA, ale tam se mi pro auto opravdu nechce:)
V8 nemá s R6 stejné řízení. V8 má, kvůli nedostatku místa, řízení s pomocným čepem a jízdní vlastnosti má horší než R6. E39 s 3.0D je určitě jeden z nejlepších vozů, které se dají za normální prachy koupit. Jako neduh bych vyzdvihl chcavé tlumiče, po 150.000 volné řízení (hřeben u R6) jinak měníš oleje a filtry. Na můj vkus je motor uvnitř moc slyšet. Např. MB 320CDI (E211) je motoricky tišší a výkonější, ale horší podvozek a drncá :) Jó to ještě byly poctivá auta. Radost na tom pracovat.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Hubajz
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2011, 14:15
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od Hubajz »

dhfool píše:
Hubajz píše:
MIR.B.M.W píše:podivej se na tohle bmw je to bmw e-39 http://auto.bazos.cz/inzerat/8711823/BMW-530d.php
No mam jasno, bude to E39, manual, kombi. Ted v nedeli budu mít predváděčku od kamarada co jí má... sice 4 litr v benzinu V8 ... což nebude moje volba, ale pro představu to bude stačit.Ještě budu propočítávat investice a asi budu zvazovat ještě benzinovej/ LPG agregát.

Koukal jsem na ten bazos... pěkný, já bych nejraději s šíbrem.
taky je jich par v AAA, ale tam se mi pro auto opravdu nechce:)
V8 nemá s R6 stejné řízení. V8 má, kvůli nedostatku místa, řízení s pomocným čepem a jízdní vlastnosti má horší než R6. E39 s 3.0D je určitě jeden z nejlepších vozů, které se dají za normální prachy koupit. Jako neduh bych vyzdvihl chcavé tlumiče, po 150.000 volné řízení (hřeben u R6) jinak měníš oleje a filtry. Na můj vkus je motor uvnitř moc slyšet. Např. MB 320CDI (E211) je motoricky tišší a výkonější, ale horší podvozek a drncá :) Jó to ještě byly poctivá auta. Radost na tom pracovat.
Čauky, díky za příspěvek. Já na to E čko taky koukal ... v tom samemm roku , me to ale přišlo s menší výbavou než BMW ale hlavně bych řekl větší koroze a to i na nedustojnejch místech jako je prostředek dveří. A ten hluk v tom E39, to mysliš vážně ? ... já slyšel zase od sposty lidí, že motor v ní neni skoro ani slyšet.
Měj se , zatim ahoj
Hubajz
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2011, 14:15
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od Hubajz »

MIR.B.M.W píše:
Hubajz píše:
MIR.B.M.W píše:podivej se na tohle bmw je to bmw e-39 http://auto.bazos.cz/inzerat/8711823/BMW-530d.php
No mam jasno, bude to E39, manual, kombi. Ted v nedeli budu mít predváděčku od kamarada co jí má... sice 4 litr v benzinu V8 ... což nebude moje volba, ale pro představu to bude stačit.Ještě budu propočítávat investice a asi budu zvazovat ještě benzinovej/ LPG agregát.

Koukal jsem na ten bazos... pěkný, já bych nejraději s šíbrem.
taky je jich par v AAA, ale tam se mi pro auto opravdu nechce:)
z aaa je to dobry ale musim mit certifikat ze ma originalni km najeto tam mas jistotu nebo se to da zjistit pres cebiu podle vinka
No já z AAA teda nemam dobrej pocit ... spousta lidí bylo docela neštastnejch a i ty jejich slmouvy, který jsou doodt jednostranný pro ne.
Ale nevim nekupoval jsem u nich žádný auto , i když jsem se tam byl nekolikrát podívat.
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2010, 11:35

Příspěvek od viktorddd »

dhfool píše:
Hubajz píše:
MIR.B.M.W píše:podivej se na tohle bmw je to bmw e-39 http://auto.bazos.cz/inzerat/8711823/BMW-530d.php
No mam jasno, bude to E39, manual, kombi. Ted v nedeli budu mít predváděčku od kamarada co jí má... sice 4 litr v benzinu V8 ... což nebude moje volba, ale pro představu to bude stačit.Ještě budu propočítávat investice a asi budu zvazovat ještě benzinovej/ LPG agregát.

