zvýšenie výkonu 1.9 TDI 66kW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDIchip
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 29 říj 2009, 10:19
Odpovědi: 0
Bydliště: v dílně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIchip »

TDIfun píše:
TDIchip píše:
TDIfun píše:Neni to realne, pise tam totiz i pro kod motoru AGR a to je kravina.. Obtokove turbo :( 150 se da udelat na ALH. Ale dulezite je prepacovat celej nosnej program na verzi z 81kw. At nevznikne bastl uprava a palubak bude ukazovat 2 litry :)
I na AGR s obtokem je to samozrejme realne - zakouri to jen pri plne zatezi a jen mirne ... Vim ze nekteri tomu neveri, ale je to proste fakt ...
Rozhodne to neni bastl a ani palubak neukazuje 2 litry, ale skutecnou - no je treba si s tim trochu pohrat - neupravis to tak za hodinu a sw zustava porad 66kW, jak bys z toho taky chtel udelat 81kW kdyz je tam stale obtok (rofl)
a kolik vzduchu tam mas pri 150 konich na AGR?
Dostatek a aby turbo vydrzelo ... sam bys to nesdelil, to moc dobre vis a prestan se obouvat do me prace - ja se do tve taky nenavazim - ze neco nejde tobe neznamena ze nejde vubec. Dekuji

Mimochodem to najezdilo v te stribne Octavii cca 40 tis. km a jezdi to dal.

Graf je u mne na webu.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

TDIchip píše:
netopier píše:TDIFUN napisal nosny program, nie cely soft , myslim ze vsetci traja vieme o com hovori...
Novy termin, tak pardon ... Ale ostatni nezainteresovani to nevedi ...
Tak mi vysvetli rozdil mezi sw a nosnym programem? To jsem zvedavy ... aspon se poucim a treba to budu delat lip (LOL)
Ja nechcem nikoho poucovat ani sa povysovat tak to tak prosim neber.Niesom majster sveta.

nosnym programom podla mna myslel kalibraciu IQ
je tak Fun?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

TDIfun píše:
TDIchip píše:
TDIfun píše:Neni to realne, pise tam totiz i pro kod motoru AGR a to je kravina.. Obtokove turbo :( 150 se da udelat na ALH. Ale dulezite je prepacovat celej nosnej program na verzi z 81kw. At nevznikne bastl uprava a palubak bude ukazovat 2 litry :)
I na AGR s obtokem je to samozrejme realne - zakouri to jen pri plne zatezi a jen mirne ... Vim ze nekteri tomu neveri, ale je to proste fakt ...
Rozhodne to neni bastl a ani palubak neukazuje 2 litry, ale skutecnou - no je treba si s tim trochu pohrat - neupravis to tak za hodinu a sw zustava porad 66kW, jak bys z toho taky chtel udelat 81kW kdyz je tam stale obtok (rofl)
a kolik vzduchu tam mas pri 150 konich na AGR?
Asi se budu opakovat... ale pokud v tom bude mit např ty 764řky tak musí stačit stejne vzduvhu jako s VGT ne..?? kdyz s VGT bude ,mit 1.2 baru a s obtokem taky tak nevidim rozdil v objemu vzduchu..,vim ze to neni jen o tlaku ,ale kdyz se k tomu připůsoby nafta atd.. tak nevim proc by to neslo. Pokud se mýlim tak sorry.
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Ja se neptam na tlak ale na mnozstvi vzduchu...
Nevsiml jsem si, ze jsem se obouval do pana TDICHIPA. To ze se optam na neco na co nedokaze odpovedet neni navazeni. ;) nesmim se nikde nikoho na nic zeptat. A ja myslel, ze aspon vznikne nejaka zajimava debata. No nic asi jsem na spatne adrese.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

P.e.p.i.n píše:
TDIfun píše:
TDIchip píše: I na AGR s obtokem je to samozrejme realne - zakouri to jen pri plne zatezi a jen mirne ... Vim ze nekteri tomu neveri, ale je to proste fakt ...
Rozhodne to neni bastl a ani palubak neukazuje 2 litry, ale skutecnou - no je treba si s tim trochu pohrat - neupravis to tak za hodinu a sw zustava porad 66kW, jak bys z toho taky chtel udelat 81kW kdyz je tam stale obtok (rofl)
a kolik vzduchu tam mas pri 150 konich na AGR?
Asi se budu opakovat... ale pokud v tom bude mit např ty 764řky tak musí stačit stejne vzduvhu jako s VGT ne..?? kdyz s VGT bude ,mit 1.2 baru a s obtokem taky tak nevidim rozdil v objemu vzduchu..,vim ze to neni jen o tlaku ,ale kdyz se k tomu připůsoby nafta atd.. tak nevim proc by to neslo. Pokud se mýlim tak sorry.
Neco jsem ti o tom radeji napsal do SZ. ;)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
TDIchip
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 29 říj 2009, 10:19
Odpovědi: 0
Bydliště: v dílně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIchip »

Ono napsat ze to nejde a ze to musi nadmerne kourit je proste jednodussi ja to chapu. Zkratka to mozne je a debata o nastaveni je mozna tak u piva, a navic si to muzes vyzkouset a k tomuto vysledku dojit sam ... (mimochodem jsem tento vykon nameril s 0% navysenim ISO ;-)
Prihodim dalsi kousek k debate - o VNT naladim se S764 cca 160HP (take odbrzdeno) ... a ted do mne (rofl)
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

posli grafy z brzdy AGR 150k ALH 160k dik
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

