Jak jede budoucí 350hp 800Nm fabia

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Ta černota je od potrubí na brzdě jak se to nestačilo odsávat.No ana tu trojku se už přestaly protáčet kola takže i pokles otáček.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

takhle to ani mě nehulí (rofl)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 08 črc 2006, 19:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bageta »

No já to slyšim trošku jinak než že to přestalo hrabat,ale budiž.A skříň je taky serie?
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

Podle mě je ten výkon uplně zbytečný díky předohrabu.
Jindra
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 09 úno 2006, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: zlin

Příspěvek od Jindra »

:D (LOL) hulí to jak stará k...a!!! a to že ti 3 umřelo turbo nemůžeš pornat přes ten dým. To možná Praga V3S má lepší emise. :D
Fabka TDI vše červeně
RV147
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 19 říj 2006, 18:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubicko

Příspěvek od RV147 »

Jindra píše::D (LOL) hulí to jak stará k...a!!! a to že ti 3 umřelo turbo nemůžeš pornat přes ten dým. To možná Praga V3S má lepší emise. :D
Co ho tady všichni shazujete, všem kdo mají nějaký zásadní úpravy na motoru to hulí. I Reeshovi. Jestli víc nebo míň je už skoro jedno, když to hulí víc jak série. Kdo jste bez kouře hoďte kamenem.
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

" Ser na to že to hulí, hlavně že to jede! "
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

Pokud jsou už extrémní výkony bez kouře to nejde. Taky mi to odfoukne viz video.http://www.carsdesign.ic.cz/video/slusovice.htm
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

(offtopic)

http://www.meteleskublesku.cz/media/18/snd/06.mp3 (noteeth)

tenhle motor je špičkový a moc nehulí (noteeth)

Obrázek
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
suskyin
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 25 čer 2006, 19:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od suskyin »

tak ta utopena trojka je jasna, dyl podrzet za dva a uz by se chytla :D
Z videa jde videt ze to turbo nabiha docela pozde s rychlym spool upem, ale jestli je prava cesta nutit tohle turbo do nizsich otacek (wallbash) Jinak ten cmudik je zanedbatelnej (LOL)
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Já bych kouř moc nekomentoval, je jasný,že když se jde za výkonem,tak to bude hulit vždycky. Pořád je lepší rovnice, když auto jede a hulí, než když nejede a hulí jako továrna
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Nehulí to vůbec. Připomeňme si tohle http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=6331
To už je kouř. :D
Nemůžu se vynadívat. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

¨Jsem rád za vaše názory a taky za to,že jste mě hned nešoupli do kanálu.S tím hulením se budeme snažit něco dělat, protože i já bych se na silnici styděl přidat plyn.To je zkrátka bádání,ale učenej z nebe nespad ,jen přijít jak na to.Jen pro informaci.Sting .mi tento týden pošle jeho nodel optimálnějšího sacího potrubí s pulsní zásobní komorou vzduchu.Udělám podle toho formu a jaderník a už mám domluvenou slévárnu kde by to odlili.Na auto to půjde spolu s jinýnými svody,protože sání je z opačné strany než má Fabie origo.Snad to nebude zbytečně vynaložené úsilí.
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Tak to už je fakt extrém (hm) . Těším se na výsledek. Kdy čekáš, že by to mohlo být nainstalováno?Chce to udělat graf a video před změnou a totéž i po. Bude to zajímavé ať už to dopadne dobře nebo špatně.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Na ten výsledek se už těšíme tedy tři.Na porovnání musí stačit ten graf co máme,kde ten spodek což je důležité je celkem jasnej/nic moc/
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“