Koukal jsem na ten bazos... pěkný, já bych nejraději s šíbrem.
taky je jich par v AAA, ale tam se mi pro auto opravdu nechce:)
V8 nemá s R6 stejné řízení. V8 má, kvůli nedostatku místa, řízení s pomocným čepem a jízdní vlastnosti má horší než R6. E39 s 3.0D je určitě jeden z nejlepších vozů, které se dají za normální prachy koupit. Jako neduh bych vyzdvihl chcavé tlumiče, po 150.000 volné řízení (hřeben u R6) jinak měníš oleje a filtry. Na můj vkus je motor uvnitř moc slyšet. Např. MB 320CDI (E211) je motoricky tišší a výkonější, ale horší podvozek a drncá :) Jó to ještě byly poctivá auta. Radost na tom pracovat.
ja som jazdil s pár v8-čkami, 540i, 740i, pár e34-iek, všetky mali to domčekové riadenie a nezdalo sa mi že by boli jazdné vlastnosti nejak zlé, ba naopak, BMW má čo sa týka jazdných vlastností vždy trochu navrch
Hubajz
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2011, 14:15
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od Hubajz »

viktorddd píše:
dhfool píše:
Hubajz píše: No mam jasno, bude to E39, manual, kombi. Ted v nedeli budu mít predváděčku od kamarada co jí má... sice 4 litr v benzinu V8 ... což nebude moje volba, ale pro představu to bude stačit.Ještě budu propočítávat investice a asi budu zvazovat ještě benzinovej/ LPG agregát.

Koukal jsem na ten bazos... pěkný, já bych nejraději s šíbrem.
taky je jich par v AAA, ale tam se mi pro auto opravdu nechce:)
V8 nemá s R6 stejné řízení. V8 má, kvůli nedostatku místa, řízení s pomocným čepem a jízdní vlastnosti má horší než R6. E39 s 3.0D je určitě jeden z nejlepších vozů, které se dají za normální prachy koupit. Jako neduh bych vyzdvihl chcavé tlumiče, po 150.000 volné řízení (hřeben u R6) jinak měníš oleje a filtry. Na můj vkus je motor uvnitř moc slyšet. Např. MB 320CDI (E211) je motoricky tišší a výkonější, ale horší podvozek a drncá :) Jó to ještě byly poctivá auta. Radost na tom pracovat.
ja som jazdil s pár v8-čkami, 540i, 740i, pár e34-iek, všetky mali to domčekové riadenie a nezdalo sa mi že by boli jazdné vlastnosti nejak zlé, ba naopak, BMW má čo sa týka jazdných vlastností vždy trochu navrch
No já jsem nikdy se zadohrabem nejezdil.Asi jednou se 120 škodnou, ale to je dávno a jinej level :)

Když bych tedy volil toho diesla, mam shánět tu 142Kw po face a nebo klidně 135kw.Někde jsem se dočetl, že prej ty 135kw jsou udajně spolehivější.Jinde že zase 142kw maj vychytaný ty mouchy.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

U e39 je rozložení váhy tuším 50/50, takže jestli je to předo, nebo zado hrab je šumák. Šnekové řízení u V8 opravdu nelze porovnávat s hřebenem. Nemá dostatečnou odezvu do volantu a auto se zdá být těžkopádnější.

Na benzínovej LPG se rychle vyser, páč plyn hoří teplotou o 300°c vyšší než benzín a směs nechladí ventily, ty se potom podpalují. LPG nebrat, když už, tak CNG a stejně je diesel lepší.

Jak už tady někdo podotknul, tak novější verze 3.0d má klapky v sání kvůli snížení kouřivosti motru pod malým zatížením - na prd. Musel bys je vyhodit a ucpat otvory. Oba motory mají dostatek síly na takového mamuta.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Hubajz
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2011, 14:15
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od Hubajz »

dhfool píše:U e39 je rozložení váhy tuším 50/50, takže jestli je to předo, nebo zado hrab je šumák. Šnekové řízení u V8 opravdu nelze porovnávat s hřebenem. Nemá dostatečnou odezvu do volantu a auto se zdá být těžkopádnější.

Na benzínovej LPG se rychle vyser, páč plyn hoří teplotou o 300°c vyšší než benzín a směs nechladí ventily, ty se potom podpalují. LPG nebrat, když už, tak CNG a stejně je diesel lepší.

Jak už tady někdo podotknul, tak novější verze 3.0d má klapky v sání kvůli snížení kouřivosti motru pod malým zatížením - na prd. Musel bys je vyhodit a ucpat otvory. Oba motory mají dostatek síly na takového mamuta.
Noooo, dost zasadni informace pro me! Koukam, ze se doost vyznas.Dobre ty:), dekuju :P
Je teda pravda, ze to auto na plyn si tak hezky neprede jako klasika.
Ve me teda nekde v hlouby bujela myslenka jit do ty 3,0d i za ten boj potom nekde shanet vstriky, ktery jsou potencionalni investice, nez jit do benzinu. Sice asi najedeme cca kolem15-20 tis rocne.