TDIchip píše:Ono napsat ze to nejde a ze to musi nadmerne kourit je proste jednodussi ja to chapu. Zkratka to mozne je a debata o nastaveni je mozna tak u piva, a navic si to muzes vyzkouset a k tomuto vysledku dojit sam ... (mimochodem jsem tento vykon nameril s 0% navysenim ISO ;-)
Prihodim dalsi kousek k debate - o VNT naladim se S764 cca 160HP (take odbrzdeno) ... a ted do mne (rofl)
NUDA (noteeth) navic obcas muzes mit podminky ze to ISO ti jeste korigovany vykon snizi. Takze jsis tim 0% asi jeste pomohl :D
Jo a k tomu grafu dodej i video z brzdy.. At vidim ten minimum koure. ;) TED DO ME :P
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

tak třeba jo, na úkor turba ne? :D
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@TDIchip: problem je jediny TDIchipe, ze Zdenek vi (minimalne v tomto pripade), o cem mluvi. V tomto pripade neni smerodatny tlak ale objem.

Mrzi me, ze to bude znit, ze te chci poucovat, nicmene realita je takova, ze by sis mel prostudovat neco o turbodmychadlech, protoze ve chvili, kdybys do toho patricne zabrednul, pochopil bys behem okamziku to, co se ti tu snazi TDIfun naznacit.

Vez, ze jsou-li dany nejake fyzikalni zakony a pouzivas-li nejake turbodmychadlo s urcitym potencialem danym jeho konstrukci, nemuzes zminovane zakony porusit nebo prekrocit.

Jeste me napada takova myslenka: je to bez aditiv? Verim, ze W/M by dost napomohl o nitru nemluve :roll:

Osobne bych se zameril asi na rekalibraci brzdy, protoze spatna cesta byva duvodem spatnych cilu (rozumej vysledku) a me se to nejevi prozatim jinak a vysvetlovalo by to, ze jsi schopen skalopevne stat za tim, co tu prezentujes. Tim chci rict, ze pojem vnimani "kone" je v tomto pripade zcestny a odlisny od vseobecne vnimaneho a respektovane jednotky "kone". Verim, ze jsi mohl dosahnout hodnot, ktere tu prezentujes, nicmene nyni by bylo jeste vhodne uvest v jakych jednotkach, samozrejme s dodatkem tykajicim se prislusneho prepoctoveho koeficientu na vseobecne vnimane a uznavane jednotky (kW/kone), ktery nam pomuze dopidit se objektivniho srovnani.

@TDIfun: Zdenku, nebyl bys ochoten ho pustit na svou brzdu s tim "zazrakem" co tu prezentuje? Zakladnim predpokladem je ovsem to, ze pristavi to, co tu prezentuje, nikoliv neco jineho.
Naposledy upravil(a) Forest dne 27 dub 2011, 14:17, celkem upraveno 4 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Forest : (noteeth) dobrý. Slušné, věcné, pravdivé
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Manhaus »

zajímavé :)
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
TDIchip
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 29 říj 2009, 10:19
Odpovědi: 0
Bydliště: v dílně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIchip »

Tady nema smysl psat cokoliv - cvicena opicka se hned snazi chytit bananu (LOL)

Ja taky o tlaku nemluvil spatne jsi cetl ...

A tim 0% jsem si rozhodne nepomohl, ale to sam vis kdyz si pri mereni pomahas 12% ISO - to mne pobavilo nejvic ...

Koncim s touto diskuzi protoze je videt ze nemate co na praci a vymyslite hovadiny - hodnoty jsou realne, dokazovat to muzu tak zakaznikum a ne tady kde to nema smysl ... Hold kdyz tu neco nedela skalni priznivec kohosi tak je to spatne a zavrzenihodne, lituju vasi ubohosti ... (rofl)
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Koncim s touto diskuzi protoze je videt ze nemate co na praci a vymyslite hovadiny - hodnoty jsou realne, dokazovat to muzu tak zakaznikum a ne tady kde to nema smysl ... Hold kdyz tu neco nedela skalni priznivec kohosi tak je to spatne a zavrzenihodne, lituju vasi ubohosti ... (rofl)
Tu to ma zmysel dokazovat, ved tu je plno potencionalnych zakaznikov.
Mercdes C cdi
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

TDIchip píše:Tady nema smysl psat cokoliv - cvicena opicka se hned snazi chytit bananu (LOL)

Ja taky o tlaku nemluvil spatne jsi cetl ...

A tim 0% jsem si rozhodne nepomohl, ale to sam vis kdyz si pri mereni pomahas 12% ISO - to mne pobavilo nejvic ...

Koncim s touto diskuzi protoze je videt ze nemate co na praci a vymyslite hovadiny - hodnoty jsou realne, dokazovat to muzu tak zakaznikum a ne tady kde to nema smysl ... Hold kdyz tu neco nedela skalni priznivec kohosi tak je to spatne a zavrzenihodne, lituju vasi ubohosti ... (rofl)
Mas naprostou pravdu ... nicmene ta tvoje pravda je relativni (nekdo by mohl rict lzive) asi jako tve hodnoty.

Koncis s touto diskuzi, protoze ji nejsi schopen v patricne urovni. Hodnoty jsou realne, o tom jsem se ja nehadal, nicmene nejedna se o HP/kW ale TJ ... ne, nemyslim ted Telovychovnou Jednotu ale Tdichipovy Jednotky.

Vramci toho "nicnedelani" jsem premyslel a dospel jsem k nazoru, ze treba na VBcku je mozne dosahnout az 225-230, na GT2052V asi 245-250 a na GT2260v 300-330 TJ. Samozrejme, ze bez koure, to da prece rozum 8)

Vas, ale predevsim svuj, "skalni priznivce" kvalitniho motoroveho tuningu v jakychkoli podobach :D
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“