
Felicie 1,6 3krtící klapka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0
Ahoj zdědil jsem felicii, a ta má kobinovaný pohon + LPG, jde o to , že když prudce přidám plyn , tak motor má snahu se zadusit, apkud jedu v režimu plyn , tak lehce se ozve rána z motorového prostoru, tak mětak napadlo, zda se nejedná právě o škrtící klapku. Rána motoru se projevuje pouze v ležimu pohonu LPG, když jedu na benzín, tak je při prudkém sešlápnutí plynu, třeba na křižovatce při rozjezdu, je cítit taky malé zaškubání, ale rána se žádná neozve. Nemát eněkdo podobné zkušenosti ?
Škoda Octavie 1.9TDI 66 kW r.v 2004 A-4
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
musíš vyměnit palivový filtr a začít jezdit i na benzín a hlavně ho každý měsíc vyjet, ty rány to máš chudou směs,musíš povolit škrtící ventil a na svíčkách musíš mít odtrh O.5 mm to je zas to cukánídada211 píše:Ahoj zdědil jsem felicii, a ta má kobinovaný pohon + LPG, jde o to , že když prudce přidám plyn , tak motor má snahu se zadusit, apkud jedu v režimu plyn , tak lehce se ozve rána z motorového prostoru, tak mětak napadlo, zda se nejedná právě o škrtící klapku. Rána motoru se projevuje pouze v ležimu pohonu LPG, když jedu na benzín, tak je při prudkém sešlápnutí plynu, třeba na křižovatce při rozjezdu, je cítit taky malé zaškubání, ale rána se žádná neozve. Nemát eněkdo podobné zkušenosti ?

ahoj je to motorizace 1.3 MPI , já sám vlastním Octavii, ani nevím co stím autem budu vlastně dělat. Jak kolega píše v odkazu nahoře, tak mám tedy vyloučit poruchu klapky v sání. A soustředit se na chudou směs, ikdyž při sešlápnutí pedálu naplno, chudá směs ? vstřikovače otevírají na plno, a v případě plynu, tam je to snad regulováno v tom směšovači. Auto má najeto 120 tis. Poctivých, když jsem ho tchánovi prodával před třemi lety tak mělo 70 tis. a auto jsem kdysi kupoval nové. Tak mě tak napadlo, zda nehrají roli v tom i rozvody ??
Škoda Octavie 1.9TDI 66 kW r.v 2004 A-4
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
dada211 píše:ahoj je to motorizace 1.3 MPI , já sám vlastním Octavii, ani nevím co stím autem budu vlastně dělat. Jak kolega píše v odkazu nahoře, tak mám tedy vyloučit poruchu klapky v sání. A soustředit se na chudou směs, ikdyž při sešlápnutí pedálu naplno, chudá směs ? vstřikovače otevírají na plno, a v případě plynu, tam je to snad regulováno v tom směšovači. Auto má najeto 120 tis. Poctivých, když jsem ho tchánovi prodával před třemi lety tak mělo 70 tis. a auto jsem kdysi kupoval nové. Tak mě tak napadlo, zda nehrají roli v tom i rozvody ??
podle toho co píšeš tak si stím neporadíš a učit tě celou filozofii simbiozy LPG a benzínu to nejde
proto je pekař pekařem a automechanik automechanikem