S tema klapkama pocitam, ze pujdou ven.Nevim teda jak moc slozitej a nakladnej je to ukon u tohohlr mazlika.Nekde jsem teda ale cetl, ze ty klapky maj i nektere ty 135kw.
Zejtra jdu na projizdu v ty kamosovo V8.Tak se tesim. :)

A pak uvidime.Zatim koukam po inzeratech tady i venku a premejslim jak to poridim a kde sezenu nekoho kdo tyhe auta ma v maliku,aby se me to pak hned nevy....a ja se z toho pak po ....
Jeste jsem uvazoval nechat si to od nekoho privest, ale zase bych rad videl co kupuju.
Hubajz
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2011, 14:15
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od Hubajz »

Hubajz píše:
dhfool píše:U e39 je rozložení váhy tuším 50/50, takže jestli je to předo, nebo zado hrab je šumák. Šnekové řízení u V8 opravdu nelze porovnávat s hřebenem. Nemá dostatečnou odezvu do volantu a auto se zdá být těžkopádnější.

Na benzínovej LPG se rychle vyser, páč plyn hoří teplotou o 300°c vyšší než benzín a směs nechladí ventily, ty se potom podpalují. LPG nebrat, když už, tak CNG a stejně je diesel lepší.

Jak už tady někdo podotknul, tak novější verze 3.0d má klapky v sání kvůli snížení kouřivosti motru pod malým zatížením - na prd. Musel bys je vyhodit a ucpat otvory. Oba motory mají dostatek síly na takového mamuta.
Noooo, dost zasadni informace pro me! Koukam, ze se doost vyznas.Dobre ty:), dekuju :P
Je teda pravda, ze to auto na plyn si tak hezky neprede jako klasika.
Ve me teda nekde v hlouby bujela myslenka jit do ty 3,0d i za ten boj potom nekde shanet vstriky, ktery jsou potencionalni investice, nez jit do benzinu. Sice asi najedeme cca kolem15-20 tis rocne.

S tema klapkama pocitam, ze pujdou ven.Nevim teda jak moc slozitej a nakladnej je to ukon u tohohlr mazlika.Nekde jsem teda ale cetl, ze ty klapky maj i nektere ty 135kw.
Zejtra jdu na projizdu v ty kamosovo V8.Tak se tesim. :)

A pak uvidime.Zatim koukam po inzeratech tady i venku a premejslim jak to poridim a kde sezenu nekoho kdo tyhe auta ma v maliku,aby se me to pak hned nevy....a ja se z toho pak po ....
Jeste jsem uvazoval nechat si to od nekoho privest, ale zase bych rad videl co kupuju.
Tak jsem projel tu 540i a je to fakt zazitek.Už jen ten zvuk motoru.Nejký upravy na tom kamarad mel.Jinak auticko fakt pekne vyvázený a nahon na zadek me teda v nicem nelimitoval.Na sneku jsem teda nejezdil.Spotreba na to ze jsme blbnuli i na letisti byla cca 18l/100, ale nechá se jet i za hode malo na 300 konovej motor.Brzdy i rizeni ...moc dobry.
Nejspis zeda skoncim u dieselu.Tak ted uz jen ten spravnej kousek nekde odlovit.Uz se tesim.
Hubajz
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2011, 14:15
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od Hubajz »

Tak klucí, konečně jsou brambory ve sklepě:).. 530d 142kw...akorát vyřizuju dovozovou technickou atd ... až bude chvilka, dam jsem nějakou fotečku.Zatim jsem najel asi 1000km pri dovozu.Snad bude všechno v pořádku.Musim zajet za nějakým borcem, aby se mě na to kouknul a poradil co a jak ...Taky asi vyndat teda ty výřivky ze sání.Klucí , kdo jste to už dělal ? ...Jak moc je to náročný?
Hubajz
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2011, 14:15
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od Hubajz »

Tak klucí, konečně jsou brambory ve sklepě:).. 530d 142kw...akorát vyřizuju dovozovou technickou atd ... až bude chvilka, dam jsem nějakou fotečku.Zatim jsem najel asi 1000km pri dovozu.Snad bude všechno v pořádku.Musim zajet za nějakým borcem, aby se mě na to kouknul a poradil co a jak ...Taky asi vyndat teda ty výřivky ze sání.Klucí , kdo jste to už dělal ? ...Jak moc je to náročný?
Odpovědět

Zpět na „BMW“